Podłogi drewniane, Opel Vivaro

 

Podwyższony, wysoki Opel Vivaro blaszak

Podwyższony Opel Vivaro (H2). Podłogi drewniane są dostępne również do wersji o standardowej wysokości (H1).

Do Vivaro oferujemy kilka rodzajów podłóg przestrzni ładunkowej. Od lekkiej fabrycznej, do grubej sklejki "powyżej 10 mm" pod zabudowy wymagające kotwiczenia, montowanej w Polsce.

Podłogi drewniane zainteresują kupujących typowo transportowego blaszaka o dużej przestrzeni ładunkowej, ew. Vivaro Van z przeznaczeniem pod zabudowę specjalną.

 

Fabryczna podłoga "lekka" - grubość 8 mm

Wykończenie fabrycznej podłogi przestrzeni ładunkowej Opel Vivaro Fabryczna podłoga antypoślizgowa drewniana Vivaro

Podstawowa podłoga fabryczna przestrzeni ładunkowej do Vivaro Van - blaszak.

Podłoga fabryczna jest wykonana z MDFu (grubość 5 mm) pokrytego antypoślizgowym tworzywem gumopodobnym (grubość ok. 3 mm). Razem więc grubość podłogi fabrycznej w Vivaro to ok. 8 mm.

Podłoga jest w miarę cienka, dzięki temu lekka, a wyposażenie fabryczne odbija się na masach podanych w homologacji i dokumentach. Podłoga ta nie nadaje się do mocowania, kotwiczenia ciężkich zabudów – np. szafek do zabudów warsztatowych. Sprawdzi się za to przy przewozie wszelkiego cargo o niewygórowanych punktowych naciskach.

W cenniku pdf Vivaro (link obok) szukaj kodu opcji "BiW" albo "XYA9", bo podłoga fabryczna może być składnikiem Pakietu Rzemieślniczego.

 

 

Solidniejsza podłoga fabryczna - grubość 9 mm

Podłoga ze sklejki Vivaro antypoślizgowa 9 mm Podłoga ze sklejki Vivaro antypoślizgowa 9 mm

Solidniejsza podłoga fabryczna Opla Vivaro blaszaka. Sklejka 9 mm, listwy aluminiowe wykańczające, antypoślizgowa.

Podłoga z powłoką antypoślizgową – montowana w centrum fabrycznych konwersji w Luton. Podłoga jest zbudowana ze sklejki 9 mm, pokryta specjalną powłoką antypoślizgową o współczynniku u = 0,5. Podłoga posiada aluminiowe zakończenia przy drzwiach tylnych i bocznych. Charakteryzuje się wysoką jakością i większą odpornością na zabrudzenia. Ta podłoga nadaje się już do montażu większości zabudów wymagających kotwiczenia w podłodze np. szafek Sortimo (należy jednak zawsze potwierdzić z firmą zabudowującą, czy nie jest wymagane minimum 10 mm).

 

Solidna podłoga 12 mm montowana w Polsce

Gruba, 12 mm, podłoga przestrzeni ładunkowej samochodu dostawczego ze sklejki

Najgrubsza (sklejka 12 mm) podłoga do Vivaro, montowana w Polsce. Zdjęcie poglądowe z Opla Movano.

Podłoga dokładana na składzie centralnym po dotarciu danego egzemplarza Vivaro do Polski. Podłoga ze sklejki grubości 12 mm, pokryta brązową warstwą ochronną. W bardzo atrakcyjnej cenie i jedyne wyjście, jeśli klient lub zabudowa wymaga podłogi "10 mm lub więcej".

Ponieważ ta podłoga jest dokładana jako akcesorium, nie odbija się to na masach i ładowności samochodu w dokumentach. Ale w rzeczywistości (podczas ważenia samochodu) ze względu na swoją grubość będzie najcięższa z powyższych podłóg do Vivaro.

 

HDS

HDS

 

Zobacz także

 

 

Potrzebujesz więcej informacji? Musisz tylko wpisać kontakt:

Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

 



Więcej o Oplu Movano

Cennik
Promocje
Zabudowy "polskie"
Pakiety do przestrzeni ładunkowej
Tylny napęd - po co?
Okresy międzyprzeglądowe
Opinie klientów
Euro6 a Movano
 

Cenniki roku prod. 2017

pdf Movano Van

pdf Movano Van (netto)

pdf Movano Kombi/Bus

pdf Movano Podwozie i konwersje

pdf Movano Podwozie i konwersje (netto)

 

Cenniki roku prod. 2016

pdf Movano Van, model 2017

pdf Movano Van (netto), model 2017

pdf Movano Van, model 2016

pdf Movano Van (netto), model 2016

pdf Movano Kombi/Bus, model 2017

pdf Movano Kombi/Bus, model 2016

pdf Movano Podwozie i konwersje, model 2017

pdf Movano Podwozie i konwersje (netto), model 2017

pdf Movano Podwozie i konwersje, model 2016

pdf Movano Podwozie i konwersje (netto), model 2016

 

pdf Katalog Movano Van
pdf Katalog Movano Bus
pdf Konwersje Opel Movano
pdf wymiary szkice (2 MB)
pdf prezentacja "w pigułce", z polską specyfiką

 

pdf Test "Fleet" 06/2017

pdf Test (Movano vs Jumper)

 

 

Nasi ludzie od dostawczych

Piotr Damaziak

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Dostawczych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 605 910 883

Joanna Dusza

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Użytkowych

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 609 822 122

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. Sprzedaży Samochodów Dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325

Norma emisji Euro 6
Dlaczego ok. 01.09.2016 podrożeją silniki Diesla? Czy warto przyspieszyć zakup dostawczaka?

Euro 5 a Euro 6
Movano ma najniższy koszt użytkowania
w swoim segmencie
TCO - całkowity koszt użytkowania, wg Eurotax

Więcej

Nagrody dla Movano

Pierwszy w rankingu niezawodności Dekra

1. miejsce w raporcie niezawodności Dekra. Więcej

Pierwsze miejsce

1. miejsce w teście dostawczych polskich czasopism i portali transportowych. Więcej

Verkehrs Rundschau

Green Van 2015, co wynika z niskiego zużycia paliwa. Niemcy, tygodnik "VerkehrsRundschau", miesięcznik "Trucker"

Zabudowy specjalne samochodów Opel
Zabudowy specjalistyczne

Zobacz przebudowy...
Europalety - ile europalet mieszczą dostawcze Ople
Ile europalet mieszczą Ople?

zobacz listę

Pełne odliczenie VAT na polskie zabudowy dla Movano

Oferujemy następujące zabudowy wykonane w Polsce z tzw. homologacją II etapu - pozwala na pełne odliczenie VAT:

  • skrzynia ładunkowa z plandeką i bez, z kabiną sypialną i bez
  • kontener meblowy
  • kontener izolowany, izotermiczny i chłodnia
  • wywrotka.

 

Vivaro, Combo - pytaj.

np. kontener z plandeką

Ocenili nas

"

Jestem bardzo zadowolony z zakupu samochodu u Państwa. Pan Marcin Hoffman jest doskonałym sprzedawcą. Z pewnością polecę Państwa salon innym osobom. Pozdrawiam, :)

"

Więcej opinii



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry      Poleć tę stronę znajomemu Poleć tę stronę znajomemu

 

 

Movano zabudowa międzynarodowa od ręki