Astra IV Przed i Po Liftingu - Porównanie

 

Przód Opel Astra IV przed liftingiem, czerwona

Przód Astry IV przed liftingiem. Czerwony lakier wygląda doskonale na zdjęciach. W sprzedaży popularniejsze są szarości i granaty metalik. Jaki lakier wybrać?

Astra IV jest ostatnią generacją kompaktowego Opla, która urosła w porównaniu z poprzedniczką. Nowa Astra V jest już mniejsza i lżejsza niż "czwórka". Astra IV zaczerpnęła rozwiązania z flagowej Insigni, więc dostajemy duży, wygodny, niemiecki samochód. Czym różnią się wersje sprzed i po liftingu w 2012 r.?

 

Daty produkcji i kiedy był face-lifting?

Produkcja Astry J od jesieni 2009 r. Face-lifting w poł. 2012 r. Produkcja hatchbacka i kombi czwartej generacji zakończyła się w II poł. 2015 r. Produkcja Sedana jest kontynuowana. Następcą Astry J jest Astra K. Astry IV hatchback są top modelem wśród używanych - zobacz.

Sportowa Astra GTC - produkcja od wiosny 2011 r.. I trwa. SportsTourer - kombi - produkcja od jesieni 2010, zakończyła się na przełomie 2015 i 2016 roku.

Zobacz, gdzie była produkowana.

 

 

Przód Astry J: przed i po liftingu

Zmienił się zderzak, grill, lampy. Po liftingu jest cieńsza, ale "uśmiechnięta" chromowana listwa na atrapie chłodnicy. Zderzak po lifcie ma czarną nakładkę nad tablicą rejestracyjną i inny kształt w okolicach reflektorów przeciwmgielnych.

Migacze przednie w Astrze IV (zarówno przed, jak i po liftingu) nie są zintegrowane z reflektorem. Zamiast tego są nisko w zderzaku - tam, gdzie w innych samochodach reflektory przeciwmgielne. Dzięki temu każda Astra, nawet "golas", ma dodatkowe "reflektorki" w zderzaku i sprawia wrażenie szlachetniejszego samochodu.

Przód Opel Astra IV hatchback przed liftingiem

Przód Astra IV hatchback przed liftingiem - produkcja 2009-12.

Przód Astry IV hatchback po face-liftingu

Przód Astry J hatchback po face-liftingu, produkcja 2012-15.

 

 

Części do Astry

http://czesci.poradyopel.pl/13-astra

 

 

Grill

 

Grill przedliftingowy

Przedliftingowa atrapa chłodnicy - bez czarnej nakładki pod tablicą rejestracyjną

Poliftingowa atrapa chłodnicy

Poliftingowy grill Astry IV. Tablica rejestracyjna montowana do plastikowej nakładki na lakierowanym zderzaku.

 

 

Tył

Inny jest zderzak tylny, wnęka na tablicę rejestracyjną. Po liftingu na zderzaku jest cienka chromowana listwa pod tablicą rejestracyjną.

Tył Opel Astra J przed liftingiem

Tył Astry J 5-drzw. hatchback przed liftingiem - produkcja 2009-12.

Tył Astra IV po face-liftingu

Tył Astry IV hatchback po face-liftingu, produkcja 2012-15. Inna wnęka na tablicę i dodana chromowana listwa.

 

 

Sedan a lifting

4-drzwiowa Astra IV Sedan (premiera w 2012 r.) miała od początku zderzaki poliftingowej Astry. Zobacz ceny używanych egzemplarzy.

Gama nadwozi Astry IV: Sedan, hatchback, Kombi

Premierowe, z 2012 r., zdjęcie Astry Sedan, hatchbacka i SportsTourer'a (kombi). Na wszystkich trzech nadwoziach widoczne poliftingowe zderzaki.

 

 

Używane

OPEL ASTRA II 1,6 16 V LPG SALON

OPEL ASTRA II 1,6 16 V LPG SALON

benzyna/LPG, 2005, skrzynia manualna, kolor SREBRNY MET.

od 9500 PLN cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra III kombi 1.7 cdti 110KM Salon Polska Bezwypadkowa

Opel Astra III kombi 1.7 cdti 110KM Salon Polska Bezwypadkowa

Diesel, 2010, skrzynia manualna, kolor STALOWY METALLIC

od 18900 PLN cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra III kombi 1.4 16v Niski Przebieg Serwis ASO

Opel Astra III kombi 1.4 16v Niski Przebieg Serwis ASO

benzyna, 2009, skrzynia manualna, kolor czarny metalic

od 20900 PLN cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Więcej samochodów używanych

 

 

 

Kombi a lifting

Kombi trafiło do sprzedaży rok później niż hatchback, tzn. jesienią 2010 r. SportsTourer miał lifting przodu, jak opisany powyżej dla hatchbacka. W Kombi prawie nie było liftingu tyłu - dodano tylko cienką chromowaną listwę na zderzaku, tuż pod dolną krawędzią klapy bagażnika. Tu zdjęcie SportsTourer po lifcie, z chromowaną listwą - kliknij.

Nadwozie Sports Tourer, Kombi

Zdjęcie przedliftingowe Astry J Kombi - bez chromowanej listwy na zderzaku. Inaczej niż w Astrze III, czwartej generacji kombi ma taki sam rozstaw osi jak hatchback, tzn. 2685 mm. Ale długość nadwozia większa o 28 cm. Zobacz wymiary.

 

 

Deska

 

Deska rozdzielcza Opel Astra 4 po liftingu

Deska rozdzielcza Astry Sedan circa 2015. Taka sama jak w hatchbacku. Deska nie zmieniła się w czasie liftingu, zmieniły się tylko zestawy audio, ok. 2013 r. Doszły radia z ekranami dotykowymi, lepsze nawigacje. Na fot. późniejsze radio Navi 950.

