Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Opinie i doświadczenia naszych klientów

 

Opinie klientów Dixi-Car o wizycie u nas. Importer Opli wysyła do klienta ankietę, którą ten wypełnia w domowym zaciszu. Część z prezentowanych opinii klienci przesłali też do nas z własnej inicjatywy...

 

Opinia: salon Dixi-Car SsangYong

"

Kupiłem u Was w Dixi-Car 2 Astry i 1 Corsę. Jestem super zaskoczony. Świetny samochód (SsangYong Torres - przyp. Dixi-Car). Super wnętrze. Szok ze skrzynią automatyczną. Ona czyta moje myśli. Czy to już pora na zmianę marki? Mam ople od 25 lat… Polecam każdemu – naprawdę warto. Cena przystępna i ładny samochód.

"

Opinia: serwis Dixi-Car Raszyn

"

Tym razem naprawa mojej Corsy była bardziej skomplikowana, bo wiązała się m. in. z wymianą wiązki kabli. Konieczna była dwukrotna wizyta w serwisie. Naprawy były skuteczne i wykonane w zaskakująco szybkim tempie, nawet jak na serwis. Panowie, którzy mi pomagali, byli konkretni, fachowi i cierpliwi w udzielaniu informacji.

Zespół Dixi-Car daje mi poczucie bezpieczeństwa i bycia wśród znajomych, dobrych ludzi. Serdecznie pozdrawiam i dziękuję, do zobaczenia wkrótce.

"

Opinia: salon Dixi-Car Radom

"

Od ponad 20 lat jestem entuzjastą i zadowolonym posiadaczem kolejnych Opli Astra. Obecnie stałem się posiadaczem nowego Opla Crossland X. Nowocześniejszy samochód to także "nowy" stopień trudności w "opanowaniu" obsługi produktu nowoczesnej technologii. Pracownicy Dixi Car, tj. dealera firmy Opel w Radomiu to mili i przyjaźnie nastawieni do spełniania życzeń klientów ludzie, bardzo pomocni w opanowywaniu prawidłowej eksploatacji nowoczesnych, skomplikowanych rozwiązań i innowacji - o czym przekonałem się w ciągu ostatnich 20 lat i ostatnich dni. Jestem również przekonany, że dokonałem właściwego wyboru.

[podpis]

"

Od Dixi-Car: Klientów Radomia zapraszamy teraz do Dixi-Car Raszyn!

Opinia: salon Dixi-Car

"

Dzień Dobry. Szanowna Pani Prezes, chciałabym złożyć serdeczne podziękowania dla Pani pracownika Pana Marcina za okazaną pomoc oraz fachową obsługę podczas dokonywania wyboru oraz zakupu auta w Waszym salonie. Niewątpliwie profesjonalizm Pana Marcina oraz kompetencje zawodowe przyczyniły się do podjęcia decyzji zakupu auta właśnie u Państwa. Od samego początku współpraca z Panem Marcinem układała się doskonale, wręcz na najwyższym poziomie. Pan Marcin bardzo rzetelnie oraz z dużym zaangażowaniem przedstawiał ofertę zakupu mojego auta, odpowiadał na wszystkie pytania oraz na bieżąco rozwiewał wątpliwości, jeśli takowe się pojawiły podczas rozmowy. Wysoka kultura osobista, komunikatywność oraz taktowność Pana Marcina sprawiły, że proces nabycia samochodu przebiegał dynamicznie i przyjemnie.

Życzę Pani Prezes jak najwięcej tak profesjonalnych i miłych pracowników na swoim pokładzie jakim jest Pan Marcin. Właściwy człowiek na właściwym miejscu. Również chciałabym przekazać słowa uznania dla Pani Agnieszki za pomoc w załatwianiu formalności związanych z ubezpieczeniem i kredytem pojazdu.

Z wyrazami szacunku

[podpis]

"

Opinia: salon Dixi-Car

"

Sprzedaż przebiegała sprawnie~ dealer wyjaśniał wszystkie wątpliwości~ pomagała przy wyborze modelu ~ koloru itp. Proces nie był zanadto czasochłonny.

"

Opinia: salon

"

Jasność i przejrzystość oferty~ dobra atmosfera~ wyjaśnione wszystkie aspekty transakcji (chociaż mam zastrzeżenia co do pakietu dilerskiego jeżeli uchodzi o ubezpieczenie auta w salonie) był o wiele droższy niż w każdym innym punkcie sprzedaży ubezpieczeń co zajmowało nam dodatkowy czas i odbierało przyjemność w zakupie nowego auta.

"

Opinia: salon Dixi-Car

"

Pomoc w wyborze auta~ rabat~ kultura osobista pracowników salonu~ możliwość jazdy testowej~ pełna fachowa obsługa.

"

Opinia: serwis Dixi-Car Raszyn

"

Czas jej trwania. Wykonanie usługi miało zająć do 1h, a zajęło tylko 40'.

Dużym plusem w serwisie Opel Dixi Car w Raszynie jest miejsce, gdzie można poczekać na odbiór auta. Kawy/herbaty nie oceniam, bo nigdy nie skorzystałem ;) Ale już ogromne okno z widokiem na warsztat - tak. Zwłaszcza w sytuacji, gdy trzeba czekać na odbiór auta wspólnie z małym dzieckiem...

"

Opinia: serwis

"

Jestem zadowolona z całokształtu obsługi co wyraziłam w ankiecie~zamierzam korzystać z obsługi również po zakończeniu okresu gwarancyjnego~dziękuję Bożena Wrzosek

"

Opinia: serwis Dixi-Car

"

Sądzę~ że moje zadowolenie wynika z dobrej obsługi w serwisie. Podejście pracowników do wykonywanej pracy jak również miła atmosfera w salonie.

"

Opinia: salon

"

Miła obsługa. Oferowano mi pozostawienie samochodu w ramach rozliczenia. Dokonano obsługi pakietu OnStar. Udzielono mi promocji w ramach grupy zawodowej~ za to że mam już Opla i rabat od Opla i to skłoniło mnie do kupna nowego Opla.

"

 

 

Zobacz także

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy Torres EVX z napędem elektrycznym