Silnik Opel 1.6 CDTI spełniający normę Euro 6

  • Zaawansowany system wtrysku paliwa (maksymalne ciśnienie 2000 bar)
  • System recyrkulacji spalin z czujnikami ciśnienia wewnątrz cylindrów
  • Aluminiowa głowica z 4 zaworami na cylinder
  • Wysoko efektywna chłodnica układu EGR
  • Bezobsługowy układ łańcucha rozrządu po stronie koła zamachowego
  • Pompa oleju o zmiennym wydatku
  • Filtr cząstek stałych (DOC-DPF) sprzężony z układem redukcji tlenków azotu (Urea-SCR)
  • Sterowany komputerowo natrysk oleju na denko tłoka (chłodzenie)
  • Wyłączana pompa wody
  • Filtr oleju zintegrowany z miską olejową
  • Lekki aluminiowy blok silnika o konstrukcji bedplate
  • Zoptymalizowany pod kątem hałasu i drgań układ napędu osprzętu silnika
  • Pusty w środku wałek rozrządu  Start & Stop
  • System zmiennych zawirowań  w komorze spalania
  • Turbosprężarka o zmiennej geometrii łopatek
  • Plastikowa pokrywa głowicy cylindrów
  • Sprawdź serwis OPEL Dixi-Car