Od kilku dni mamy dla Ciebie kolejny samochód do jazd testowych – Opel Antara 2012 – totalnie nowa Antara, zaskakujący SUV – wersja Cosmo – automatyczna 6biegowa skrzynia, silnik 2,2 CDTI 184 km http://opel.dixi-car.pl/opel-antara-cennik.htm
Auto jest w Dixi tylko kilka dni, a już Ci klienci którzy go widzieli i testowali zamówili Opla Antarę dla siebie – za co klienci chwalą Antarę? Za to z jaką lekkością przyspiesza, a przy tym jest wyjątkowo ciche. Ma się wrażenie, że jedziesz samochodem z silnikiem elektrycznym. Zawieszenie Antary sprawdza się na polskiej, „specyficznie” przygotowanej nawierzchni.
Co ciekawego ma Antara?
Układ kontroli hamowania podczas zjazdu ze wzniesienia (DCS). Standardowe wyposażenie, po włączeniu układ DCS utrzymuje stałą prędkość zjazdu, ustawioną wstępnie za pomocą pedału gazu.
Napęd na wszystkie koła. Elektronicznie sterowany układ napędowy, w normalnych warunkach jazdy napędzane są tylko przednie koła, w trudnych warunkach lub na śliskiej nawierzchni automatycznie włączany jest napęd na wszystkie koła z rozłożeniem napędu na oś przednią i tylną w stosunku 50:50, co zapewnia optymalną przyczepność.
Elektroniczne układy jezdne. Bardzo zaawansowany poziom bezpieczeństwa czynnego. Poza normalnymi funkcjami układ ABS oferuje:
• System kontroli hamowania na zakrętach (CBC), poprawiający stabilność przy hamowaniu podczas pokonywania zakrętów, a to dzięki
redukcji siły hamowania na wewnętrznych kołach.
• System hydraulicznego wspomagania hamowania (HBA) automatycznie zwiększający ciśnienie w układzie hamulcowym po mocniejszym naciśnięciu pedału hamulca: ciśnienie stopniowo rośnie do maksimum, co zapewnia znaczne skrócenie drogi hamowania.
Układ wspomagania ruszania na pochyłościach (HSA). Ułatwia spokojne i bezpieczne ruszanie na pochyłościach – cudny przy wjeździe / wyjeździe z wszelkiej maści parkingów. Po zwolnieniu hamulca zapobiega stoczeniu się auta do chwili naciśnięcia pedału gazu
Układ stabilizacji przyczepy (TSP). W połączeniu z systemem automatycznego poziomowania tylnego zawieszenia i hakiem holowniczym czyni Antarę doskonałym pojazdem do holowania przyczep – wakacje tuż tuż.
Touch&Connect. 5-calowy wyświetlacz dotykowy i przyciski sterowania na kierownicy, mapy 28 krajów pokazywane w perspektywie 2D lub 3D. Zintegrowany system Cdi MP3 ma moc 4x20W i 7 wysokiej jakości głosników. System pozwala podłączyć urządzenia zewnętrznych za pomocą gniazd AUX-in i USB oraz posiada łącze Bluetooth zapewniające łączność z telefonem , a także odtwarzanie muzyki z funkcją wyświetlania informacji o utworach.
Dodaj komentarz