Vivaro typowo pasażerskich jest kilka rodzajów: Kombi - to fabryczny 9-os. bus "na codzień". Tourer, któremu poświęcona jest ta strona - to fabryczny 9-os. bus, wersja lux. Trzecim rodzajem są polskie konwersje, np. ta. Bus Vivaro może być więc tańszy i to będą polskie konwersje oraz fabryczny Kombi, ale może być też... super jakościowo wykończony, do zastosowań w biznesie - i to będzie Vivaro Tourer. Którego foto poniżej...
W 2019 r. Zafira Life zastąpiła prezentowany model.
Fotel kierowcy | Deska rozdzielcza
Komfortowa kabina Vivaro Tourer. Drugi rząd siedzeń można obrócić, plecami do kierunku jazdy. Na fot. z przodu mamy dwa fotele, natomiast w standardzie są trzy miejsca z przodu.
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, AUTOMAT, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 109900 zł
cena brutto
Opel Vivaro C 2,0 CDTI 177KM, AUTOMAT, martwe pole, czujniki, podgrzewane fotele, VAT23%, rok prod. 2021
od 99900 zł
cena brutto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 MT6 4x4 202KM, 400Nm / Quartz, rok prod. 2022
od 159 900 zł
cena brutto
SsangYong Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1933 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Lewe boczne drzwi odsuwane, z uchylaną szybą. Okna tyłu przyciemniane.
Drugi rząd foteli może być zamocowany czołem albo tyłem do kierunku jazdy.
W standardzie Vivaro Tourer gniazdo 230V i 2x USB na wysokości drugiego rzędu siedzeń.
Podsufitka, nawiewy klimatyzacji na suficie, oświetlenie sufitowe LED.
Fotele 2. i 3. rzędu siedzeń są przesuwne. Prawy fotel drugiego rzędu siedzeń składany dla ułatwienia wsiadania.
Czy można Vivaro Tourerem kierować z prawem jazdy kat. B?
Tak. DMC, dopuszczalna masa całkowita Vivaro Tourera to 2,7 lub 2,9 t. Prawo jazdy kat. B pozwala kierować pojazdami o dmc do 3,5 t.
Dla kogo jest Vivaro Tourer?
Zastosowania biznesowe. Wskazuje na to eksponowany na zdjęciach producenta stolik między drugim a trzecim rzędem siedzeń i możliwość obrócenia foteli 2. rzędu plecami do kierunku jazdy, co utworzy "salkę konferencyjną". Dalej - ogrzewanie postojowe, co predestynuje Vivaro Tourer do dłuższych postojów w terenie, w warunkach jesienno-zimowych. Standard wykończenia - jakościowe tapicerki. Cena samochodu wyższa niż innych 9-osobowych Vivaro: fabrycznego Kombi lub polskiej konwersji, jak ta.
Pilot programatora ogrzewania postojowego z nagrzewnicą paliwową.
Bagażnik Vivaro Tourer. Widać dwa poziomy mocowania półki tylnej. Oparcia trzeciego rzędu siedzeń składają się do poziomu. Fotele można też wyjąć - zarówno drugi, jak i trzeci rząd. Wreszcie Vivaro Tourer jest dostępny w wersji Long albo Extra Long, co wpływa na objętość bagażnika.
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Opel Vivaro C Extra Long 2,0 CDTI 122KM, AUTOMAT, martwe pole, PDC, podgrzewane fotele, rok prod. 2021
od 109900 zł
cena brutto
Opel Vivaro C 2,0 CDTI 177KM, AUTOMAT, martwe pole, czujniki, podgrzewane fotele, VAT23%, rok prod. 2021
od 99900 zł
cena brutto
SsangYong Musso Grand Diesel 2.2 MT6 4x4 202KM, 400Nm / Quartz, rok prod. 2022
od 159 900 zł
cena brutto
SsangYong Musso Grand Quartz 2.2 202KM AT6 4x4
od 1933 zł/mc
Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Zobacz także
300 tys. km w rok Oplem Vivaro
Napisał kolega z jednego z polskich dealerstw Opla:
Wczoraj miałem miłą rozmowę /miłą bo klient zamówił następne auto/ na temat vivaro kombi 9-cio osobowego, który - uwaga - przejechał prawie 300 000 tysięcy km dokładnie 299497, zdjęcie licznika obok. Nadmienię, że samochód (...) nie ma jeszcze roku!!!
Samochód służy klientowi do transportu pasażerów na trasie Polska-Niemcy-Belgia-Holandia, dziennie około 2000 km.
Jego Vivaro to model extra long 1,6 biturbo 120 KM. Średnie zużycie paliwa w jego przypadku to około 6,8 litra ma 100 km, w zimie trochę więcej, bo 7,5 (prędkość do max 140 km), na oponach fabrycznych klient przejechał 170 tys. km. Klocki wymiana co 80 tysięcy.
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!
02.2023
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na wyprzedaży rocznika 2023 rabat do 25 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl