Laweta dmc 3,5 / 4,5 t

 

Masz firmę świadczącą usługi pomocy drogowej albo transport pojazdów na duże odległości? Zamów nową lawetę na Oplu Movano. Super ekonomiczne silniki 2.3 CDTi - zobacz dane i spalanie.

Tym bardziej, że Movano zbiera pochlebne opinie - za trwałość od Dekry, a także subiektywne od klientów, którzy nim jechali - zobacz opinie.

Nasi specjaliści ds. zabudów lub wypełnij formularz.

 

Laweta pomocy drogowej

Na zdjęciu laweta o dopuszczalnej masie całkowitej 4,5 t. Dostępna wersja o dmc 3,5 t.

 

 

Laweta DMC 3,5 t
Laweta na kołach pojedynczych

Pomoc drogowa na zbierającym pochlebne opinie Oplu Movano, na kołach pojedynczych. DMC 3,5 t.

 

 

Nasza laweta w punktach:

  • DMC 3,5 t lub 4,5 t.
  • Ładowność lawety od 1691 do 2090 kg.
  • Masa własna samochodu pomocy drogowej Opel Movano od 2410 do 2809 kg.
  • Kabina zwykła (3 miejsca) lub załogowa (7 miejsc).
  • Klient otrzyma homologację 2. etapu (nie potrzebne badanie jednostkowe, aby zarejestrować nową lawetę).

 

Rynek lawet w Polsce jest podzielony na dwa segmenty:

  • Pojazdy o DMC 3.5t, które zapewne są użytkowane „lekko przeładowane”. Przesłanki, aby używać takie auta to: prawo jazdy kategorii B, brak ograniczeń czasu pracy (nie wymagany tachograf), brak ograniczenia prędkości jak dla ciężarówek, brak dodatkowych opłat drogowych
  • Pojazdy o DMC ok. 5t i więcej

 

Które podwozia Opla Movano wybierane są pod lawety:

  • L3H1 z przednim napędem (tzw. FWD) - 90% sprzedaży
  • L3H1 z tylnym napędem i kołami bliżniaczymi na tylnej osi (tzw. RWD TW) - 7% sprzedaży
  • L3H1 z tylnym napędem i kołami pojedynczymi na tylnej osi (tzw. RWD SW) - 3% sprzedaży

L3H1 = długość (średnia długość, pomiędzy L2 a L4).

Silniki - najmocniejszy z naszej gamy - 163 KM, choć zdarzają się klienci także na 125 KM, mimo iż, zdaniem przedstawiciela jednej z polskich firm konwertujących, taki napęd jest trochę za słaby.

Jedynie pojedyncza kabina pod lawetę!  Kabina podwójna nie nadaje się do takiej zabudowy, gdyż środek ciężkości przesuwa się za bardzo do tyłu powodując przekroczenie dopuszczalnego nacisku osi tylnej i zbyt mały nacisk osi przedniej (brak sterowności pojazdu). Dodatkowo taka wersja potencjalnie miałaby zbyt małą ładowność oraz problemy z odliczeniem VAT zgodnie z aktualnymi regulacjami prawnymi.

Wyposażenie dodatkowe z naszej gamy to koniecznie: klimatyzacja, lusterka krótkie (mogą być także długie) podgrzewane i elektrycznie sterowane, powiększony zbiornik paliwa, tempomat. Spora grupa klientów wybiera także pneumatyczny fotel kierowcy i halogeny.

Miech zawieszenia DriveRite Firestone

Miech fabrycznego oplowskiego zawieszenia DriveRite Firestone na tylnej osi Opla Movano.

Bardzo ciekawa opcja do lawet FWD (z tylnym napędem) – poszukiwana przez klientów, to F47 – zawieszenie pneumatyczne zbudowane na pół resorze i miechu pneumatycznym z możliwością regulacji wysokości  nadwozia o 12 cm w dół i 7 cm w górę, dostępna tylko na wersji FWD. Obniżenie nadwozia ułatwia załadunek aut nisko zawieszonych, ze spojlerami. Rysunek poglądowy zawieszenia:

Zawieszenie pneumatyczne DriveRite Firestone dla Opla Movano

Fabryczne zawieszenie pneumatyczne DriveRite Firestone dla Opla Movano.

