ISUZU od ponad 70 lat konstruuje jednostki napędowe Diesla, co przyczyniło się do zbudowania silnika o najwyższym w historii D-MAX’a momencie obrotowym.
W nowym Isuzu D-Max znajdziesz zaprojektowany od podstaw, turbodoładowany silnik wysokoprężny o pojemności 2,5 l i mocy 163 KM.
Znakomita elastyczność i mnóstwo radości z prowadzenia, niezależnie od typów nawierzchni i ukształtowania terenu.
Wyśmienity moment obrotowy – 400 Nm pozwala cieszyć się imponującym przyśpieszeniem, a do tego umożliwia holowanie przyczepy z hamulcami o wadze do 3 ton.
Nowy ISUZU D-MAX – TUTAJ możesz umówić jazdę testową i sprawdzić auta do zakupu od ręki
jezdze sluzbowym D-Max’em z tym silnikiem… jeżeli tylko będę kiedyś brał pickupu dla siebie – bankowo ten silnik… nawet przy „sluzbowej” spalanie nigdy nie przekracze 8-9l