Opel MOKKA X - LAKIERY

Poszczególne wersje wyposażenia Opla MOKKA X (Essentia, Enjoy, Elite) mogą być dostępne tylko z niektórymi z n/w kolorów. Podjedź do salonu, najpopularniesze kolory mamy na parkingu, te rzadsze - w formie polakierowanego mini-samochodziku.

 

Kolory bazowe - nie wymagają dopłaty

MOKKA X, kolor biały

Kolor biały Summit - Opel MOKKA X

 

MOKKA X, lakier granatowy nie metalizowany

Kolor granatowy Royal - Opel MOKKA X

 

Opel MOKKA X czerwona

Kolor czerwony Absolute, brylantowy - Opel MOKKA X

 

 

MOKKA X Black Edition

Opel Mokka X Black Edition czarny dach

Kontrastowy czarny dach - nadzwyczaj korzystnie wyceniona opcja - i możesz się wyróżnić. Opcja "Czarny dach" dostępna jest w Mokce X od początku 2018 r.

W komplecie z czarnym dachem są czarne obudowy lusterek bocznych. Szukaj w cenniku Mokki wersji Color Edition, która ma ów czarny dach i czarne obudowy lusterek w standardzie.

Równolegle z MOKKĄ X Black Edition wprowadzony został do polskich salonów kompakt Astra V Black Edition, z czarnym dachem i obudowami lusterek oraz Corsa Black Edition. Czarny dach jest też dostępny do crossoverów Crossland X i Grandland X.

 

 

Lakiery metaliczne

wymagają dopłaty

Opel MOKKA X brązowy metalik

Kolor brązowy Country

 

Opel MOKKA X szary stalowy

Barwa nadwozia szary stalowy Satin Steel

 

MOKKA X, kolor srebrny Sovereign

Lakier srebrny metalik Sovereign - SUV MOKKA X 4x4

 

MOKKA X, kolor czarny Mineral

Czarny Mineral (metalik)

 

Opel MOKKA X bordowy metalik

Kolor bordowy metalik Velvet

 

Brązowy metalik Opel MOKKA X Deep Espresso

Kolor brązowy Deep Espresso - ciemny. Prawdopodobnie najbardziej odpowiedni kolor nadwozia dla MOKKI X pełniącej rolę SUVa bulwarowego.

 

Grafitowy Opel MOKKA X

Szary, grafitowy Quantum

 

Niebieska MOKKA X metalik

Barwa nadwozia niebieska Borocay metalic - mały SUV MOKKA X

 

Granatowa MOKKA X metalik

Granatowy DarkSea - metalik

 

Błękitny Opel MOKKA X

Błękitny metalik True

 

Opel MOKKA X pomarańczowa metalik

Kolor karoserii pomarańczowy Amber metalik

 

 

Lakier specjalny metaliczny biały

wymaga dopłaty

Opel MOKKA X biały perłowy

Lakier biały perłowy - wizualizacja nie oddaje tego, jak wygląda to malowanie. Ten lakier trzeba zobaczyć w realu - jako próbka: real foto większej Antary białej perłowej

 

Lakier bazowy - metalik - perła. Czym się różnią?

Lakierowanie samochód Opel ADAM, kolor czerwony

Nakładanie pierwszej warstwy lakieru (bazy) na karoserię Opla ADAMa w fabryce w Eisenach.

W Oplach mamy trzy rodzaje lakieru:

  • Lakier akrylowy - biały, granatowy, czerwony, zwany też "bazowym"
  • Lakier metaliczny - z domieszką sproszkowanego aluminium. Metalik błyszczy się jak polerowany metal
  • Lakier perłowy - z domieszką miki, czyli minerału górskiego o zdolnościach pryzmatu (rozczepiania światła na pasma barw)

(W niektórych modelach Opla jest jeszcze dostępny lakier brylantowy. Tzw. brilliant to rodzina lakierów, do których dodawane są transparentne koncentraty w celu uzyskania głębi koloru. Lakier taki wydaje się bardziej żywy, pełny. Patrząc na niego mamy wrażenie jakby był świeżo położony. Lakier brylantowy to z'upgrade'owany akryl. W niektórych modelach brylantowy kolor wymaga dopłaty - zwykle mniejszej niż metaliki. W innych - jest bez dopłaty.).