 

Opel Movano laweta, koła bliźniaki

Prezentowana zabudowa wykonana została w Polsce na nowym podwoziu Movano. Czy Movano to dobra baza pod "pomoc drogową"? Zobacz opinie klientów i spalanie Diesli.

 

 

Porównanie: laweta a pomoc drogowa

 

LAWETA

Laweta przód, tył

POMOC DROGOWA

Pomoc drogowa, przód, tył

Stan prawny
  • Prawo o Ruchu Drogowym
  • Wymagania homologacyjne co do zabudowy
  • Prawo o Ruchu Drogowym
  • Wymagania homologacyjne co do zabudowy
  • Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 1 kwietnia 1999 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia - Dz. U. 1999 Nr 44 poz. 432) z późniejszymi zmianami
  • art. 4 pkt. 10 rozporządzenia Rady (EWG) 3820/85
Zalety
  • Możliwość wykonywania przewozu aut na użytek własny
  • Brak ściśle określonego wyposażenia - możliwość jego doboru według potrzeb klienta
  • Wyższa ładowność
  • Niższe ubezpieczenie OC, NW, AC
  • Możliwość jazdy z przyczepą bez ewidencji przebiegu pojazdu - brak tachografu
  • Możliwość wykonywania przewozu zepsutych i uszkodzonych aut
Wady
  • Brak możliwości wykonywania czynności na drodze
  • Słabiej wyposażona
  • Wyższa cena zabudowy
  • Mniejsza ładowność
Ładowność wersji o dmc 3,5 t ok. 1300 kg ok. 1200 kg
Wyposażenie obowiązkowe Brak wymagań prawnych - zgodnie z życzeniem klienta
  • Lampa ostrzegawcza koloru pomarańczowego z napisem Pomoc Drogowa,
  •  oznakowanie ostrzegawcze na ramie zabudowy, kabinie oraz napis Pomoc Drogowa na elementach samochodu
  • Wciągarka
  • Hak holowniczy

 

Pomoc drogowa

Zabudowa dla jednego z klientów, wykonana przez wielkopolską firmę Jegger na Oplu Movano.

Pomoc drogowa, Opel Movano
Pomoc drogowa, laweta żółta
Laweta na placu firmy konwertującej
Tył, lawety pomocy drogowej

 

pdf Specyfikacja lawety/pomocy drogowej Jegger

 

Kontakt z handlowcem

 

HDS

HDS

 

 

Dni dostawczych w Dixi-Car    27.06 - 07.07.2018 WYDARZENIE

W dniach 27.06-07.07 pokazujemy dostawcze w salonie Raszyn/Warszawa:

  • Movano laweta zabudowa Jegger, 2.3 CDTi 170KM
  • Movano 4x4 "pogotowie energetyczne" zabudowa Oberaigner/MobilCar na furgonie załogowym L3H2 z tylnym napędem, 2.3 CDTi 163KM
  • Vivaro kamper zabudowa EasyCamper, 1.6 CDTi 145KM

Kolejny pokaz dostawczych w salonie Warszawa-Raszyn odbędzie się:

  • 01-11.08.2018 - Movano kurierskie, Movano międzynarodowe 10 europalet, Movano kamper

Można odbyć jazdę próbną. Masz firmę? Zapraszamy!

Opel Movano laweta salon Wwa

 

 

Od kwietnia 2018 więcej dostawczych w Radomiu

Nowy plac samochodami użytkowymi otwarty przy Czarneckiego 108. Busy, blaszaki, zabudowy na Oplach Movano, Vivaro o dmc 3,5 t, a także Combo.

