Serwis Dixi‑Car Naprawy blacharsko-lakiernicze tradycyjnie jest związany z Pruszkowem i powiatem pruszkowskim. Doprowadzamy do świetności auta niemieckie, japońskie, francuskie i koreańskie. Szybko (czytaj jak) likwidujemy szkody komunikacyjne we wszystkich towarzystwach ubezpieczeniowych. Rzeczoznawcę mamy na miejscu. Realizujemy i duże naprawy, typu skasowany przód, ale i te kosmetyczne. Zapraszamy.
Dixi-Car - Usługi blacharsko-lakiernicze
Raszyn, Al. Krakowska 24A
tel. (22) 716 30 20 wew. 2
pon‑pt 8‑18, sob 8‑14
Holownik 24h: 601 214 061
Tak. Driverom z Pruszkowa i powiatu pruszkowskiego oferujemy usługi blacharsko-lakiernicze bez względu na markę auta. Serwisujemy samochody zachodnioeuropejskie, dalekowschodnie, a nawet trafiają do nas amerykany. Pojazdy na blachach WPR są jednym z najczęstszych gości na parkingu Dixi‑Car.
Dla Pruszkowian mamy jedno i drugie :) Jaka jest różnica?
Naprawa bezgotówkowa – nie wykładasz gotówki z portfela, nie ponosisz ryzyka, bo jednak pewne ryzyko sporu z ubezpieczycielem zawsze jest. Całe odium walki z ubezpieczalnią spada na nas. Duży może więcej. Zawarliśmy umowy i mamy praktykę współpracy ze wszystkimi towarzystwami ubezpieczeniowymi; od tych klasycznych, jak Allianz, Benefia, Generali, Ergo Hestia, Warta, PZU, przez ubezpieczalnie direct, ale już okrzepłe w Polsce, np. Link4, Axa, do nowych graczy na naszym rynku, jak Gefion, Polins, Greenval, czy Leasplan Insurance.
Samolikwidacja – chodzi o czas. Mamy upoważnienia rzeczoznawcy, czyli nie czekamy aż ekspert z ubezpieczalni się pofatyguje, a przecież w tym czasie nie można by było ruszać z właściwymi pracami. W zależności od towarzystwa ubezpieczeniowego, sami robimy oględziny uszkodzonego samochodu, i od razu startujemy z naprawą.
Lakierujemy karoserię i drzwi samochodu popularnego w kabinie lakierniczej.
Wymieniamy uszkodzony przy zderzeniu bocznym próg samochodu. Spawanie MIG w osłonie gazu technicznego.
Do warsztatu blacharskiego człowiek nie zagląda często. Przypuśćmy, że ostatni raz uczestniczyłeś w zdarzeniu drogowym 20 lat temu. Co się w tym czasie zmieniło w branży, czego spodziewać się po 'blacharzu' dziś? Mówi szef serwisu Dixi-Car:
– Zmieniły się samochody. Jest więcej aktywnych systemów bezpieczeństwa; najważniejsze, w mojej ocenie, to automatyczna kontra kierownicą, gdy zjeżdżamy niechcący z pasa ruchu, automatyczne hamowanie, gdy niebezpiecznie zbliżyliśmy się do pojazdu poprzedzającego, czy aktywny tempomat - samoczynnie hamujący/przyspieszający w kolumnie pojazdów (wszystkie trzy bazują na kamerze przedniej i radarze). Skoro jest tyle nowych systemów, do wypadków powinno dochodzić rzadziej. Wzrosło jednak w tym okresie w Polsce natężenie ruchu, co w okolicach Pruszkowa jest bardzo widoczne, i wzrosły też chyba średnie prędkości na drogach. Dlatego pracy mamy i tak dużo.
Gdy już dochodzi do wypadku, to z reguły z mniejszymi obrażeniami u kierowcy i pasażerów. Obecnie można tu mówić o pewnej rewolucji, tzn. producenci wprowadzają eCall - automatyczne powiadomienie służb ratunkowych o wypadku po wystrzeleniu poduszki powietrznej lub pirotechnicznego napinacza pasa bezpieczeństwa. To się dzieje masowo ok. 2018-2020, a wkrótce będzie w UE obowiązkowe. Niektórzy producenci, jak Opel, mieli eCall już ok. 2015 r.
Jeśli już trafimy do warsztatu blacharskiego, spodziewajmy się lakierów wodnych, a nie, jak dawniej, rozpuszczalnikowych. Zresztą lakierem wodnym prawdopodobnie został polakierowany nasz samochód w fabryce, podyktowane jest to względami środowiskowymi. Paleta narzędzi, z których warsztat korzysta, nie zmieniła się tak bardzo - wciąż standardem jest rama do wyciągania karoserii, migomat, młotek blacharski, kleszcze i kabina lakiernicza. W cenie są doświadczeni pracownicy i pod tym względem warsztat warsztatowi nie równy. Można tu mówić o artyźmie, a na pewno o solidnym rzemiośle.
Ten artyzm jest potrzebny dlatego, że przez 20 lat poprawiła się jakość blach w samochodach, standardem stał się pełny ocynk, trwalsze jest zabezpieczenie spodu karoserii. Fachowiec to ogarnia, a chyba nie chcemy, żeby po roku od naprawy pojawiła się rdza?
Jakość obsługi klienta również wzrosła. Jest elektroniczny obieg dokumentów z towarzystwem ubezpieczeniowym, co przyspiesza proces likwidacji, większość klientów korzysta już z napraw bezgotówkowych, z samochodu zastępczego, niejednokrotnie udaje się zamknąć całe zdarzenie jedną wizytą ze strony klienta (odbiór naprawionego samochodu przy kawie). W Pruszkowie i okolicach jest mniej 'dziupli' - w latach 90. wyrastające w powiecie pruszkowskim jak grzyby po deszczu, albo wyewoluowały do większych rozmiarów, często stając się przy tym podwykonawcami, albo zakończyły działalność w następstwie uszczelnienia prawa podatkowego, prawa pracy, ostrzejszych wymagań dot. recyklingu.
Serwisowi blacharskiemu Dixi-Car powierzyło swoje auto ok. 2000 klientów z Pruszkowa, Nowej Wsi, Komorowa i Reguł. Mieszkasz na terenie Gminy Pruszków i masz szkodę komunikacyjną? A może chcesz podnieść wartość samochodu przed sprzedażą - polakierować niewielkie uszkodzenia blacharskie? Zadzwoń i umów się teraz.
Kompetentny lakiernik jest dziś w cenie. Efekt, jaki otrzymamy, i nasze zadowolenie z naprawy, koreluje z poniesionym kosztem. Dlatego jeśli płacisz z własnej kieszeni i chcesz zapłacić 'umiarkowanie', odstaw samochód do blacharni niekoniecznie w granicach miasta Warszawy ;)
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!