Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Szablony odpowiedzi na e-mail

 

Skocz do szablonu DZIAŁ SPRZEDAŻY:

  • Odpowiedź na zapytanie o Kredyt/leasing - skocz
  • Odpowiedź na zapytanie o Nowy samochód dla pana - skocz
  • Odpowiedź na zapytanie o Nowy samochód dla pani - skocz
  • Odpowiedź na zapytanie u Używany Samochód - skocz
  • Brak odpowiedzi na maile - pan - skocz
  • Brak odpowiedzi na maile - pani - skocz

 

Skocz do szablonu SERWIS:

  • Odpowiedź Serwisu na zapytanie ze strony #1 - skocz
  • Odpowiedź Serwisu na zapytanie ze strony #2 (3-4 dni po przesłaniu oferty) - skocz

 

Skocz do szablonu SKLEP:

  • pobranie: potwierdzenie wysyłki dla pani - skocz
  • pobranie: potwierdzenie wysyłki dla pana - skocz
  • pobranie: informacja o dacie realizacji lakiery - skocz
  • pobranie: informacja o dacie realizacji – inne #1 - skocz
  • wpłata: Gotowość do wysyłki, oczekiwanie na wpłatę - skocz
  • wpłata: Informacja o dacie realizacjiinne #1 - skocz
  • wpłata: brak wpłaty #1 (3. dzień po dacie zamówienia) - skocz
  • wpłata: brak wpłaty #2 (6. dzień po zamówieniu) - skocz
  • promo: brak towaru na stanie - skocz
  • promo: sprawdzenie dostępności towaru w cenie promo - skocz
  • odbiór osobisty: gotowość do odbioru pan - skocz
  • odbiór osobisty: gotowość do odbioru pani - skocz
  • odbiór osobisty: brak odbioru #1 (1 dzień po terminie) - skocz
  • odbiór osobisty: brak odbioru #2 (3 dni po terminie) - skocz
  • Strona zapytanie - towar bez promocji i ofert wyprzedażowych - skocz
  • Strona zapytanie - towar w promocji i/lub ofercie wyprzedażowej - skocz
  • Zgłoszenie do KHO ze strony www - skocz
  • Zaproszenie do KHO po rozmowie - skocz
  • Informacja o rejestracji w KHO - skocz
  • Zapytanie ogólne ze strony www bez GIODO - skocz

 

 

 

 

Odpowiedź na zapytanie o kredyt/leasing

Szanowna Pani/Szanowny Panie

Cieszę się, że jest Pan zainteresowany prezentowanym na stronie samochodem. Ten model iluś klientów oceniło wręcz wzorowo, również prasa wypowiada się w samych superlatywach.
Wystarczy, że wpadnie Pan do nas, do Dixi-Car, a przedstawię ofertę na nawet lepszych warunkach niż ta poniższa. Tymczasem:

Symulacja 1
...
To jeden z ostatnich egzemplarzy w tej cenie i jesteśmy zdecydowani sprzedać dziś ten samochód. Czekam na kontakt, zapraszam!

 

Odpowiedź na zapytanie o Nowy Samochód - pan

Szanowny Panie
W nawiązaniu do Pana poniższego zapytania potrzebuję kilku informacji, które będą miały wpływ na ofertę i cenę samochodu:

  1. jakim modelem Opla jest Pan zainteresowany?
  2. jakie wyposażenie samochodu Pana interesuje? Czy miałaby tam być klimatyzacja/ elektroniczna?/ lakier metalizowany?/ inne wymagania co do tego auta?
  3. nad jakim silnikiem się Pan zastanawiał? (benzyna/ diesel/ pojemność?)
  4. czy chciałby Pan zostawić swój samochód używany w rozliczeniu? (jeśli tak, chętnie go wycenimy)
  5. sposób finansowania tego samochodu to  kredyt czy leasing?
  6. czy zdecydował już Pan o sposobie rejestracji auta: czy będzie to rejestracja na firmę czy na osobę prywatną?
  7. jeśli na osobę prywatną  czy zna Pan grupy zawodowe/specjalne, którym w Oplu przysługuje dodatkowy rabat (dotyczy to też współwłaściciela samochodu)
    - Grupy zawodowe - Prawnicy, Lekarze, Pracownicy Wojska/Policji, Nauczyciele akademiccy, Niepełnosprawni, Księża …..
    - Grupy specjalne - Nagrody w konkursach, VIPy, Dziennikarze, Dyplomaci (program IDS), Szkoły jazdy/Ośrodki Egzaminacyjne (WORDy), TAXI, Instytucje rządowe/samorządowe……

Jak Pan widzi, pytań aby dobrze dobrać samochód jest wiele, powyższe to tylko mała część.
Znacznie korzystniej byłoby spotkać się w naszym salonie, a zachęcam do tego też z powodu możliwości odbycia jazdy testowej.

Większość moich klientów mówi mi, że najważniejszym elementem procesu zakupu samochodu była dla nich właśnie jazda próbna. Kiedy chciałby Pan umówić się na taką jazdę?

Mamy obecnie do dyspozycji …., proponuję termin …

Aby dowiedzieć się, jak do nas dojechać, proszę kliknąć tutaj.

Dla usprawnienia kontaktu między nami proszę o podanie numeru telefonu.
 

Pozdrawiam

 

Odpowiedź na zapytanie o Nowy Samochód - pani

Szanowna Pani
W nawiązaniu do Pani poniższego zapytania potrzebuję kilku informacji, które będą miały wpływ na ofertę i cenę samochodu:

  1. jakim modelem Opla jest Pani zainteresowana?
  2. jakie wyposażenie samochodu Panią interesuje? Czy miałaby tam być klimatyzacja/ elektroniczna?/ lakier metalizowany?/ inne wymagania co do tego auta?
  3. nad jakim silnikiem się Pani zastanawiała? (benzyna/ diesel/ pojemność?)
  4. czy chciałaby Pani zostawić swój samochód używany w rozliczeniu? (jeśli tak, chętnie go wycenimy)
  5. sposób finansowania tego samochodu to  kredyt czy leasing?
  6. czy zdecydowała już Pani o sposobie rejestracji auta: czy będzie to rejestracja na firmę czy na osobę prywatną?
  7. jeśli na osobę prywatną  czy zna Pani grupy zawodowe/specjalne, którym w Oplu przysługuje dodatkowy rabat (dotyczy to też współwłaściciela samochodu)
    - Grupy zawodowe - Prawnicy, Lekarze, Pracownicy Wojska/Policji, Nauczyciele akademiccy, Niepełnosprawni, Księża …..
    - Grupy specjalne - Nagrody w konkursach, VIPy, Dziennikarze, Dyplomaci (program IDS), Szkoły jazdy/Ośrodki Egzaminacyjne (WORDy), TAXI, Instytucje rządowe/samorządowe……

Jak Pani widzi, pytań aby dobrze dobrać samochód jest wiele, powyższe to tylko mała część.
Znacznie korzystniej byłoby spotkać się w naszym salonie, a zachęcam do tego też z powodu możliwości odbycia jazdy testowej.

Większość moich klientów mówi mi, że najważniejszym elementem procesu zakupu samochodu była dla nich właśnie jazda próbna. Kiedy chciałaby Pani umówić się na taką jazdę?

Mamy obecnie do dyspozycji …., proponuję termin …

Aby dowiedzieć się, jak do nas dojechać, proszę kliknąć tutaj

Dla usprawnienia kontaktu między nami proszę o podanie numeru telefonu.
 

Pozdrawiam

 

Odpowiedź na zapytanie o Używany samochód

Szanowny Panie

Dziękujemy za zainteresowanie naszą oferta i chęć zakupu samochodu w salonie Dixi-Car.
W odpowiedzi na stawiane przez Pana pytanie informuję, że .....

Zapraszam do odbycia jazdy testowej wybranym autem -  jeżeli jutro, …… piątek godz……. 15.30 jest dla Pana dogodna przygotuję na nasze spotkanie samochód oraz propozycję finansowania i ubezpieczenia auta.
Jeżeli planuje Pan wymianę auta, proszę o informację jakie Pan obecnie auto użytkuje - model, silnik, rocznik, przebieg - w trakcie Pana wizyty możemy dokonać oceny i wstępnej wyceny Pana samochodu  i przedstawić warunki wymiany samochodów.

