Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Naprawy Blacharsko-lakiernicze Pruszków. Zapraszamy

Serwis Dixi‑Car Naprawy blacharsko-lakiernicze tradycyjnie jest związany z Pruszkowem i powiatem pruszkowskim. Doprowadzamy do świetności auta niemieckie, japońskie, francuskie i koreańskie. Szybko (czytaj jak) likwidujemy szkody komunikacyjne we wszystkich towarzystwach ubezpieczeniowych. Rzeczoznawcę mamy na miejscu. Realizujemy i duże naprawy, typu skasowany przód, ale i te kosmetyczne. Zapraszamy.

Dixi-Car - Usługi blacharsko-lakiernicze

Raszyn, Al. Krakowska 24A

tel. (22) 716 30 20 wew. 2

pon‑pt 8‑18, sob 8‑14

Holownik 24h: 601 214 061

 

Pruszków Naprawy blacharskie i lakiernicze

 

Czy naprawiacie wszystkie marki?

Tak. Driverom z Pruszkowa i powiatu pruszkowskiego oferujemy usługi blacharsko-lakiernicze bez względu na markę auta. Serwisujemy samochody zachodnioeuropejskie, dalekowschodnie, a nawet trafiają do nas amerykany. Pojazdy na blachach WPR są jednym z najczęstszych gości na parkingu Dixi‑Car.

 

Bezgotówkowo czy Samolikwidacja?

Dla Pruszkowian mamy jedno i drugie :) Jaka jest różnica?

Naprawa bezgotówkowa – nie wykładasz gotówki z portfela, nie ponosisz ryzyka, bo jednak pewne ryzyko sporu z ubezpieczycielem zawsze jest. Całe odium walki z ubezpieczalnią spada na nas. Duży może więcej. Zawarliśmy umowy i mamy praktykę współpracy ze wszystkimi towarzystwami ubezpieczeniowymi; od tych klasycznych, jak Allianz, Benefia, Generali, Ergo Hestia, Warta, PZU, przez ubezpieczalnie direct, ale już okrzepłe w Polsce, np. Link4, Axa, do nowych graczy na naszym rynku, jak Gefion, Polins, Greenval, czy Leasplan Insurance.

Samolikwidacja – chodzi o czas. Mamy upoważnienia rzeczoznawcy, czyli nie czekamy aż ekspert z ubezpieczalni się pofatyguje, a przecież w tym czasie nie można by było ruszać z właściwymi pracami. W zależności od towarzystwa ubezpieczeniowego, sami robimy oględziny uszkodzonego samochodu, i od razu startujemy z naprawą.

 

Lakierowanie karoserii w kabinie lakierniczej

Lakierujemy karoserię i drzwi samochodu popularnego w kabinie lakierniczej.

 

Centrum Blacharskie Dixi-Car kontra inne zakłady blacharskie z Pruszkowa

  1. szybki czas realizacji zlecenia od momentu zgłoszenia do ustalenia terminu naprawy. To jeden z naszych "KejPiAj"
  2. współpraca z wiodącymi towarzystwami ubezpieczeniowymi w ramach samolikwidacji  - nawiązanie do pkt 1. Szybszy czas realizacji. Dodatkowo nie trzeba czekać na rzeczoznawcę
  3. Ponaddwudziestoletnie doświadczenie w likwidacji szkód
  4. Dogodna lokalizacja w powiecie pruszkowskim, tuż przy głównej ulicy. Łatwy dojazd z Pruszkowa alejami Jerozolimskimi i drogą ekspresową S2
  5. Możliwość zapoznania się przy okazji z ofertą salonu aut nowych i używanych, a także serwisu mechanicznego i ubezpieczeń
  6. Własny holownik 24h
  7. Całodobowy chroniony parking
  8. Zaufały nam wynajmy, floty (naprawy blacharsko-lakiernicze dla Getin, PKO)

 

 

Spawanie MIG, uszkodzony próg samochodu

Wymieniamy uszkodzony przy zderzeniu bocznym próg samochodu. Spawanie MIG w osłonie gazu technicznego.

Prostowanie samochodu na ramie

Prostujemy samochód na ramie po zderzeniu czołowym.

 

Zakres usług

 

Jak zmieniły się naprawy blacharskie na przestrzeni 20 lat?

