Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Silnik Opla 1.3 CDTI


4,5 l na 100 km w Twoim nowym Oplu?


Astra III, Corsa, Combo, Agila, Tigra TwinTop - jeśli planujesz zakup jednego z tych modeli zastanów się nad silnikiem diesla 1.3 CDTI!


Średnie spalanie: Corsa 4,5 l/ 100 km, Astra III - 4,8 l/100 km. Poza miastem Corsa 3,8 l/100 km, Astra - 4,0 l/100 km!
Ale ta jednostka napędowa oszczędzi Twoją kieszeń nie tylko na stacji benzynowej. Dzięki łańcuchowemu napędowi wałka rozrządu nie ma konieczności okresowej wymiany paska zębatego! Nie ma też ryzyka zerwania paska.
Nie bez powodu silnik Opla 1.3 CDTI otrzymał tytuł "Silnika Roku 2005"!




Silnik Opla 1.3 CDTI silnikiem roku 2005 (w klasie 1.0-1.4 l).

Najnowocześniejsza jednostka wysokoprężna z turbodoładowaniem 1.3 CDTI wyposażona w szynę common-rail z rodziny silników ECOTEC otrzymała wyrazy najwyższego uznania w kategorii 1.0l. - 1.4l. Jury konkursu "Silnik roku", złożone z dziennikarzy sektora motoryzacyjnego z 26 krajów, wybrało silnik kompaktowy opracowany przez GM Powertrain jako zwycięzcę w swojej klasie.
Opel oferuje jednostkę 1.3 CDTI w dwóch wersjach. Wersja 51kW/70KM charakteryzuje się maksymalnym momentem obrotowym 170 Nm i jest dostępna w modelach Agila, Corsa, Combo i Tigra Twin Top.

Wersja 66kW/90KM, ze zróżnicowaną geometrią turbosprężarki, łączy wysoki moment obrotowy (200 Nm) z niskim zużyciem paliwa w modelach Astra, Astra Station Wagon i Astra GTC.

Jury z uznaniem przyjęło płynne osiągi silnika, doskonałość i wzorcową oszczędność jako główne kryteria decydujące o wyborze tego silnika "Silnikiem roku". Jednostka wysokoprężna 1.3 CDTI pokonała nie tylko wszystkie silniki benzynowe, ale i rozwiązania hybrydowe (spalinowo-elektryczne).

Najmniejszy na świecie.

Silnik Opla 1.3 CDTI jest najmniejszym na świecie 4-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem, wyposażonym w szynę common-rail. Stopień sprężenia 18:1, wysokociśnieniowy system wtryskowy common-rail (70 KM: 1400 barów i 90 KM: 1600 barów) zapewniający do pięciu wtrysków w cyklu przy ultradelikatnym rozpyleniu - oto czynniki kluczowe gwarantujące sprawne działanie i osiągi silnika 4-cylindrowego.

Silnik 1.3 CDTI posiada nie wymagający konserwacji mechanizm rozrządu z napędem łańcuchowym. Oszczędzi Twoją kieszeń nie tylko na stacji benzynowej, ale i w serwisie (brak konieczności wymiany paska rozrządu)!

Przejdź do opisów modeli: Astra III, Corsa, Combo, Agila, Tigra TwinTop.

Dowiedz się jak działają silniki diesla CDTI firmy Opel.

 

 

 

Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!

03.2024

BAIC Beijing 5 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 3 samochód do jazdy próbnej

Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.

A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Godziny pracy salonu

Promocja serwisu Opel, letnia
Promocja Serwisu. Odświeżenie wnętrza / Dezynfekcja klimatyzacji od 59 zł. Wymiana oleju syntetyk + filtr od 399 zł. Przegląd od 799 zł.

Lista promocji
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
OT-15, OT-30, itd.

zobacz cenę przeglądu


 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Raty leasingowe BAIC Beijing 3, 5 i 7