Dlaczego używany w Dixi-Car?
Codziennie nowe modele
Każde auto posiada minimum 3-miesięczną gwarancję Każde auto jest sprawdzone w 20 punktach To Dixi-Car płaci podatek od czynności cywilno-prawnych

Z pozdrowieniami

 

Brak odpowiedzi na maile - pan

Seria trzech maili przy braku odpowiedzi od klienta

Dzień dobry,

Nawiązując do poniższego chciałem się dowiedzieć, czy moja wiadomość do Pana dotarła.

Proszę o jakąkolwiek odpowiedź, żebym wiedział czy moje emaile do Pana dochodzą.

Jeżeli nie dostanę odpowiedzi, pozwolę sobie jeszcze kilka razy spróbować skontaktować z Panem.

Jeszcze raz proszę o podanie numeru telefonu, usprawni to kontakt między nami.

Pozdrawiam z oczekiwaniem na jakikolwiek kontakt (również telefoniczny).

 

Dzień dobry,
Przepraszam, za kolejnego maila, ale w rozmowie z szefem zaczęliśmy się niepokoić czy coś Panu się nie stało.
Był Pan zainteresowany ofertą Opla, a teraz nie mam od Pana żadnej odpowiedzi.
pozdrawiam zaniepokojony

 

Dzień dobry,
Ponieważ pomimo kilku prób kontaktu z mojej strony, nie dostałem od Pana odpowiedzi, zakładam że z jakiegoś powodu moje maile nie dochodzą.
Drugim powodem może być chwilowy brak zainteresowania ofertą mojej pomocy, związanej z procesem zakupu samochodu.
Gdyby jednak kiedykolwiek ten drugi powód przestał istnieć, proszę o kontakt.
Pozdrawiam

 

Brak odpowiedzi - zachęcenie propozycją odkupu używanego. (Pan)

Szanowny Panie,
dziękujemy za zainteresowanie samochodem Opel [model].
Zależy nam na zaproponowaniu Panu wybranego pojazdu. Poza tym potrzebujemy obecnie używanych samochodów, więc może Pan oczekiwać atrakcyjnej oferty wymiany.
Proszę o kontakt pod numerem telefonu [numer] w dogodnym dla Pana terminie, aby omówić wszystkie dostępne opcje i najkorzystniejsze rozwiązania.

Mam nadzieję, że nasza odpowiedź na Pana zapytanie zawierała wszystkie wymagane informacje. Jeśli nadal szuka Pan nowego samochodu, chciałbym ponownie zaproponować swoją pomoc i zapewnić o naszym zaangażowaniu w zapewnianie pełnej satysfakcji
Jeśli dokonał już Pan zakupu pojazdu, będę wdzięczny za taką informację.
Może Pan skontaktować się ze mną bezpośrednio pod numerem 01234 567890.
Czekam na Pana telefon w dogodnym dla Pana terminie.

 

 

Odpowiedź dla klienta który nie zgłosił się na umówione spotkanie (Pan)

Szanowny Panie,

ponieważ jakieś okoliczności nie pozwoliły Panu na wizytę w naszym salonie ustaloną na [data] o godz. [godzinie],

mamy nadzieję, że będziemy mogli w innym czasie pomóc Panu w wyborze pojazdu spełniającego Pana wymagania.

Jeśli takie rozwiązanie okazałoby się wygodniejsze, istnieje możliwość zaprezentowania pojazdu w Pana miejscu zamieszkania lub pracy. Prezentacja taka nie wiąże się z jakimikolwiek zobowiązaniami.

W najbliższym czasie skontaktuję się z Panem telefonicznie, aby dobrać najdogodniejszy termin spotkania.

Dziękuję za zainteresowanie naszymi usługami i mam nadzieję, że uda nam się w najbliższym czasie spotkać osobiście.

