Wersja 66kW/90KM, ze zróżnicowaną geometrią turbosprężarki, łączy wysoki moment obrotowy (200 Nm) z niskim zużyciem paliwa w modelach Astra, Astra Station Wagon i Astra GTC. Jury z uznaniem przyjęło płynne osiągi silnika, doskonałość i wzorcową oszczędność jako główne kryteria decydujące o wyborze tego silnika "Silnikiem roku". Jednostka wysokoprężna 1.3 CDTI pokonała nie tylko wszystkie silniki benzynowe, ale i rozwiązania hybrydowe (spalinowo-elektryczne). Najmniejszy na świecie.Silnik Opla 1.3 CDTI jest najmniejszym na świecie 4-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem, wyposażonym w szynę common-rail. Stopień sprężenia 18:1, wysokociśnieniowy system wtryskowy common-rail (70 KM: 1400 barów i 90 KM: 1600 barów) zapewniający do pięciu wtrysków w cyklu przy ultradelikatnym rozpyleniu - oto czynniki kluczowe gwarantujące sprawne działanie i osiągi silnika 4-cylindrowego. Silnik 1.3 CDTI posiada nie wymagający konserwacji mechanizm rozrządu z napędem łańcuchowym. Oszczędzi Twoją kieszeń nie tylko na stacji benzynowej, ale i w serwisie (brak konieczności wymiany paska rozrządu)! Przejdź do opisów modeli: Astra III, Corsa, Combo, Agila, Tigra TwinTop. Dowiedz się jak działają silniki diesla CDTI firmy Opel.
|
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!