- Zaawansowany system wtrysku paliwa (maksymalne ciśnienie 2000 bar)
- System recyrkulacji spalin z czujnikami ciśnienia wewnątrz cylindrów
- Aluminiowa głowica z 4 zaworami na cylinder
- Wysoko efektywna chłodnica układu EGR
- Bezobsługowy układ łańcucha rozrządu po stronie koła zamachowego
- Pompa oleju o zmiennym wydatku
- Filtr cząstek stałych (DOC-DPF) sprzężony z układem redukcji tlenków azotu (Urea-SCR)
- Sterowany komputerowo natrysk oleju na denko tłoka (chłodzenie)
- Wyłączana pompa wody
- Filtr oleju zintegrowany z miską olejową
- Lekki aluminiowy blok silnika o konstrukcji bedplate
- Zoptymalizowany pod kątem hałasu i drgań układ napędu osprzętu silnika
- Pusty w środku wałek rozrządu Start & Stop
- System zmiennych zawirowań w komorze spalania
- Turbosprężarka o zmiennej geometrii łopatek
- Plastikowa pokrywa głowicy cylindrów
- Sprawdź serwis OPEL Dixi-Car
Dodaj komentarz