 

Brak odpowiedzi na maile - pani

Seria trzech maili przy braku odpowiedzi od klienta

Dzień dobry,

Nawiązując do poniższego chciałem się dowiedzieć czy moja wiadomość do Pani dotarła.

Proszę o jakąkolwiek odpowiedź, żebym wiedział, czy moje emaile do Pani dochodzą.

Jeżeli nie dostanę odpowiedzi, pozwolę sobie jeszcze kilka razy spróbować skontaktować z Panią.

Jeszcze raz proszę o podanie numeru telefonu, usprawni to kontakt między nami.

Pozdrawiam z oczekiwaniem na jakikolwiek kontakt (również telefoniczny).

 

Dzień dobry,
Przepraszam, za kolejnego maila, ale w rozmowie z szefem zaczęliśmy się niepokoić czy coś Pani się nie stało.
Była Pani zainteresowana ofertą Opla, a teraz nie mam od Pani żadnej odpowiedzi.
pozdrawiam zaniepokojony

Dzień dobry,
Ponieważ pomimo kilku prób kontaktu z mojej strony, nie dostałem od Pani odpowiedzi, zakładam że z jakiegoś powodu moje maile nie dochodzą.
Drugim powodem może być chwilowy brak zainteresowania ofertą mojej pomocy, związanej z procesem zakupu samochodu.
Gdyby jednak kiedykolwiek ten drugi powód przestał istnieć, proszę o kontakt.
Pozdrawiam

 

Brak odpowiedzi - zachęcenie propozycją odkupu używanego. (Pani)

Szanowny Panie,
dziękujemy za zainteresowanie samochodem Opel [model].
Zależy nam na zaproponowaniu Panu wybranego pojazdu. Poza tym potrzebujemy obecnie używanych samochodów, więc może Pan oczekiwać atrakcyjnej oferty wymiany.
Proszę o kontakt pod numerem telefonu [numer] w dogodnym dla Pana terminie, aby omówić wszystkie dostępne opcje i najkorzystniejsze rozwiązania.

Mam nadzieję, że nasza odpowiedź na Pana zapytanie zawierała wszystkie wymagane informacje. Jeśli nadal szuka Pan nowego samochodu, chciałbym ponownie zaproponować swoją pomoc i zapewnić o naszym zaangażowaniu w zapewnianie pełnej satysfakcji
Jeśli dokonał już Pan zakupu pojazdu, będę wdzięczny za taką informację.
Może Pan skontaktować się ze mną bezpośrednio pod numerem 01234 567890.
Czekam na Pana telefon w dogodnym dla Pana terminie.

 

 

Odpowiedź dla klienta który nie zgłosił się na umówione spotkanie (Pani)

Szanowna Pani,

ponieważ jakieś okoliczności nie pozwoliły Pani na wizytę w naszym salonie ustaloną na [data] o godz. [godzinie],

mamy nadzieję, że będziemy mogli w innym czasie pomóc Pani w wyborze pojazdu spełniającego Pani wymagania.

Jeśli takie rozwiązanie okazałoby się wygodniejsze, istnieje możliwość zaprezentowania pojazdu w Pani miejscu zamieszkania lub pracy. Prezentacja taka nie wiąże się z jakimikolwiek zobowiązaniami.

W najbliższym czasie skontaktuję się z Panią telefonicznie, aby dobrać najdogodniejszy termin spotkania.

Dziękuję za zainteresowanie naszymi usługami i mam nadzieję, że uda nam się w najbliższym czasie spotkać osobiście.

 

 

Odpowiedź serwisu na zapytanie ze strony #1

Witamy w Oplu,
Dziękujemy za zainteresowanie naszym serwisem oraz strona www.

...tutaj daj odp. na pytanie klienta...

Koszt usługi wynosi ..., dla Pana/i cenę tę obniżymy z tytułu uzyskanych w Dixi rabatów, usług promocyjnych w ramach programu UB, TSO, FPS. Cena końcowa wynosi ...

...tutaj spr. czy serwisuje klient u nas auto, historię napraw i wówczas zaproponuj korzystne warunki...

