Aż trudno uwierzyć, że 200‑tysięczne Kielce nie mają salonu samochodowego Mitsubishi. Gdy googlujemy „dealer mitsubishi kielce” otrzymujemy wizytówkę Folwarku Samochodowego, który jednak autoryzacji nie ma. Jakie opcje ma mieszkaniec Kielc, by serwisować swój samochód pod szyldem Mitsubishi Motors?

Które ASO Mitsubishi dla Kielc?

Szybki research na stronie mitsubishi.pl > zakładka „Dealerzy” i już wiemy, że najbliższe ASO dla mieszkańca Kielc jest w Radomiu lub Krakowie. Na pierwszy rzut oka są w podobnej odległości, jednak po zbadaniu trasy na Mapach Google dowiadujemy się, że:

  • z Kielc do serwisu Mitsubishi Dixi‑Car w Radomiu jest 57 minut / 80,9 km
  • z Kielc do salonu Mitsubishi w Krakowie jest 1 godz. 38 min. / 117 km

Do tego pierwszego jedziemy z Kielc na znacznym odcinku trasą ekspresową S7.

Kontakt: Serwis Mitsubishi Radom, ul. Czarnieckiego 108, tel. (48) 360 98 26

mitsubishi.dixi-car.pl

 

Mieszkam w Kielcach – czy powinienem rozważać Mitsubishi?

Skoro na serwis Mitsubishi trzeba się wybrać z Kielc co najmniej do Radomia, mogą najść człowieka wątpliwości – czy warto. Czy nie lepiej wybrać markę, która ma autoryzowanego przedstawiciela w Kielcach i tej marki SUV-a kupić? Nam przychodzi do głowy kilka rzeczy:

  1. Niby SUV-y mają w ofercie już prawie wszyscy producenci, ale jak się wgryźć w temat, to za 70+ tys. zł kupimy w wielu markach samochód de facto osobowy, tylko w uterenowionej odmianie. Często zawieszenie jest podniesione o circa 3 cm, a zderzaki mają matowe „skid plate’y”. I to wszystko! Co najwyżej można taki pojazd nazwać crossoverem.
  2. W Mitsubishi – odwrotnie – firma projektuje w zasadzie wyłącznie pojazdy terenowe.
  3. O kołach trochę, bo część klientów na to nie zwraca uwagi. Otóż najmniejsze opony jakie spotkamy w SUV-ach Mitsubishi to 215/70R16. Nawet entry-level Mitsubishi ASX ma co najmniej opony tej wielkości, i to w bazowej wersji Inform. A może mieć większe.
  4. Nie będziemy już wymieniać SUV-ów marek konkurencyjnych, które poruszają się na oponach o szerokości 195 mm i na felgach piętnastkach.
  5. Sprawdź, czy ew. inna marka, która ma salon w Kielcach, ma w ofercie pick-upa. Pick-up to z reguły tylny napęd, większa ładowność. Na to trzeba innej technologii. Mitsubishi ma L200.
  6. Jakość wykończenia kabiny ‚made in Japan’ – detale na desce – to trzeba dotknąć i poczuć.
  7. Jeszcze o silnikach, bo można już spotkać w dużych pojazdach jednostki o pojemności 1.0 – 1.2 l. Mitsubishi nie uległo i najmniejsze silniki, jakie montuje w SUV-ach to:
    • Mitsubishi ASX – 1600 cm3 / 117KM
    • Mitsubishi Eclipse Cross – 1500 cm3 / 163KM
    • Mitsubishi Outlander – 2000 cm3 / 150KM
  8. Jeśli szukasz używanego Mitsubishi, to punkt autoryzowany ma dostęp do najbardziej wartościowych z punktu widzenia klienta samochodów kilkuletnich. Nawet jeśli dany samochód nie jest „po demo” to najczęściej jest używanym „od pierwszego właściciela”. Zobacz nasze używane Mitsubishi.

Może więc warto przejechać się te 80 km do Radomia?

O serwisie Mitsubishi Dixi-Car

Dixi-Car jest na rynku od 1998 r., od początku związani z marką Opel. Po wycofaniu się z Polski marki Chevrolet, której również byliśmy dealerem, otworzyliśmy w Radomiu ASO Mitsubishi. Zapraszamy!

Kontakt: ul. Czarnieckiego 108, 26‑600 Radom, tel. (48) 360 98 26

Dlaczego nie ma dealera Mitsubishi w Kielcach?

Na pewno wiemy to: importer, czyli MMC Car Poland nie planuje obecnie dealera w Kielcach. To co dalej, to już nasze spekulacje: Mitsubishi jest marką… inną. Po pierwsze – stawia na SUV-y, czyli pojazd nieco droższy. Po drugie – nie idzie w ilość, tylko w jakość. Sami się określają jako marka „średniej wielkości”.

Bydgoszcz, podobnie jak Kielce, też nie miała dealera Mitsubishi, a ma 350 tys. mieszkańców. W chwili, gdy powstaje tekst, autoryzowanego przedstawiciela Mitsubishi nie ma Szczecin (400 tys. mieszkańców). Białymi plamami na mapie dealerów Mitsubishi jest Pomorze i właśnie świętokrzyskie.

 

 

Salon Dixi-Car, samuraj, Mitsubishi Pajero

Mitsubishi to coś więcej niż „It’s just business”.

 

Mitsubishi ASX, klienci salonu

Najpopularniejszy model w gamie Mitsubishi, czyli ASX, można mieć za 70+ tys. zł, a jakość ‚made in Japan’. Tego trzeba dotknąć.

 

Zobacz też: strona serwisu Mitsubishi dla Kielczan