Przypadki pani Agnieszki w serwisie

 

Czyli jak pracuje serwis Dixi-Car...

 

 

Pani Agnieszka właśnie wjechała na parking serwisu Opel Dixi-Car Raszyn (Warszawa)

Pani Agnieszka umówiła się na przegląd swojej Astry IV w Dixi-Car.
Właśnie wjechała na parking firmowy.


 

 


Została przyjęta przez doradcę serwisowego.
Przejrzał on wstępnie jej auto i wyjaśnił, jakie czynności powinny zostać wykonane przy samochodzie.

Doradca serwisowy pokazuje p. Agnieszce, co będzie sprawdzane przez mechanika w czasie przeglądu.

 

 

Pani Agnieszka dostała od doradcy serwisowego wycenę i podpisała zlecenie serwisowe.

Pani Agnieszka otrzymała wycenę usługi i podpisała zlecenie serwisowe. Klientce spodobała się myszka komputerowa naszego doradcy serwisowego.

 

 

Mechanik zajął się samochodem pani Agnieszki...
Mechanik przeprowadza przegląd Opla Astra IV należącego do p. Agnieszki.

 

 

... a ona poszła na kawę do barku z widokiem na halę serwisu.
P. Agnieszka w barku z widokiem na halę serwisu.

 

 

Pani Agnieszka, oczekując na zakończenie serwisu, przeszła na salon, żeby zapoznać się z zaletami większej Insigni.

Potem zeszła do salonu obejrzeć Opla Insignię. Co prawda Astra IV to zupełnie nowy członek rodziny p. Agnieszki, ale po zakupie pojawili się jeszcze nowsi...

 

 

Przepastny bagażnik Insigni pomieści wózek dziecięcy.
Ogromny bagażnik Insigni jest ważny dla p. Agnieszki, bowiem właśnie powiększyła sie jej rodzina.

 

 

Pracownik salonu pokazał p. Agnieszce możliwe do zamówienia opcję i przygotował dla niej indywidualną wycenę.

Chwilę później pojechali jeszcze razem na jazdę próbną - p. Agnieszka doceniła właściwości trakcyjne Insigni.

Po powrocie nasza bohaterka odwiedziła jeszcze dział samochodów używanych, gdzie wyceniono jej obecne auto, a potem dział kredytów, gdzie przedstawiono jej symulację kredytu na brakującą na zakup Insigni kwotę.

Pracownik salonu przygotowuje p. Agnieszce indywidualną wycenę nowej Insigni.

 

 

Pani Agnieszka poinformowana o zakończeniu naprawy. Rachunek płaci w recepcji kartą płatniczą.

Pani Agnieszka została poinformowana o zakończeniu przeglądu. Rachunek zapłaciła w recepcji kartą płatniczą.

 

 

Doradca serwisowy odprowadził panią Agnieszkę do samochodu. Było miło i nie trwało tak długo.

PAŃSTWA OBSŁUŻYMY PODOBNIE!

Zobacz 15 powodów, dla których warto serwisować samochód w autoryzowanym serwisie.

Doradca serwisowy odprowadza panią Agnieszkę do samochodu, dziękuje jej za wizytę w serwisie Opel i żegna się z nią.

 

FILM: jak przyjmujemy samochody do serwisu

 

 

Zobacz też:

 

 

Wymiana oleju syntetycznego z filtrem 199 zł, dezynfekcja klimatyzacji 79 zł
Promocja sezonowa serwisu.

Zobacz
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
Ceny przeglądów (OT-15, OT-30, itd.)

zobacz cenę przeglądu
Wyceń usługę serwis Opel Raszyn (Warszawa), Radom
Usługa Door-to-door, czyli nasz kierowca odbiera Twój samochód do naprawy w serwisie
Odbiór auta do naprawy od klienta, po naprawie również odstawimy samochód do klienta

Warunki usługi


 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry      Poleć tę stronę znajomemu Poleć tę stronę znajomemu

 

 

Wiosenny serwis Opla. Wymiana oleju syntetyk z filtrem 199 zł. Dezynfekcja klimatyzacji 79 zł.