Najbliższy wolny termin: ... o godz. ..., proszę o potwierdzenie lub zaproponowanie innego dogodnego terminu.

 

Odbieramy/Odprowadzamy auta naszych Klientów:

Sprawdziliśmy równolegle na podstawie podanego nr. nadwozia (VIN) kampanie serwisowe producenta – brak konieczności podejmowania działań w tym zakresie.
Nie sprawdziliśmy kampanii serwisowych producenta, gdyż nie otrzymaliśmy nr. nadwozia(VIN) – warto mieć tą pewność!

... tutaj napisz, jakie są ew. kampanie serwisowe producenta...

Dowiedz się więcej o aktualnych promocjach naszego serwisu:

Jeżeli nasz serwis jest za daleko, zachęcamy do zakupu części w sklepie:

 

 

Odpowiedź serwisu na zapytanie ze strony #2

Witamy ponownie,

kilka dni temu wykazał Pan/i zainteresowanie naszym serwisem/usługą, jeszcze raz za to dziękujemy!

Mamy zatem pytanie, czy przedstawiona oferta była satysfakcjonująca i atrakcyjna?
Jeśli TAK, czy możemy liczyć na wspólne spotkanie i wykonanie usługi według proponowanego wcześniej zakresu?

Prosimy o potwierdzenie i propozycję dogodnego terminu.

Odbieramy/Odprowadzamy auta naszych Klientów:

Dowiedz się więcej o aktualnych promocjach naszego serwisu:

Jeżeli nasz serwis jest za daleko, zachęcamy do zakupu części w sklepie:

 

 

SKLEP pobranie - potwierdzenie wysyłki dla PANI

Szanowna Pani,
dziękuję za odwiedzenie Sklepu Internetowego Dixi-Car i zainteresowanie się naszą ofertą.
                    
Zamówione przez Panią części są już spakowane i przygotowane do wysyłki.
Numer nadania UPS: H834 832 429 0.                    
Numer ten pozwala ew. śledzić drogę przesyłki na stronie www. spedytora.
Kurier dysponuje numerem Pani telefonu.

Zamówienie zamyka się kwotą pobrania 185,36 zł.,
Paczka powinna dotrzeć do Pani w poniedziałek.

dziękuję i zapraszam ponownie

 

SKLEP pobranie - potwierdzenie wysyłki dla PANA

Szanowny Panie,
dziękuję za odwiedzenie Sklepu Internetowego Dixi-Car i zainteresowanie się naszą ofertą.
                   
Zamówienie jest już spakowane i przygotowane do wysyłki.
Numer nadania UPS: H834 832 429 0.
Numer ten pozwala ew. śledzić drogę przesyłki na stronie www. spedytora.
Kurier dysponuje numerem Pana telefonu.

Zamówienie zamyka się kwotą pobrania 614,06 zł.,
Paczka powinna dotrzeć do Pana w poniedziałek.

dziękuję i zapraszam ponownie

 

SKLEP pobranie: Informacja o dacie wysyłki - lakiery

Szanowny Panie,
dziękuję za odwiedzenie strony Sklepu Internetowego Dixi-Car
oraz  za złożenie zamówienia.
Ponieważ jednak lakiery ulegają starzeniu, nie utrzymujemy w magazynie pełnej ich gamy.
Niestety muszę prosić Pana o cierpliwość, żądany lakier będę miał dopiero w piątek.
Jak już dojdą to niezwłocznie wyślę kurierem.

Z wyrazami szacunku

 

 

Sklep pobranie: informacja o dacie realizacji – inne #1

Szanowny Panie,
dziękuję za odwiedzenie strony Sklepu Internetowego Dixi-Car oraz  za złożenie zamówienia.
Niestety w chwili obecnej nie posiadamy pełnego kompletu żądanych "kołpaków".
Będziemy je mieć w "poniedziałek". Jak już dojdą, niezwłocznie wyślę kurierem.

Z wyrazami szacunku

 

 

Sklep wpłata: Gotowość do wysyłki, oczekiwanie na wpłatę

Szanowny Panie,
Dziękujemy za złożenie zamówienia. Zamówiony towar wyślemy niezwłocznie po zaksięgowaniu pańskiej wpłaty.