Samochody dostawcze nowy plac w Radomiu

Na placu przy Czarneckiego w Radomiu (tel. (48) 360 98 26, 603 750 325) promujemy nowe dostawczaki. Zastanawiasz się: nowy czy używany? 90% klientów kupuje dostawczy w leasingu - zobacz jakie raty ma Opel. Czy to będzie 1200 zł/mc za nowy czy 800 zł/mc za używany, firma nawet nie poczuje. A niezawodność, niskie spalanie, brak nieplanowanych przestojów - to wszystko przemawia za nowym.

Opel bije na głowę inne dostawcze swoją doskonałą siecią serwisową i niskimi cenami przeglądów.

Zobacz gamę dostawczych Opli

 

lub wypełnij formularz (Twoje pytanie trafi do specjalisty od samochodów dostawczych):

Potrzebujesz więcej informacji? Musisz tylko wpisać kontakt:

Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Streszczenie: laweta, pomoc drogowa, podwozie opel movano, dmc 3,5 t, 4,5 t, transport aut

 



Więcej o Oplu Movano

Cennik
Promocje
Dane techniczne

Fabryczna wywrotka
Zabudowy "polskie"
Pakiety do przestrzeni ładunkowej

Tylny napęd - po co?
Okresy międzyprzeglądowe
Opinie klientów
Euro6 a Movano

 

Cenniki roku prod. 2018

pdf Movano Van

pdf Movano Kombi/Bus

pdf Movano Podwozie i konwersje

 

Cennik Opel Drive Plan

pdf Movano Van

 

pdf Katalog Movano Van

pdf Katalog Movano Bus

pdf Konwersje Opel Movano

pdf Wymiary, szkice

pdf Prezentacja "w pigułce", z polską specyfiką

 

pdf Test "Fleet" 06/2017

pdf Test (Movano vs Jumper)

 

 

Nasi ludzie od dostawczych

Piotr Damaziak

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Dostawczych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 605 910 883

Joanna Dusza

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Użytkowych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Użytkowych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 605 900 089

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325

Opel Drive Plan
Abonament na Movano od 1266 zł netto/mc

Zobacz
Norma emisji Euro 6
Dlaczego ok. 01.09.2016 podrożeją silniki Diesla? Czy warto przyspieszyć zakup dostawczaka?

Euro 5 a Euro 6
Movano ma najniższy koszt użytkowania
w swoim segmencie
TCO - całkowity koszt użytkowania, wg Eurotax

Więcej

Nagrody dla Movano

Pierwszy w rankingu niezawodności Dekra

1. miejsce w raporcie niezawodności Dekra. Więcej

Pierwsze miejsce

1. miejsce w teście dostawczych polskich czasopism i portali transportowych. Więcej

Verkehrs Rundschau

Green Van 2015, co wynika z niskiego zużycia paliwa. Niemcy, tygodnik "VerkehrsRundschau", miesięcznik "Trucker"

Zabudowy specjalne samochodów Opel
Zabudowy specjalistyczne

Zobacz przebudowy...
Europalety - ile europalet mieszczą dostawcze Ople
Ile europalet mieszczą Ople?

zobacz listę

Pełne odliczenie VAT na polskie zabudowy dla Movano

Oferujemy następujące zabudowy wykonane w Polsce z tzw. homologacją II etapu - pozwala na pełne odliczenie VAT:

  • skrzynia ładunkowa z plandeką i bez, z kabiną sypialną i bez
  • kontener meblowy
  • kontener izolowany, izotermiczny i chłodnia
  • wywrotka.

 

Vivaro, Combo - pytaj.

np. kontener z plandeką

Ocenili nas

"

Jestem bardzo zadowolony z zakupu samochodu u Państwa. Pan Marcin Hoffman jest doskonałym sprzedawcą. Z pewnością polecę Państwa salon innym osobom. Pozdrawiam, :)

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Mundialowa oferta na nowe Ople rabaty do 24 000 zł