Oko w oko z nową Insignią. Nasz pokazowy wehikuł zaskoczył niektórych gości premiery. Szczególnie tych, którzy w szkole nie brylowali na lekcjach matematyki.
Radom, październik 2013
Wspaniała jak na koniec października pogoda (+20 st. C) zachęcała do złożenia wizyty w salonie Dixi-Car w Radomiu, gdzie w sobotę, 26 października odbyła się premiera nowej Insigni.
Czujność klientów była usypiana przed wejściem przy pomocy chleba, soli i kiełbasek; zaskoczenie mogło ich spotkać dopiero wewnątrz, gdzie czekała nowa Insignia z nietypowym zadaniem. Ale o tym na zdjęciach.
Na czerwonym kobiercu posadowiono brązową Insignię. Żółta strzała naklejona na dywan uzupełniała atrakcyjną kompozycję kolorystyczną. Zainteresowanie jakieś było.
Działo się. Piłkarzyki, ping-pong, kiełbasa z chlebem. Salon Chevroleta próbował przekabacić klienta, namówić na Captivę i Cruze. Na szczęście w ofercie Chevroleta brak bezpośredniego konkurenta Insigni.
Koniec października, a termometry pokazywały w porywach 20 stopni. Termosy z herbatą nie miały takiego wzięcia, jak coś na ząb. Oj, miała szczęście nowa Insignia do pogody.
O podożynkowej porze przypominało gościom premiery stoisko regionalne zaaranżowane przed wejściem. Czuło się bliskość skansenu w Orońsku.
Obok Insigni ustawiono na premierze modele nie pierwszej świeżości. Przypadek to, czy zamierzenie? Faktem jest, że widoczna na pierwszym planie Zafira Family ma rewelacyjną cenę.
Tagi: nowa insignia, premiera, grill, chlebem i solą, piłkarzyki, salon radom
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.