Dixi-Car SA, al. Krakowska 24a, 05-090 Raszyn,
nr konta 56 1750 1253 0000 0000 0254 6876

Z wyrazami szacunku

 

 

Sklep wpłata: Informacja o dacie realizacji – inne #1

Szanowny Panie,
dziękuję za odwiedzenie strony Sklepu Internetowego Dixi-Car oraz  za złożenie zamówienia.
Niestety muszę prosić Pana o cierpliwość, żądane części będę miał dopiero we wtorek, jak już dojdą to niezwłocznie wyślę kurierem.

Dixi-Car SA, al. Krakowska 24a, 05-090 Raszyn,
nr konta 56 1750 1253 0000 0000 0254 6876

Z wyrazami szacunku

 

 

Sklep wpłata: brak wpłaty #1 (3. dzień po dacie zamówienia)

Szanowny Panie,
Z przykrością informuję, że z powodu braku wpłaty oraz kontaktu z pańskiej strony, zamówienie zostanie anulowane w ciągu 2 dni.

Jeśli jest Pan w dalszym ciągu zainteresowany, uprzejmie proszę o podanie terminu wpłaty lub ponowne zamówienie.

Z wyrazami szacunku

 

 

Sklep wpłata: brak wpłaty #2 (6. dzień po zamówieniu)

Szanowny Panie,
Z przykrością informuję, że z powodu braku wpłaty oraz kontaktu z pańskiej strony, ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ANULOWANE.
Oczywiście serdecznie zapraszam do naszego sklepu w przyszłości.

Z wyrazami szacunku

 

 

Sklep promo: brak towaru na stanie

Szanowny Panie,
dziękuję za odwiedzenie Sklepu Internetowego Dixi-Car i zainteresowanie się naszą ofertą.

Niestety już nie posiadamy ramienia wycieraczki w promocyjnej cenie, jest to związane z wyczerpaniem zapasów magazynowych,
Nowa cena to 83,12zł
Proszę o informację w sprawie realizacji zamówienia.

Z Wyrazami Szacunku

 

 

Sklep promo: sprawdzenie dostępności towaru w cenie promo

Witam,
Jeżeli zamówił Pan chociaż jeden produkt oznaczony "*", to musimy najpierw potwierdzić jego dostępność.
Są to zazwyczaj ostatnie sztuki i nie zawsze zdążamy uaktualnić stronę.
Bardzo często jest to spowodowane otrzymaniem kilku zamówień na taką część w ciągu jednego dnia.
Bardzo proszę o cierpliwość, jeżeli będzie ona dostępna, to otrzyma Pan potwierdzenie wraz z numerem konta.

Pozdrawiam,

 

 

Sklep odbiór osobisty: gotowość do odbioru Pan

Szanowny Panie,
dziękuję za odwiedzenie Sklepu Internetowego Dixi-Car i zainteresowanie się naszą ofertą.

Zamówione przez Pana części są już przygotowane do wydania.
Odbiór z Rezerwacji imiennej na stoisku Części Zamienne ( parter, po prawej stronie od Recepcji),
zapraszamy poniedziałek - piątek 8:30 - 18:30, w soboty 9:00 - 14:00.

Zamówienie zamyka się kwotą 171,72 zł.

dziękuję i zapraszam ponownie

 

 

Sklep odbiór osobisty: gotowość do odbioru Pani

Szanowny Pani,
dziękuję za odwiedzenie Sklepu Internetowego Dixi-Car i zainteresowanie się naszą ofertą.

Zamówione przez Panią części są już przygotowane do wydania.
Odbiór z Rezerwacji imiennej na stoisku Części Zamienne ( parter, po prawej stronie od Recepcji),
zapraszamy poniedziałek - piątek 8:30 - 18:30, w soboty 9:00 - 14:00.