Do warsztatu blacharskiego człowiek nie zagląda często. Przypuśćmy, że ostatni raz uczestniczyłeś w zdarzeniu drogowym 20 lat temu. Co się w tym czasie zmieniło w branży, czego spodziewać się po 'blacharzu' dziś? Mówi szef serwisu Dixi-Car:

– Zmieniły się samochody. Jest więcej aktywnych systemów bezpieczeństwa; najważniejsze, w mojej ocenie, to automatyczna kontra kierownicą, gdy zjeżdżamy niechcący z pasa ruchu, automatyczne hamowanie, gdy niebezpiecznie zbliżyliśmy się do pojazdu poprzedzającego, czy aktywny tempomat - samoczynnie hamujący/przyspieszający w kolumnie pojazdów (wszystkie trzy bazują na kamerze przedniej i radarze). Skoro jest tyle nowych systemów, do wypadków powinno dochodzić rzadziej. Wzrosło jednak w tym okresie w Polsce natężenie ruchu, co w okolicach Pruszkowa jest bardzo widoczne, i wzrosły też chyba średnie prędkości na drogach. Dlatego pracy mamy i tak dużo.

Gdy już dochodzi do wypadku, to z reguły z mniejszymi obrażeniami u kierowcy i pasażerów. Obecnie można tu mówić o pewnej rewolucji, tzn. producenci wprowadzają eCall - automatyczne powiadomienie służb ratunkowych o wypadku po wystrzeleniu poduszki powietrznej lub pirotechnicznego napinacza pasa bezpieczeństwa. To się dzieje masowo ok. 2018-2020, a wkrótce będzie w UE obowiązkowe. Niektórzy producenci, jak Opel, mieli eCall już ok. 2015 r.

Jeśli już trafimy do warsztatu blacharskiego, spodziewajmy się lakierów wodnych, a nie, jak dawniej, rozpuszczalnikowych. Zresztą lakierem wodnym prawdopodobnie został polakierowany nasz samochód w fabryce, podyktowane jest to względami środowiskowymi. Paleta narzędzi, z których warsztat korzysta, nie zmieniła się tak bardzo - wciąż standardem jest rama do wyciągania karoserii, migomat, młotek blacharski, kleszcze i kabina lakiernicza. W cenie są doświadczeni pracownicy i pod tym względem warsztat warsztatowi nie równy. Można tu mówić o artyźmie, a na pewno o solidnym rzemiośle.

Ten artyzm jest potrzebny dlatego, że przez 20 lat poprawiła się jakość blach w samochodach, standardem stał się pełny ocynk, trwalsze jest zabezpieczenie spodu karoserii. Fachowiec to ogarnia, a chyba nie chcemy, żeby po roku od naprawy pojawiła się rdza?

Jakość obsługi klienta również wzrosła. Jest elektroniczny obieg dokumentów z towarzystwem ubezpieczeniowym, co przyspiesza proces likwidacji, większość klientów korzysta już z napraw bezgotówkowych, z samochodu zastępczego, niejednokrotnie udaje się zamknąć całe zdarzenie jedną wizytą ze strony klienta (odbiór naprawionego samochodu przy kawie). W Pruszkowie i okolicach jest mniej 'dziupli' - w latach 90. wyrastające w powiecie pruszkowskim jak grzyby po deszczu, albo wyewoluowały do większych rozmiarów, często stając się przy tym podwykonawcami, albo zakończyły działalność w następstwie uszczelnienia prawa podatkowego, prawa pracy, ostrzejszych wymagań dot. recyklingu.

 

Masz szkodę?

Serwisowi blacharskiemu Dixi-Car powierzyło swoje auto ok. 2000 klientów z Pruszkowa, Nowej Wsi, Komorowa i Reguł. Mieszkasz na terenie Gminy Pruszków i masz szkodę komunikacyjną? A może chcesz podnieść wartość samochodu przed sprzedażą - polakierować niewielkie uszkodzenia blacharskie? Zadzwoń i umów się teraz.

Zadzwoń teraz

 

Lakiernik przy pracy

Kompetentny lakiernik jest dziś w cenie. Efekt, jaki otrzymamy, i nasze zadowolenie z naprawy, koreluje z poniesionym kosztem. Dlatego jeśli płacisz z własnej kieszeni i chcesz zapłacić 'umiarkowanie', odstaw samochód do blacharni niekoniecznie w granicach miasta Warszawy ;)

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy Torres EVX z napędem elektrycznym