 

Zegary Astry IV z radiem DVD 800

Zegary hatchbacka z początku produkcji. Radioodtwarzacz DVD 800. W połowie 2013 r. weszły radia serii "Navi" (fot. powyżej).

 

 

GTC a lifting

Sportowy GTC pojawił się 1,5 roku po premierze hatchbacka - w połowie 2011 roku. Z zewnątrz nie ma wiele wspólnego z hatchbackiem: błotniki, zderzaki, drzwi ma inne, bardziej muskularne. 3-drzwiowe GTC nie miało face-liftingu, jak hatchback i kombi.

GTC pozostał w produkcji (w Gliwicach) po zjechaniu z taśmy ostatniej 5-drzwiowej czwórki. Wkrótce zastąpi go Astra V GTC.

Astra GTC przód, włączone reflektory, LED

GTC, produkcja od połowy 2011 roku.

Konsola środkowa, Insignia poliftingowa

Muskulatura sportowej, 3-drzwiowej wersji GTC, która nie dzieli z hatchbackiem zewnętrznych elementów i nie miała liftingu.

 

Bagażnik Astry IV hatchback z podwójną podłogą

Bagażnik Astry IV hatchback z podwójną podłogą dostępny był od początku produkcji modelu.

Co się zmieniło?

Oprócz ewidentnych zmian wizualnych widocznych na zdjęciach, Astra po liftingu w 2012 r. różni się od tej przedliftingowej następująco:

  • nowe silniki:
    • Diesel 2.0 BiTurbo CDTI z Insigni o mocy 195 KM, maks. moment obrotowy 400 Nm
    • benzynowe SIDI (z wtryskiem bezpośrednim) o mocach 170KM (maks. moment 280 Nm) i 200KM (maks. moment 300 Nm) - od początku 2013 r.
    • Diesel 1.6 CDTI 136KM - od poł. 2013 r.
  • nowe systemy audio od połowy 2013 r., niektóre z ekranem dotykowym
  • doszło nadwozie 4-drzwiowe - Sedan
 

 

Dane techniczne Opel Astra IV, rok modelowy 2010

Dane techniczne egzemplarzy z początku produkcji, rok modelowy 2010.

Dane techniczne

 

pdf Astra J hatchback, dane dla egzemplarzy wyprodukowanych na przełomie 2009-2010

Astra J, późniejsze roczniki

Zużycie paliwa

 

 

Cena Astry

Poniżej oferta na fabrycznie nową Astrę Sedan, zobacz też używane Astry hatchbacki, inne nadwozia.

Nowa Astra Sedan IV

Foto tyłu | Deska rozdzielczaFoto

Fabrycznie nowa Astra SEDAN 1.6 115KM Wyprodukowano w Polsce

Wyposażenie STANDARDOWE, czyli m.in.:

  • klimatyzacja
  • fabryczny zestaw audio CD mp3 300
  • centralny zamek
  • elektryczne szyby z przodu i z tyłu
  • komputer pokładowy, tempomat
  • pełna lista

CENA

od 52 900 zł 59 900 zł

wyprzedaży rocznika 2017 (model 2018)

Czy mogę kupić po niższej cenie? Zobacz

Finansowanie

I rata kredytu 50/50 26 450 zł
Druga rata po roku 27 838 zł

I rata kredytu 4x25% 13 225 zł
Raty po 1., 2. i 3. roku roku: 15 002 zł


Ceny innych wersji Astry SEDAN w wyprzedaży rocznika 2017 (model 2018) od:

  • 1.6 115KM ze skrzynią automatyczną - 57 900 zł 64 900 zł
  • 1.4 Turbo 140 KM - 57 900 zł 64 900 zł
  • 1.4 Turbo 140 KM ze skrzynią automatyczną - 62 900 zł 69 900 zł
  • 1.4 Turbo 140 KM z fabryczną instalacją LPG - 61 300 zł 71 300 zł
  • 1.6 Diesel 110 KM - 64 700 zł 71 700 zł
  • 1.6 Diesel 136 KM - 67 100 zł 74 100 zł
  • 1.6 Diesel 136 KM ze skrzynią automatyczną - 70 700 zł 77 700 zł

Dzwoń! Salon Raszyn/Warszawa (22) 716-30-20 • Radom (48) 360-98-26
Zadaj pytanie

Na zdjęciach mogą być widoczne elementy wyposażenia dodatkowego.

Więcej cen fabrycznie nowej Astry | Używane Astry

 

 

Zobacz także

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

 

 

Dixi-Car Gepardem Biznesu

Ich wartość szybko rośnie. Jak biegnący 100 km/h gepard. Jednym z Gepardów Biznesu został Dixi-Car. Co to oznacza dla klienta kupującego samochód? 11.2017

Biegnący gepard

Że masz do czynienia ze sprawdzoną firmą, której zaufało tysiące klientów. W innym przypadku wartość firmy Dixi-Car nie byłaby liczona w diesiątkach milionów złotych i nie osiągnęlibyśmy 32-procentowego wzrostu wartości rok do roku....

Bo o 32% wzrosła wycena firmy Dixi-Car między marcem 2015 a marcem 2016 - ogłosił Instytut Europejskiego Biznesu, który prowadzi Konkurs Gepardy Biznesu od 2006 r. Przez jedenaście lat Instytut przeanalizował wyniki finansowe 80 tysięcy przedsiębiorstw i kilkuset banków działających w Polsce.

 



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry      Poleć tę stronę znajomemu Poleć tę stronę znajomemu

 

 

Wyprzedaż rocznika 2017. Opel Corsa od 37 300 zł