Lakiery te tak bardzo się nie różnią, jak to się niektórym wydaje i jakby wynikało z ceny (w Oplach lakier akrylowy najczęściej nie wymaga dopłaty, a metaliki i perłowe bywają płatne). Różnica sprowadza się do efektu wizualnego. Trwałość (odporność na zarysowania) jest - w przypadku osobowych Opli taka sama dla wszystkich trzech rodzajów lakieru. Bo zarówno lakier akrylowy, jak i metalik, jak i perłowy są dwuwarstwowe, czyli mają warstwę koloru (baza) i na to lakier bezbarwny, który zabezpiecza bazę i nadaje połysk.

Wyjątek: Lakier perłowy może być też trójwarstwowy. Stosuje się ten zabieg w celu uzyskania wyjątkowej głębi koloru. Na warstwę bazy z dodatkiem perły kładzie się lakier bezbarwny z perłą, a na to kolejną warstwę bezbarwnego. W Oplach lakierem trójwarstwowym perłowym jest India Orange, pomarańczowy.)

 

Skąd się wzięło fałszywe przeświadczenie niektórych klientów, że lakier niemetalizowany jest mniej trwały?

  1. Kiedyś lakiery akrylowe były jednowarstwowe. W obecnych czasach nie stosuje się praktycznie w samochodach lakierów akrylowych jednowarstwowych, tylko dwuwarstwowe (z warstwą bezbarwną).
  2. Mylenie "lakieru bazowego" z "bazą". "Baza" to termin używany w warsztatach lakierniczych i oznacza warstwę koloru (na którą najczęściej kładzie się drugą warstwę - lakier bezbarwny). Z kolei "lakier bazowy" to pojęcie wymyślone przez działy marketingu producentów samochodów na określenie dwuwarstwowego pokrycia lakierniczego nie wymagającego dopłaty... Lepszej nazwy "lakieru bazowego" dorobili się Niemcy - tam ten typ lakieru jest określany jako "Uni".
  3. W samochodach dostawczych lakier akrylowy rzeczywiście bywa cieńszy i słabszy. Natomiast podkreślmy jeszcze raz, że w osobowych Oplach tzw. lakier bazowy, czyli akrylowy jest dwuwarstwowy (tak samo jak metaliki i perłowe) i przez to tak samo trwały jak metalik czy perła.

 

Jaka jest różnica między metalikiem a perłą?

Nasz specjalista ds. napraw blacharskich tłumaczy:

Lakier perłowy mieni się całą paletą barw, w słońcu wręcz skrzy na wiele kolorów. Patrząc na niego widać wręcz głębię. W mojej ocenie lakier perłowy daje ciekawszy efekt wizualny niż metalik, który błyszczy się jak polerowany metal.

 

Porównanie lakierów Opla: akrylowy, metalizowany, perłowy, perła trzy warstwy, brylantowy

Porównanie typów lakierów Opla: od lewej trzy dominujące typy, tzn. akrylowy, metaliczny i perłowy. Perłowy trójwarstwowy i brylantowy są stosunkowo rzadsze. Rysunek poglądowy - najlepiej się porównuje lakiery na samochodzie, w środku dnia, przy wysokich chmurach, tzn. dzień jasny, ale brak bezpośrednich promieni słońca padających na karoserię. Ew. można wyjść z próbnikiem z salonu. Zapraszamy.

 

Poradnik jak wybrać kolor samochodu

 

 

Co oznacza Euro 6.2?

Zdąż przed Euro 6.2

Że na przełomie 2018/2019 nowe samochody będą kosztować już więcej. Ostrzejsza norma emisji Euro 6.2 wymusza bowiem bardziej zaawansowane silniki - droższe w produkcji i wymagające więcej troski od użytkownika. Teraz kupuj samochód Euro 6.1!

Dixi-Car ma zapasy samochodów Euro 6.1, m.in. Astra Sedan, Astra V, MOKKA X, Corsa, Insignia, Vivaro osobowe - przede wszystkim popularne silniki benzynowe 1.4 i 1.6. Te zapasy będą już na wyczerpaniu ok. września 2018. Trwa wyprzedaż.

"Zdąż przed Euro 6.2" to hasło tych wakacji. Mało kto chce mieć silnik benzynowy z filtrem cząstek stałych, a takie staną się za chwilę normą. Więcej o tych zmianach. Euro 6.2 dotyka wszystkie marki sprzedawane w Europie. Samochody z silnikami Euro 6.2 - w praktyce produkowane od poł. 2018 r., a dotrą do salonów na jesieni - będą droższe, a na pewno będą kosztowniejsze w serwisie.

