Nowa Insignia z napędem 4×4 z systemem wektorowania napędu wprowadzi przyjemność z jazdy tym modelem na wyższy poziom! Od teraz możesz wybrać czy chcesz jechać w trybie wycieczki czy na sportowo zachowując pełne bezpieczeństwo.
Nowa generacja Opla Insignii dostanie napęd 4×4 z systemem wektorowania momentu obrotowego. Nowy napęd na wszystkie koła w Insignii może kierować moment obrotowy na jedno lub obydwa tylne koła niezależnie, co umożliwia wektorowanie momentu obrotowego w całym zakresie osiągów samochodu. Podczas pokonywania zakrętu na koło po stronie zewnętrznej przekierowany zostanie wyższy moment obrotowy co przekłada się na manewr skrętu z dużo większą precyzją. Napęd na wszystkie koła i wektorowanie momentu obrotowego to najlepszy sposób na przeniesienie wysokiej mocy na nawierzchnię — niezależnie od tego, czy jest ona sucha, mokra, oblodzona czy pokryta śniegiem. Kierowca nowej Insignii będzie miał do wyboru intensywność tłumienia znoszenia w zależności od preferowanego stylu jazdy: od silnego tłumienia w trybie „Tour” do słabego tłumienia w trybie „Sport”.
![Nowa Insignia 4x4 oferuje optymalną dynamikę, łatwość prowadzenia i znakomite właściwości jezdne w każdej sytuacji](http://dixi-car.pl/blog/wp-content/uploads/2017/01/Opel-Insignia-4x4-Dixi-Blog-1.jpg)
Nowa Insignia 4×4 oferuje optymalną dynamikę, łatwość prowadzenia i znakomite właściwości jezdne w każdej sytuacji
![Nowy system napędu na wszystkie koła zapewni najlepszą przyczepność na wszystkich nawierzchniach.](http://dixi-car.pl/blog/wp-content/uploads/2017/01/Opel-Insignia-4x4-Dixi-Blog-2.jpg)
Nowy system napędu na wszystkie koła zapewni najlepszą przyczepność na wszystkich nawierzchniach.
![System wektorowania momentu obrotowego steruje niezależnym przekazywaniem momentu obrotowego na każde z tylnych kół.](http://dixi-car.pl/blog/wp-content/uploads/2017/01/Opel-Insignia-4x4-Dixi-Blog-3.jpg)
System wektorowania momentu obrotowego steruje niezależnym przekazywaniem momentu obrotowego na każde z tylnych kół.
![Układ napędu na wszystkie koła Twinster, z modułem tylnego napędu wyposażonym w układ dwóch sprzęgieł zamiast mechanizmu różnicowego.](http://dixi-car.pl/blog/wp-content/uploads/2017/01/Opel-Insignia-4x4-Dixi-Blog-4.jpg)
Układ napędu na wszystkie koła Twinster, z modułem tylnego napędu wyposażonym w układ dwóch sprzęgieł zamiast mechanizmu różnicowego.
![Napęd na wszystkie koła w Insignii może kierować moment obrotowy na jedno lub obydwa tylne koła niezależnie, co umożliwia wektorowanie momentu obrotowego w całym zakresie osiągów samochodu.](http://dixi-car.pl/blog/wp-content/uploads/2017/01/Opel-Insignia-4x4-Dixi-Blog-5.jpeg)
Napęd na wszystkie koła w Insignii może kierować moment obrotowy na jedno lub obydwa tylne koła niezależnie, co umożliwia wektorowanie momentu obrotowego w całym zakresie osiągów samochodu.
Nową Insignię Grand Sport znajdziesz niebawem w naszej ofercie!
Zapraszamy serdecznie do salonów Dixi-Car https://goo.gl/pxRSn5
Dodaj komentarz