Zamówienie zamyka się kwotą 27,28 zł.

dziękuję i zapraszam ponownie

 

 

Sklep odbiór osobisty: brak odbioru #1 (1 dzień po terminie)

Szanowny Panie,
Z przykrością informuję, że z powodu nieodebrania zamówionego towaru oraz braku kontaktu z pańskiej strony, rezerwacja w dniu dzisiejszym wygasła.
Śpieszę wyjaśnić, że system warunkowo dopuszcza rezerwacje dłuższe niż 7-dniowe, ale wymaga to określenia terminu odbioru.
Jeśli jest Pan w dalszym ciągu zainteresowany, uprzejmie proszę o podanie terminu lub ponowne zamówienie.

Z wyrazami szacunku

 

 

Sklep odbiór osobisty: brak odbioru #2 (3 dni po terminie)

Szanowny Panie,
Z przykrością informuję, że z powodu nieodebrania zamówionego towaru oraz braku kontaktu z pańskiej strony, ZAMÓWIENIE ZOSTAŁO ANULOWANE.
Oczywiście serdecznie zapraszam do naszego sklepu w przyszłości.

Z wyrazami szacunku

 

Strona zapytanie – towar bez promocji i ofert wyprzedażowych

Dziękujemy za zainteresowanie naszą stroną www i naszym działem części.

W zakresie Pana zapytania informuję, że …. w cenie ……, która uwzględnia 10% upustu dla zamówień internetowych.

Zapraszam do naszego sklepu – formularz na samym dole strony:

http://dixi-car.pl/serwis-akcesoria-042007.htm

Proszę o informację czy dokonać rezerwacji na Pani/Pana nazwisko?

Zapraszamy do obioru osobistego lub zlecenia nam wysyłki (cena wysyłki 20,50 zł, realizacja po uregulowaniu zapłaty lub płatne przy odbiorze).

Zapraszam też do naszego serwisu ...

- najbliższy wolny termin: 18.08.2011 godz.13.3o – czy jest pan zainteresowany umówieniem wizyty?

Przy okazji

- jeżeli klient podał VIN - sprawdziliśmy pana samochód pod kątem kampanii ogłoszonych przez im portera – pana samochód nie podlega kampanii / podlega kampanii ….. kampania ta wykonana jest na koszt producenta

- jeżeli bez VIN - zachęcam do sprawdzenia czy pana auto podlega kampanii producenta, wystarczy przesłać do mnie nr VIN pana auta, odpowiem w kolejnym mailu lub telefonicznie

Czekam na dalsze informacje i pozdrawiam,

 

Strona zapytanie – towar w promocji i/lub ofertach wyprzedażowych

Dziękujemy za zainteresowanie naszą stroną www i naszym działem części.

W zakresie Pana zapytania informuję, że …. w cenie ……, która uwzględnia ….% upustu (promocja, wyprzedaż).

Zapraszam do naszego sklepu – formularz na samym dole strony:

http://dixi-car.pl/serwis-akcesoria-042007.htm

 

Proszę o informację czy dokonać rezerwacji na Pani/Pana nazwisko?

Zapraszamy do obioru osobistego lub zlecenia nam wysyłki (cena wysyłki 20,50 zł, realizacja po uregulowaniu zapłaty lub płatne przy odbiorze).

 

Zapraszam też do naszego serwisu ...

- najbliższy wolny termin: 18.08.2011 godz.13.3o – czy jest pan zainteresowany umówieniem wizyty?

 

Przy okazji

- jeżeli klient podał VIN - sprawdziliśmy pana samochód pod kątem kampanii ogłoszonych przez im portera – pana samochód nie podlega kampanii / podlega kampanii ….. kampania ta wykonana jest na koszt producenta

- jeżeli bez VIN - zachęcam do sprawdzenia czy pana auto podlega kampanii producenta, wystarczy przesłać do mnie nr VIN pana auta, odpowiem w kolejnym mailu lub telefonicznie

 

Czekam na dalsze informacje i pozdrawiam,

 

 

Zgłoszenie do KHO ze strony www

Witam Pana,
Przede wszystkim dziękuję za zainteresowanie programem Klub Handlowy Opel (KHO) oraz naszą firmą. Do rejestracji w systemie General Motors będziemy potrzebowali nr NIP. Niezwłocznie po jego otrzymaniu dokonamy zgłoszenia i już od tej chwili będzie Pan mógł korzystać ze wszystkich przywilejów oferowanych przez producenta, tzn. upustów do 40% na ponad 3000 pozycji, jak również dodatkowych, które przygotowaliśmy z myślą o naszych klientach.

