Firmy, które mają w swoim „portfelu” zarówno klientów biznesowych, jak i detalicznych, często tworzą mikroserwisy B2B on-line dla tej pierwszej grupy nabywców. Co to jest mikroserwis i w jakim celu go budować?

Mikroserwis to rodzaj „małej” strony internetowej. Albo poświęconej jakiemuś wąskiemu zagadnieniu, np. jednemu tylko produktowi z asortymentu, albo całemu asortymentowi, ale tylko wybranym aspektom, np. przegląd produktów (zdjęcie, nazwa) i kontakt – gdzie je można zamówić. Czyli uproszczona strona internetowa „duża” – niejako wyciąg z pełnej informacji.

Mikroserwis B2B

Mikroserwisy dla klientów firmowych tworzymy z naciskiem na dane kontaktowe. Zwykle będą zawierać podstawową informację o ofercie + rozszerzone dane kontaktowe, szczególnie telefony komórkowe i często zdjęcia handlowców obsługujących – w przypadku naszej firmy – „klienta flotowego”.

Klient flotowy (kupujący jednorazowo np. 10 samochodów) potrzebuje indywidualną ofertę i to szybko, stąd nacisk w mikroserwisie na kontakty do handlowców, którzy powinni być osiągalni poza standardowymi business hours.

Nasz nowy mikroserwis flotowy:

www.opelflota.pl