Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Service4fleet

Service4fleet to serwis dla flot posiadających samochody marki Opel w liczbie od dziesięciu wzwyż. Rabat jest tym wyższy, im więcej jest Opli w danej flocie. Jedna faktura na miesiąc z możliwością naprawy samochodów u większości polskich i europejskich dealerów Opla. Program pomaga administrować flotą pojazdów.

Service 4 fleet Opel

 

Zadzwoń do serwisu Dixi-Car

Lub Zadaj pytanie

 

 

Teraz floty od 10 samochodów

Tradycyjnie programem Service4Fleet objęte były floty powyżej 50 samochodów. Od 2018 w programie mogą uczestniczyć floty od 10 samochodów wzwyż.

 

Service 4 Fleet: na co możesz liczyć?

Ceny Service4Fleet

Na specjalne ceny serwisu i części dla floty, na jedną fakturę w miesiącu.

 

pdf Zobacz przykładowe ceny robocizny (str. 7 broszury)

Dedykowana osoba kontaktowa Service 4 Fleet na dedykowaną osobę kontaktową koordynującą naprawy Twojej floty. Zbiorcza faktura na koniec miesiąca.
Odbiór samochodu od klienta Service for fleet na odbiór samochodu do naprawy spod siedziby Twojej firmy i dostawę z powrotem do firmy po naprawie. Usługa door-to-door. Na samochody zastępcze.
Przechowalnia opon w programie Service4FLEET na przechowalnię opon dla floty
Serwis blacharski w programie Service4Fleet na serwis blacharski i lakierniczy dla floty
Naprawa szyb w programie Service 4 Fleet na serwis szyb Twojej floty
Priorytetowa obsługa flot w programie Service 4 Fleet na priorytetową obsługę twojej floty
Szybka diagnoza w programie Sevice4fleet

na szybką diagnozę trudnych usterek w twojej flocie

Gwarancja satysfakcji w serwisie OPEL dla floty

na gwarancję satysfakcji

Co to znaczy? Skontaktujemy się z Tobą w kilka dni po naprawie, aby zapytać jak oceniasz serwis floty Service4fleet.

 

 

Zapewnij swoim pracownikom sprawną flotę. Dlaczego? Zobacz na filmie...

 

Program Service4FLEET (serwis flota) oparty jest na trzech filarach: efektywności procesu naprawy, rzetelności jej wykonania oraz przejrzystej dla Klienta kalkulacji kosztów. Mając na uwadze te trzy kluczowe filary opracowaliśmy 9 elementów programu, specjalnie dopasowanych do Państwa potrzeb. Pozwoli to zapewnić mobilność Państwa floty oraz osiągnąć pełną satysfakcję z użytkowania samochodów marki Opel.

 

Twoje korzyści

Korzyści z uczestnictwa z Service4FLEET:

  • zasięg ogólnopolski
  • jednolity zakres usług
  • konkurencyjne ceny poszczególnych usług i części
  • usługa door-to-door
  • prosta administracja
  • jedna elektroniczna faktura na miesiąc
  • jedno centrum kontaktu dla Klienta - Dealer Koordynator
  • OPCJA Plus - dla Klientów o flocie ponad 700 szt. pojazdów Opel - umożliwiająca rezygnację z zarządzania flotą przez Koordynatora na rzecz zarządzania własnego (warunkiem jest posiadanie własnego, profesjonalnego działu technicznego)

 

Jakie usługi wykonuje serwis 4 Fleet bez umawiania?

Niżej wymienione naprawy będą wykonywane bez wcześniejszego umawiania wizyty Klienta, tzn., na rozpoczęcie diagnozy lub naprawy Klient nie powinien czekać dłużej niż 30 minut:

  • Diagnostyka elektroniczna silnika, kontrolka checkengine
  • Diagnostyka elektroniczna układu SRS
  • Diagnostyka elektroniczna układu wspomagania kierownicy
  • Diagnostyka elektroniczna układu ładowania
  • Diagnostyka elektroniczna układu ABS
  • Kontrola oświetlenia zewnętrznego i wewnętrznego, wymiana żarówek
  • Sprawdzenie akumulatora, wymiana
  • Sprawdzenie i napełnienie układu klimatyzacji
  • Sprawdzenie, regulacja lub wymiana pasków wielorowkowych
  • Przeprogramowanie modułu sterującego
  • Sprawdzenie stanu amortyzatorów i ew. wymiana
  • Sprawdzenie i regulacja geometrii zawieszenia
  • Sprawdzenie oraz wyważenie kół
  • Sprawdzenie, czyszczenie oraz regulacja układu hamulcowego

 

pdf Zakres czynności okresowego przeglądu flotowego w ramach Service4fleet

pdf Broszura Service4fleet

 

 

Wypełnij formularz! Po prostu wypróbuj OPEL Serwis Flota!

Zacznij od zamówienia usługi odbioru samochodu do serwisu. Oddzwonimy, uzgodnimy szczegóły.

Zostaw to pole pus-te

Zamów usługę DOOR-to-DOOR!

Oddzwonimy, żeby ustalić szczegoły wizyty Twojego samochodu w serwisie Dixi-Car!



Który serwis

Usługę DOOR-to-DOOR oferujemy tylko w serwisie Raszyn.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie

Warszawa

Radom



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong Professional Pick-up dla przedsiębiorcy