W Combo Cargo ciekawostką jest inna paleta silników niż w osobowym Combo Life - normy emisji Euro są odmienne dla pojazdów dostawczych.
wydłużony
wydłużony (produkcja od kwietnia 2019)
| Combo Cargo | Combo Cargo XL | ||
|---|---|---|---|
| Wymiary nadwozia | Długość nadwozia | 4403 mm | 4753 mm |
| Szerokość nadwozia (bez lusterek/z lusterkami bocznymi złożonymi/z lusterkami rozłożonymi) | 1848/1921/2107 mm | ||
| Wysokość | 1796-1860 mm | 1812-1860 mm | |
| Rozstaw osi | 2785 mm | 2975 mm | |
| Rozstaw kół (przednia/tylna oś) | 1553/1567 mm | 1553/1567 mm | |
| Średnica zawracania | między krawężnikami | 11,3 m | 11,4 m |
| między ścianami | 10,9 m | 11,9 m | |
| Liczba miejsc | przedni rząd | 2 lub 3 | 2 lub 3 |
| drugi rząd - opcjonalny, składany | 3 (wtedy w pierwszym rzędzie 2 miejsca; łącznie kabina ma 5 miejsc) | ||
| Przestrzeń ładunkowa | pojemność ze stałą ścianką przegrodą | 3,3 m3 | 3,9 m3 1,5/3,4 m3 - wersja 5-os. |
| pojemność z przegrodą FlexCargo | 3,8 m3 | 4,4 m3 4,0 m3 - wersja 5-os. |
|
| maksymalna długość przewożonych przedmiotów ze sztywną przegrodą (nie dotyczy wersji z dodatkową klapą nad tylnymi drzwiami, która pozwala przewozić nawet dłuższe przedmioty) |
1781 mm | 2131 mm 2110 mm - wersja 5-os. |
|
| maksymalna długość przewożonych przedmiotów z przegrodą FlexCargo | 3090 mm | 3440 mm | |
| wysokość przestrzeni ładunkowej | 1236 mm | 1243 mm | |
| szerokość przestrzeni ładunkowej między nadkolami | 1229 mm | ||
| maksymalna masa przedmiotów wystających z samochodu przez właz nad tylnymi drzwiami (dot. wersji wyposażonych w taki właz) | 100 kg | ||
| liczba europalet więcej (kabina bez drugiego rzędu siedzeń) |
2 | 2 | |
| wysokość progu załadunku nad jezdnią (przez tylne drzwi) | 580 mm | 620 mm | |
| wysokość otworu drzwi tylnych | 1106 mm | 1119 mm | |
| szerokość otworu drzwi tylnych | 1149 mm | 1129 mm | |
| Masy | Masa własna samochodu | 1280-1399 kg | 1320-1430 kg |
| Ładowność | 606-610 kg 948 – 975 kg - podwyższona ładowność |
895 kg 780 kg - wersja 5-os. |
|
| w tym maksymalne obciążenie dachu | 100-150 kg zalecana prędkość samochodu z ładunkiem na dachu do 120 km/h |
||
Stosowane opony 195/65 R 15 SL 91H • 205/60 R 16 SL 96H • 215/65 R 16 SL 98H
Pojemność zbiornika paliwa: 60 l - silnik benzynowy 1.2; 50 l - silnik Diesla 1.5 W Dieslach dochodzi zbiornik na AdBlue o pojemności 17 l.
Osiągi mogą się nieznacznie różnić pomiędzy wersjami z przednim rzędem siedzeń/5-osobową kabiną załogową.