Poza tym jako Dixi-Car mamy dla Pana klika dodatkowych ofert i udogodnień:

- rabat na pozostałe części
- stany magazynowe wraz z cenami detal net
- dostęp do katalogu EPC
- specjalne oferty wyprzedażowe
- bieżącą informację o promocjach i nowościach
- wysyłkę kurierem

Do ich zaprezentowania będziemy potrzebować zgody na komunikację elektroniczną, której wzór dołączam (proszę o podpisanie oraz przesłanie skanu e-mail'em zwrotnym).
Państwa numer telefonu komórkowego znacznie przyśpieszy oraz ułatwi wyjaśnienie wszelkich wątpliwości związanych z zamówieniami.

Serdecznie pozdrawiam,

 

 

Zaproszenie do KHO po rozmowie

Witam Pana,

Nawiązując do naszej rozmowy chciałbym zainteresować Pana programem Klub Handlowy Opel (KHO) oraz naszą firmą.

Niezwłocznie po wyrażeniu przez Pana chęci uczestnictwa, dokonamy zgłoszenia i już od tej chwili będzie Pan mógł korzystać ze wszystkich przywilejów oferowanych przez producenta, tzn. upustów do 40% na ponad 3000 pozycji, jak również dodatkowych, które przygotowaliśmy z myślą o naszych klientach.

Poza tym jako Dixi-Car mamy dla Pana klika dodatkowych ofert i udogodnień:
- rabat na pozostałe części
- stany magazynowe wraz z cenami detal net
- dostęp do katalogu EPC
- specjalne oferty wyprzedażowe
- bieżącą informację o promocjach i nowościach
- wysyłkę kurierem

Do ich zaprezentowania będziemy potrzebować zgody na komunikację elektroniczną, której wzór dołączam (proszę o podpisanie oraz przesłanie skanu e-mail'em zwrotnym).

Serdecznie pozdrawiam,

 

 

Informacja o rejestracji w KHO

Witam serdecznie,

Pana nr w Klubie Handlowym Opel to: 409100.

 

Po otrzymaniu wypełnionego i podpisanego formularza zgody GIODO przekażemy Panu pozostałe oferty.

 

Pozdrawiam,

 

Zapytanie ogólne ze strony www bez GIODO

Dziękujemy za zainteresowanie naszą stroną www i naszym działem części:

Abyśmy mogli w przyszłości informować o przygotowanych specjalnie dla Państwa ofertach, prosimy o wypełnienie i odesłanie skanu oświadczenia załączonego do tej wiadomości.

W zakresie zapytania informuję, że …. w cenie ……, która uwzględnia ….% upustu (promocja, wyprzedaż).

Zapraszam do naszego sklepu – formularz zamówienia na samym dole strony:

http://dixi-car.pl/serwis-akcesoria-042007.htm

Proszę o informację czy dokonać rezerwacji na Pani/Pana nazwisko?

Zapraszamy do obioru osobistego lub zlecenia nam wysyłki (cena wysyłki 20,50 zł, realizacja po uregulowaniu zapłaty lub płatne przy odbiorze).

Przy okazji

- jeżeli klient podał VIN - sprawdziliśmy Pana samochód pod kątem kampanii ogłoszonych przez importera – Pana samochód nie podlega kampanii / podlega kampanii ….. kampania ta wykonana jest na koszt producenta

- jeżeli bez VIN - zachęcam do sprawdzenia czy Pana auto podlega kampanii producenta, wystarczy przesłać do mnie nr VIN Pana auta, odpowiem w kolejnym mailu lub telefonicznie

 

 

 

 

 

 

 

 

Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!

03.2024

BAIC Beijing 5 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 3 samochód do jazdy próbnej

Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.

A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Godziny pracy salonu

Warszawa

Radom



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy Torres EVX z napędem elektrycznym