Wykruszą się też fabryczne instalacje LPG. I tu znów: Dixi-Car ma zapas samochodów z fabrycznym LPG spełniających Euro 6.1 - teraz jest czas na kupowanie!


Salon W-wa/Raszyn

(22) 716‑30‑20 wew. 5

Salon Radom

603-750-325    (48) 360‑98‑26 wew. 2

 

 

Wyprzedaż SUV Opel MOKKA X. Cena, upust, rabat.

GORRRĄCA Wyprzedaż Opla Mokka X. Po aktualną ofertę dzwoń do sprzedawcy. Salon Raszyn, tel. (22) 716 30 20. Salon Radom, (48) 360 98 26. Zobacz listę samochodów dostępnych od ręki.

Zobacz pozostałe promocje na MOKKĘ X.

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi-Car

Mokka X Elite B14NET MT6 140KM Start&Stop

Mokka X Elite B14NET MT6 140KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor Czarny metaliczny

Zobacz

Opel Mokka 1.6 115KM Enjoy

Opel Mokka 1.6 115KM Enjoy

benzyna, skrzynia manualna, kolor Szary Metalic

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

 

 

Zobacz także

 

 

Wygraj Szkolenie Bezpiecznej Jazdy z Marcinem Dorocińskim  KONKURS

  1. Zapisz się na jazdę próbną SUV-em Mokka X, Crossland X lub Grandland X telefonicznie/przez formularz do 31 sierpnia 2018
  2. Zrób telefonem zdjęcie z testowanym SUV-em
  3. Dokończ w ciekawy sposób zdanie "Podczas testowania SUV-a Opla towarzyszyły mi emocje…"
  4. Wyślij zgłoszenie przez formularz na opelxridekonkurs.pl

Wygraj szkolenie w Akademii Opla w towarzystwie Marcina Dorocińskiego.

SUVy Opel Crossland X, Grandland X, Mokka X Marcin Dorociński

Umów jazdę testową

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Dixi-Car - dealerem Opla numer dwa w Polsce!

Dixi-Car stoi na pudle! Blisko 2000 nowych samochodów Opel, osobowychdostawczych, wyjechało z naszych salonów w 2017 r. - drugi najlepszy wynik wśród ok. 60 polskich salonów Opla. W regionie mazowieckim, w sprzedaży detalicznej, jesteśmy pierwsi!

02.2018

Flagi Opel

Czy rok 2018 przyniesie salonom Dixi-Car pierwsze miejsce w Polsce? W 2016 r. byliśmy trzecim dealerem Opla w Polsce. W 2017 - drugim.

Odnotujmy też pozycję Dixi w podziale detal, b2b, flotę. Sprzedaż nowych Opli klientom detalicznym - Dixi na pierwszym miejscu w dystrykcie (Mazowsze i fragmenty województw ościennych). B2b (mały i średni biznes) - Dixi-Car na drugim miejscu w dystrykcie. Duże floty - Dixi-Car na drugim miejscu w dystrykcie, ale i w całej Polsce!

Więcej - jak sprzedają się Ople

 


Zdąż przed Euro 6.2
Dlaczego lepiej kupić nowy samochód przed wrześniem 2018?

Zobacz
OnStar - osobisty opiekun kierowcy
Model dostępny z OnStar.
Patrz też: eCall

Jak działa system? Samochody demo z OnStar

Ocenili nas

"

Chciałbym razem z żoną bardzo podziękować Panu Łukaszowi Sosińskiemu za bardzo profesjonalną i miłą obsługę. Od 22.04 jestem posiadaczem Opla Asty V właśnie dzięki dobrym radom pana Łukasza. Od naszej pierwszej wizyty w salonie Dixi-Car Raszyn do momentu wyjazdu z salonu nowym samochodem (a nawet później) Pan Łukasz zawsze był do naszej dyspozycji, służył nam radą i pomocą nie tylko w sprawie nowego samochodu ale również w sprawie kontaktu z działami sprzedaży samochodów używanych oraz finansowania i ubezpieczeń. Jesteśmy bardzo zadowoleni z całościowej obsługi w Państwa salonie (przede wszystkim przez Pana Łukasza ale również przez pozostałe osoby z którymi mieliśmy kontakt) co na pewno spowoduje że w przyszłości w momencie decyzji o zakupie kolejnego nowego samochodu pierwsze kroki skierujemy do Dixi-Car Raszyn.

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Poczuj niemiecką jakość SUV-ów