1.2 Turbo 110KM (produkcja od sierpnia/września 2019) |
1.6 CDTi 75KM |
1.6 CDTi 100KM |
1.5 CDTi 131KM |
|
|---|---|---|---|---|
| paliwo | benzyna | Diesel | Diesel | Diesel |
| pojemność (cm3) | 1199 | 1560 | 1560 | 1499 |
| czy wtrysk bezpośredni paliwa? | tak | tak | tak | tak |
| czy system Start&Stop? | tak | - | tak | tak |
| skrzynia biegów | 6-bieg. manual | 5-bieg. manual | 5-bieg. manual | 6-bieg. manual/8‑bieg. automat |
| moc maks. (kW/KM przy obr/min.) |
81/110/5500 | 55/75/3500 | 73/100/3750 | 96/130/3750 |
| moment obrotowy (Nm przy obr/min.) |
205/1750 | 230/1750 | 254/1750 | 300/1750 |
| prędkość maksymalna (km/h) |
175 | 149-152 |
164-166 | 184 (183) |
| przyspieszenie 0-100 km/h (sek.) | 11,9 | 15,7-16,4 | 12,3-12,8 | 9,8 (10,6) |
| przyspieszenie 80-120 km/h na 5. biegu (sek.) | 12,0 | 9,3 (-) | ||
| spalanie trasa (l/100 km) |
4,4–4,1 (4,4–4,1) |
|||
| spalanie miasto (l/100 km) |
4,9–4,1 (4,7–4,5) |
|||
| spalanie średnio (l/100 km) |
4,4–4,3 | 4,3-4,2 | 4,6–4,4 (4,5–4,3) |
|
| emisja CO2 (g/km) | 114-111 | 112-109 | 123–116 (119–113) |
W nawiasach dane dla automatycznej skrzyni biegów.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskane zostały wg metody WLTP i przekonwertowane na NEDC. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Czy jest dostępny układ napędowy do jazdy w trudnym terenie? Tak, pakiet obejmuje:
| Nadwozie | Przyczepa bez hamulca | Przyczepa z hamulcem |
|---|---|---|
| o standardowej długości | 600 kg | 1000-1500 kg |
| XL | 600 kg | 1100-1450 kg |
Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Dzięki kolegom z sieci dealerskiej przeprowadziliśmy półprofesjonalny, ale nie mniej profesjonalny niż może przeprowadzić klient, pomiar spalania nowego Combo Life z silnikami diesla 1.5 102 i 131 KM. Wyniki znajdziecie w tabeli poniżej.
| Combo Life Elite 1.5dt 102KM, 5-bieg. manual | Combo Life Elite 1.5dth 131KM, 6-bieg. manual | |
|---|---|---|
| Przebieg wg. komputera | 730 km | 750 km |
| Średnia prędkość wg. komputera | 87 km/h | 88 km/h |
| Średnie zużycie na 100 km wg komputera | 6,7 l | 8,1 l |
| Średnie zużycie na 100 km wg dystrybutora | 6,82 l | 8,22 l |
| Kierowca starał utrzymywać prędkość w zakresie | 110 - 140 km/h | 120 - 140 km/h |
Należy uznać Combo za oszczędne auto, jednak zużycie paliwa dość gwałtownie rośnie wraz ze zwiększaniem prędkości jazdy, co jest naturalną cechą samochodów segmentu Combo ze względu na wielkość i kształt nadwozia.
Tezę o spalaniu adekwatnym do prędkości potwierdza drugi test, wykonany przez kolegów z Autogaleria.pl na dystansie 587 km (wystarczy wpisać do Google "autogaleria opel combo elite life 1.5 d test"):
| Zużycie paliwa | Opel Combo Life 1.5 D |
|---|---|
| przy 100 km/h | 4,0 l/100 km |
| przy 120 km/h | 5,0 l/100 km |
| przy 140 km/h | 7,4 l/100 km |
| w mieście | 6,5 l/100 km |
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L1H1 2,3 CDTI 136KM, niski przebieg, Vat23%, rok prod. 2021
od 63900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2,3 CDTI 136KM, 2x Drzwi, Vat 23%, rok prod. 2019
od 65000 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Ford Transit L3H2 Brygadówka 6 osób Serwis VAT23, rok prod. 2019
od 69900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Fiat Ducato 2.2 hdi 160KM L4H3 Navi Kamera Niski Przebieg Vat23%, rok prod. 2022
od 105900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Renault Master 2.3 dci 163km L4H3 Nowy Model Navi Serwis Vat23%, rok prod. 2022
od 99900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Peugeot Boxer 2.2 HDI 140KM L3H2 Jak Nowy 14.000km Vat23%, rok prod. 2024
od 87900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Citroen Jumper L3H2 2,2 HDI 140KM Niski Przebieg Gwarancja VAt23%, rok prod. 2022
od 77900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 72200 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 72200 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Citroen Jumper 2.2 HDI L2H2 Bezwypadkowy Niski Przebieg Gwarancja , rok prod. 2021
od 71900 zł
cena brutto (faktura vat-marża)
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2020
od 67900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano 2.3 CDTI 136KM L2H2 Serwis Gwarancja Vat23%, rok prod. 2021
od 73900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Vat23, rok prod. 2020
od 79900 zł
cena netto
NOWA LOKALIZACJA Opel Movano L3H2 2.3cdti 2xdrzwi WINDA Niski Przebieg Serwis ASO Vat23%, rok prod. 2020
od 77900 zł
cena netto
Gotowy? Poproś o ofertę
Piotr Damaziak
Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.
Przemysław Zimnicki
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Piotr Orłowski
Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych
Agnieszka Rospędowska
Specjalista ds. sprzedaży samochodów użytkowych
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.