Długość nadwozia: 4021 mm
Rozstaw osi: 2510 mm
Średnica zawracania: 11,0 m (między ścianami)
Masa własna:
1045 - 1139 kg
zależnie od wersji
Ładowność: 464-496 kg
zależnie od wersji
DMC - dopuszczalna masa całkowita:
1575 - 1680 kg
zależnie od wersji
Bagażnik - Przedział ładunkowy (wg ECE):
Pojemność ładunkowa: 920 l
Szerokość między nadkolami: 969 mm
Szerokość przestrzeni ładunkowej: 1264 mm
Długość przestrzeni ładunkowej: 1257 mm
Wysokość przestrzeni ładunkowej: 921 mm
Dopuszczalna masa całkowita przyczepy: 1300 kg
Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
1.2 70KM |
1.4 75KM POLECANY |
1.4 90KM |
1.3 CDTI 75KM |
|
pojemność (cm3) | 1229 |
1398 |
1398 |
1248 |
czy system Start&Stop oszczędzający paliwo? | Opcjonalnie ze skrzynią manualną. Standard ze skrzynią Easytronic | tak | ||
skrzynia biegów | 5-biegowa
manualna |
5-bieg.
manual. |
5-bieg.
manual. /6-bieg. automat |
5-biegowa
manualna |
moc maks. (kW/KM przy obr/min.) | 51(70)/ 5600 |
55(75)/ 4200-6000 |
66(90)/ 6000 |
55(75)/3750 |
moment obrotowy (Nm przy obr/min.) | 115/4000 |
130/4000 |
130/4000 |
190/1500-2500 |
prędkość maksymalna (km/h) | 162 |
167 |
175/170** |
164 |
przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 16,0 |
14,0 |
13,2//13,9** |
14,8 |
spalanie trasa/miasto/średnio (l/100 km) |
4,6/6,7/5,4 |
4,3/6,6/5,2 |
4,3/6,6/5,2 4,2/6-3/5,0* 4,9/7,8/6,0** |
3,3/4,6/3,8 |
emisja CO2 (g/km) | 126 |
122 |
117*-122/141 |
101 |
POLECANY Dzięki odpowiedniemu przebiegowi krzywej mocy i momentu , silnik 1.4 75KM jest odpowiednikiem silnika 1.2 85KM z Corsy D.
* silnik z systemem Start&Stop
** z automatyczną skrzynią biegów
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Rata od 350,14 zł/mc netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
Rata od 590 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
Zobacz także
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 80500 zł
cena netto
Opel Movano L2H2 Lift 2.3 cdti Navi Serwis Niski Przebieg Jak Nowy VAT23%, rok prod. 2021
od 77900 zł
cena netto
Opel Movano C L3H2, 2,2 CDTI 165KM, Kamera, czujniki, zabudowa, jak Nowy, VAT23%, rok prod. 2021
od 109900 zł
cena netto
Renault Trafic L2H1 1,6 DCI 120KM, brygadówka, 6os, navi, kamera, VAT23%, rok prod. 2019
od 70650 zł
cena netto
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, Klima Auto Kamera Salon, rok prod. 2020
od 86090 zł
cena netto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 MT6 4x4 202KM, 400Nm / Quartz, rok prod. 2022
od 159 900 zł
cena brutto
SsangYong Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1933 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!
02.2023
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 25 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl