Wersja 66kW/90KM, ze zróżnicowaną geometrią turbosprężarki, łączy wysoki moment obrotowy (200 Nm) z niskim zużyciem paliwa w modelach Astra, Astra Station Wagon i Astra GTC. Jury z uznaniem przyjęło płynne osiągi silnika, doskonałość i wzorcową oszczędność jako główne kryteria decydujące o wyborze tego silnika "Silnikiem roku". Jednostka wysokoprężna 1.3 CDTI pokonała nie tylko wszystkie silniki benzynowe, ale i rozwiązania hybrydowe (spalinowo-elektryczne). Najmniejszy na świecie.Silnik Opla 1.3 CDTI jest najmniejszym na świecie 4-cylindrowym silnikiem wysokoprężnym z turbodoładowaniem, wyposażonym w szynę common-rail. Stopień sprężenia 18:1, wysokociśnieniowy system wtryskowy common-rail (70 KM: 1400 barów i 90 KM: 1600 barów) zapewniający do pięciu wtrysków w cyklu przy ultradelikatnym rozpyleniu - oto czynniki kluczowe gwarantujące sprawne działanie i osiągi silnika 4-cylindrowego. Silnik 1.3 CDTI posiada nie wymagający konserwacji mechanizm rozrządu z napędem łańcuchowym. Oszczędzi Twoją kieszeń nie tylko na stacji benzynowej, ale i w serwisie (brak konieczności wymiany paska rozrządu)! Przejdź do opisów modeli: Astra III, Corsa, Combo, Agila, Tigra TwinTop. Dowiedz się jak działają silniki diesla CDTI firmy Opel.
|
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.