Kocham swoją pracę i fakt, że opcje w samochodach w ogóle mi do głowy nie wchodzą przestał już mi przeszkadzać, ot nie pamiętam o wielu ciekawych rozwiązaniach i systemach w autach, wielu też z tego powodu nie wykorzystuję ..  ludzie w Dixi mają czasem ze mną zabawę.

Ostatnio „przejeżdżałam” nasz samochód do jazd testowych – Opel Insignia – przepraszam za kadzenie, ale byłam zachwycona jazdą – mięciutko, jak w maśle, gładko i silnik cichutko mruczał do mnie – codziennie też jeżdżę Opelm Insignia, ale takich odczuć nie miałam, to oblicze Insignii było dla mnie zupełnie nowe. Dzwonię do szefa sprzedaży i mówię „Darek, to demo jest super, ten silnik to prawdziwy Rolls Royce” …  musiał się ubawić, choć grzecznie odpowiedział, że być może to różnica pomiędzy moim dieslem a beznzyną.

Następnego dnia handlowiec zademonstrował mi i przypomniał o zawieszeniu Flexride, pozwalającym wybrać jeden z trzech dostępnych w Oplu Insignia, Astra IV i Zafira Tourer trybów pracy zawieszenia, odpowiadających pożądanym stylom jazdy. Nakręciliśmy o tym krótki film  –  obejrzyj proszę i zgadnij jaki tryb zawieszenia był ustawiony w samochodzie demo.

http://opel.dixi-car.pl/slow_tech.htm#flexride