Opel Insignia - flagowy model produkowany od 2008 roku. W II poł. 2013 r. przeszedł face-lifting. Porównanie wersji przed i po liftingu.
mówi Sławomir Wodzyński, serwis Dixi-Car
Mocne strony: atrakcyjny design nadwozia i kabiny ● rewelacyjne zawieszenie - samochód precyzyjnie się prowadzi - szczególnie wersje z zawieszeniem HiPerStrut ● trwałe elementy zawieszenia (w Insigni prawie nie zdarzają się luzy czy pęknięcia) ● precyzyjne i trwałe skrzynie biegów manualne i automatyczne ● układ rozrządu na pasku - wymiana co 150 tys. km lub 10 lat ● w razie zablokowania się pompy wody (rzadko) w 2.0 CDTi i przeskoczenia paska, dochodzi tylko do zgięć dźwigienek zaworowych (silnik prawie bezkolizyjny) ● odporność na korozję (gdy to piszemy w 2014 r. - w serwisie nie spotykamy jeszcze korozji nawet na pierwszych Insigniach z 2008 roku) ● 90% rynkowej oferty to trwałe Diesle 2.0 ● samochód łatwy do diagnozy przez serwis (brak nietypowych, "trudnych" rozwiązań) ● szeroka oferta części zamiennych ● mniejsza usterkowość niż Vectry 1.9 CDTi 120 i 150 KM - mechanicy twierdzą, że Insignia jest bardziej dopracowana
Słabe strony: wysokie ceny używanych Insigni ● zdarzają się nieszczelności w układzie chłodzenia (silnik 2.0 Diesel) - chłodnica wody, chłodnica spalin ● zdarzają się używane Insignie z drgającą kierownicą (skrzywione tarcze hamulcowe - skutek "szarżowania") ● stycznik zamka tylnej klapy może tracić kontakt z resztą instalacji elektrycznej - trzeba wymienić switch i zaizolować specjalną masą ● pocąca się rura turbo przy intercoolerze (tzw. "saksofon") w silniku 2.0 CDTi
Samochód zdobył tytuł Car Of The Year 2009. Druga generacja, nowa Insignia II, planowana jest w 2017 r.
Znalezionych samochodów: 27.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 951 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
W filmie wystąpił pracownik działu samochodów używanych Dixi-Car. Zapraszamy!
Streszczenie: opel insignia, samochód używany, auto z drugiej ręki
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!