Jesteśmy jednym z pierwszych dealerów, którzy testują i wdrażają oprogramowanie CRM w obsłudze klientów. To są niesamowite doświadczenia – mnóstwo pracy, pomysłów, także błędów, mnóstwo informacji zwrotnych od klientów i pracowników, dużo radości, ale i stresu, morze wyzwań i możliwości.

Nie wiem jak Ty to widzisz i czujesz, dla mnie relacje są istotą prowadzenia biznesu, a definicją CRM bez względu na to czy masz system IT czy nie, jest „Twój własny pomysł na utrzymywanie kontaktu z klientami”. W każdym biznesie taki plan kontaktów jest elementem strategii, ale okazuje się, że powiedzieć czy napisać to nic, wobec wdrożenia w życie. Stworzyliśmy plan kontaktów i co rusz go modyfikujemy, bo szczęśliwie odzywacie się Państwo do nas i sugerujecie działania.

Co z tego planu kontaktów najbardziej lubią nasi klienci?

1. Wszelkie przypominajki – ubezpieczenie trzeba odnowić, przegląd zrobić, opony wymienić itd. itd.

2. Użyteczne informacje – możemy Ci wgrać nowe oprogramowanie, mamy już najnowszą płytę nawigacyjną itd. itd.

3. Promocje – sprawdzenie, napełnienie, uszczelnienie klimatyzacji teraz za 75 zł itd. itd.

4. zaproszenia na imprezy – 22 czerwca 2012 w salonie Dixi-Car Chevrolet Radom rozstrzygnięcie konkursu rysunkowego – zabawy, słodycze, kolejny pokaz amerykańskich samochodów itd.itd.

Co z tego planu lubią nasi pracownicy? Kontakty z zaskoczonymi i zadowolonymi klientami.

A czego nie lubią klienci?  Nadmiarowości, mieliśmy taki moment, że system nas obezwładnił i kilku klientów dostało od nas jednorazowo np. 100 sms – jak ja dziękuję im za wyrozumiałość i szybką informację zwrotną – zapanowaliśmy, udało się nam nawet wspólnie pośmiać, Najbardziej Wyrozumiały Klient Świata opowiadał mi „Siedzę z żoną w operze (opera, sama pani rozumie ….)  nagle pip-pip, pip-pip, pip-pip  … idą sms od Dixi-Car”.

A czego nie lubią pracownicy? Żmudnej pracy, żeby to działało, trzeba klepać, klepać .. czyli wprowadzać systematycznie w komputer swoje działania, to bierze czas, wymaga koncentracji, zmiany stylu pracy …

Ale, ale … dzisiaj nasz plan kontaktów jest naszą pasją, mnóstwo przed nami, ciągle się uczymy, ciągle mamy lepsze i gorsze momenty, ale zapału też mamy dużo, wiedzy duża więcej i wsparcia od Państwa też. Dziękuję