Autoryzowany serwis powinien reprezentować wyższe standardy w wielu dziedzinach. Dla nas w Dixi-Car kluczowi są ludzie i ich kompetencje – mechanicy i doradcy techniczni podlegają systematycznym szkoleniom (jakość obsługi, wiedza ogólna, nowości techniczne, diagnostyka, europejskie centrum pomocy technicznej). Istotne jest sprawne i adekwatne do potrzeb wyposażenie serwisu z narzędziami specjalnymi na czele, dostęp do systemów importerskich, dostępność części, auta zastępcze …
Co jeszcze każdorazowo wchodzi w zakres naprawy w serwisie?
Sprawdzenie istniejącej historii technicznej samochodu
Sprawdzenie i bezpłatne wykonanie zalecanych przez importera usprawnień w danym samochodzie (tzw. kampanie naprawcze)
Przegląd 50 punktów w ramach prewencji
Uzgodnienie zakresu i wycena zakresu naprawy przed przystąpieniem do prac
Omówienie zakresu wykonanych prac i stanu technicznego samochodu po przeglądzie 50 punktów
Przypomnienie o kolejnej wizycie
Dodaj komentarz