Słyszę dzwonek telefonu, odbieram, Klient zadaje trzy pytania dotyczące usług eksploatacyjnych w Astrze H
– Mam do wymiany akumulator, ile zapłacę w Dixi-Car łącznie z wymianą, a ile jak kupię w sklepie i sam wymienię?
– Odpowiadam: w programie usług błyskawicznych 466 zł, a aktualnie w promocji miesiąca nawet 429 zł, SPRAWDŹ TUTAJ
– No dobrze, a cena akumulatora w sklepie?
– Za chwilę sprawdzę, ale na pewno będzie wyższa,
– Dziękuję, to mi wystarczy, a w przypadku przednich klocków hamulcowych, czy też wymiana będzie tańsza niż zakup samych klocków?
– Już sprawdzam na tablicy UB, cena klocków z wymianą 434 zł, a klocki w sklepie 371,50
– Czyli dopłacam ok. 50 zł i mam usługę wykonaną przez profesjonalistów, przekonał mnie Pan, nie będę próbował samodzielnie montować,
– A trzecie pytanie, mówił Pan o trzech pytaniach?
– Tak, ale jak mogę przypuszczać, w tym przypadku również Pan mnie zaskoczy i okaże się, że wymiana jest bardziej korzystna niż zakup w sklepie.
Trzecie pytanie dotyczy wymiany przednich piór wycieraczek, zima mocno je nadwyrężyła, zaczęły nierówno zbierać i rozmazywać,
– Rzeczywiście miał Pan rację, zaskoczę Pana, cena wymiany piórek w ramach sezonowej promocji serwisowej 99 zł, natomiast przy zakupie w sklepie 172 zł,
– Nie mam więcej pytań, czy możemy umówić się na pojutrze popołudniu?
– Oczywiście, czy godz. 15:45 odpowiada Panu?
O umówionej godzinie Klient przyjechał do serwisu Dixi-Car, akumulator, klocki i piórka zostały wymienione, a za dwa miesiące umówiliśmy się na wymianę rozrządu. Klient zapytał podobnie jak wcześniej, co będzie dla niego korzystniejsze, wymiana w Dixi, czy zakup części w sklepie i montaż w innym serwisie. Jaka była odpowiedź?
Dodaj komentarz