Ustawienie geometrii zawieszenia

 

 

 

PROMOCJA!

Geometria Zawieszenia za 1/2 ceny,
jeśli zamówisz ustawienie geometrii wraz z przeglądem okresowym lub wraz z wymianą opon - zobacz szczegóły promocji!

W ramach promocji geometria w większości modeli za 124,44 zł!

 

Serwisy Opel Dixi-Car ustawią geometrię zawieszenia w Twoim samochodzie (w Oplu lub innej marce).
Mamy bazę danych dla samochodów osobowych i dostawczych większości marek i modeli.

 

Ile kosztuje geometria zawieszenia?

Ople:

248,88 zł - samochody z regulowaną tylko przednią osią, czyli większość modeli Opla,
do 352,58 zł - samochody z regulowanymi osiami przednią i tylną, np. Opel Insignia.

Przy zamówieniu geometrii wraz z przeglądem okresowym lub wraz z wymianą opon, za geometrię zawieszenia płacisz tylko połowę w/w cen, czyli od 124,44 zł. Przeczytaj o promocji na geometrię.


Samochody innych marek:

248,88 zł - samochody z regulowaną tylko przednią osią, czyli większość popularnych samochodów,
do 352,58 zł - samochody z regulowanymi osiami przednią i tylną, czyli najczęściej klasa wyższa.

Przy zamówieniu geometrii wraz z przeglądem okresowym lub wraz z wymianą opon, za geometrię zawieszenia płacisz tylko połowę w/w cen, czyli od 124,44 zł. Przeczytaj o promocji na geometrię.


 

Co to jest geometria zawieszenia?

Aby samochód dobrze się prowadził, koła muszą być ustawione pod odpowiednim kątem względem jezdni. We współczesnych samochodach koła często są lekko pochylone do środka (górne części kół np. przedniej osi są bliżej siebie niż dolne części tych kół). Geometria zawieszenia to też zbieżność kół, czyli np. przy jeździe na wprost lewe koło przedniej osi skręca lekko w prawo, a prawe koło w lewo. Geometria zawieszenia to też kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy - zależnie od tego kąta kierownicą lżej lub ciężej kręci się kierownicą przed wejściem w zakręt.

 

Po co mi geometria zawieszenia?

dłuższa żywotność opon
łatwiejsze, pewniejsze, stabilniejsze prowadzenie samochodu
mniejsze ryzyko wypadku

 

Kiedy zlecić wykonanie geometrii zawieszenia?

gdy zauważasz przyspieszone zużycie bieżnika którejś z opon, szczególnie gdy jest to zużycie tylko po jednej stronie opony
gdy samochód przy jeździe na wprost i po puszczeniu koła kierownicy zbacza z toru jazdy (test ten wykonaj na równej drodze, gdy nie ma bocznego wiatru)
gdy wpadłeś w dziurę i samochód zaczął się po tym inaczej prowadzić
jeśli były wymieniane elementy zawieszenia takie jak: kolumna McPhersona, wahacz, drążek kierowniczy, końcówka drążka kierowniczego, sworzeń zwrotnicy, drążek reakcyjny i po tej naprawie nie była przeprowadzona regulacja geometrii zawieszenia
po naprawie blacharskiej, gdy był naprawiany szkielet karoserii lub było np. skrzywione koło
gdy kupiłeś właśnie używany samochód (poprzedni właściciel najprawdopodobniej dawno nie zlecał wyregulowania geometrii)
gdy nie pamiętasz kiedy ostatni raz była wykonywana geometria zawieszenia w Twoim samochodzie

 

Nastawy zawieszenia zmieniają się z czasem pod wpływem codziennej jazdy. Samochód wpada na nierówności, zużywają się elementy zawieszenia. Stopniowo samochód traci ustawioną przez producenta geometrię zawieszenia. Geometrię dobrze więc zlecać okresowo - im mniej równe drogi, tym częściej.

 

 

Umów się na wykonanie geometrii zawieszenia jeszcze dziś! Kontakt z serwisami Opel Dixi-Car.

 

 

 

Oto nowoczesne urządzenie do ustawiania geometrii zawieszenia, na którym pracują mechanicy serwisu Opel Dixi-Car w Raszynie. Przy pracy z urządzeniem Geoliner 550 Prism na przednich kołach Twojego samochodu mechanik umieści ekrany pasywne (widoczne na poniższym zdjęciu po bokach urządzenia na górze). Kamery aktywne montowane są tylko na kołach osi tylnej samochodu (kamery aktywne są widoczne na zdjęciu po bokach urządzenia na dole). Potem przeprowadza się szereg pomiarów (zbieżność kół, kąty pochylenia kół, kąty wyprzedzenia sworzni zwrotnic). Dzięki zastosowaniu innowacyjnych technologii, procedura pomiarowa / regulacyjna jest niezwykle prosta i szybka. Komunikacja pomiędzy głowicami, a jednostką centralną odbywa się w technologii „bluetooth” – żadnych kabli. Dlatego, dzięki niezakłóconemu strumieniowi danych, pomiary są zawsze prawidłowe.

Patrząc na wyniki pomiaru geometrii wyświetlające się na ekranie urządzenia mechanik reguluje zawieszenie Twojego samochodu za pomocą różnych nakrętek regulacyjnych, do których dostęp uzyskuje się po podniesieniu samochodu. Po regulacji zawieszenia przeprowadza się ponowny pomiar geometrii zawieszenia urządzeniem, aby sprawdzić, czy już jest dobrze.

Urządzenie wie, jakie mają być ustawienia dla danego samochodu i podpowiada mechanikowi, w którą stronę kręcić kluczem.


urządzenie do geometrii zawieszenia w serwisie Opel Dixi-Car Raszyn

Koła zimowe
Koła zimowe od 1709 zł /kpl. 4 szt.

Zobacz
Wymiana oleju syntetycznego z filtrem 199 zł, dezynfekcja klimatyzacji 79 zł
Promocja sezonowa serwisu.

Zobacz
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
Ceny przeglądów (OT-15, OT-30, itd.)

zobacz cenę przeglądu
Wyceń usługę serwis Opel Raszyn (Warszawa), Radom
Usługa Door-to-door, czyli nasz kierowca odbiera Twój samochód do naprawy w serwisie
Odbiór auta do naprawy od klienta, po naprawie również odstawimy samochód do klienta

Warunki usługi


 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry      Poleć tę stronę znajomemu Poleć tę stronę znajomemu

 

 

Wyprzedaż rocznika 2017. Opel Corsa od 37 300 zł