Jesteś zwolennikiem nowości? Oto premiery SsangYong / KG Mobility na 2024 rok. Samochody te są już w salonie Dixi‑Car lub są w drodze z Korei.
Nowy Actyon - premiera w Polsce jesienią 2024. Sprzedaż w Dixi-Car ruszyła, zapraszamy do zamawiania.
Sports Utility Coupé, czyli SUC. Nowa jakość designu, jednak model pochodny w stosunku do Torresa. O 40 mm dłuższe (i niższe) nadwozie, przy niezmienionym rozstawie osi.
Polscy klienci zapytają, czy warto czekać na Actyona. Wygląd - rewelacja. Wartości użytkowe - podobne do Torresa. Cena - wyższa niż w przypadku Torresa.
SsangYong-KGM próbował już nadwozia Sports Activity Coupé. Actyon pierwszej generacji, o tak kontrowersyjnej, dla Europejczyków, stylizacji, utrzymał się w produkcji przez 13 lat (2005-2018). Średnio model konkurencji trwa na rynku sześć lat. Parametry terenowe, z których SsangYong słynie, wzięły górę? W przypadku Actyona II producent również podkreśla dzielność w terenie.
Nowy Torres EVX - premiera w Polsce odbędzie się wiosną 2024.
Sprzedaż w Dixi-Car ruszyła.
Torres EVX jest drugim elektrycznym modelem SsangYonga, większym niż Korando e-Motion. Korando to segment C i bardziej crossover, Torres - autosegment D i bliżej mu do SUV-a.
W nowym EV SsangYonga jest większa bateria i zasięg ok. 462-635 kilometrów. Atrakcyjna cena nowego EV!
Również warunki gwarancji są ciekawe - 7 lat na samochód, ale już 10 lat na akumulator (z limitem 1 milion kilometrów).
Pokaz przedpremierowy Torresa w Dixi-Car, maj 2023. Odbiór samochodu z salonu od jesieni, przyjmujemy zamówienia.
Designerskie nowe otwarcie SsangYonga - Torres - pojawi się jako dostępny od ręki w salonie Dixi-Car jesienią 2023. Z czterocylindrowym silnikiem benzynowym Turbo 1.5 T-GDi 163KM, 280Nm. Zaraz potem - odmiana z napędem elektrycznym.
Torres plasuje się pomiędzy Korando a Rextonem, czyli na pograniczu segmentów C i D. Cena nowego Torresa też jest pomiędzy.
Polska jest pierwszym europejskim krajem, gdzie zaprezentowano Torresa. Natomiast w Korei Torres jeździ już od połowy 2022 roku. Nie musimy mówić, jak korzystny jest to układ dla pierwszych kupujących premierowy model w Polsce.
Interesująca stylistyka, osłony chroniące boki nadwozia. Do wyboru napęd 2WD lub 4WD. Skrzynia biegów manualna 6-biegowa lub 6-biegowy automat. Zegary - w oparciu o ekran LCD 12,5". W konsoli środkowej dotykowy wyświetlacz 9-calowy. Premierowy kolor nadwozia to zielony Forrest. Zobacz barwy lakierów Torresa.
Do tego 5 lat gwarancji, jak w innych modelach SsangYonga (w elektryku może być 7 lat).
Nowe Tivoli po liftingu można już zamawiać w Dixi‑Car.
Największe zmiany dotyczą przodu. Zmieniony został wlot powietrza oraz zderzak, dzięki czemu Tivoli reprezentuje nowy styl marki - "Powered by Toughness" ("Napędzany wytrzymałością"). W Tivoli Model Roku 2023/2024 (o kodzie fabrycznym X170) zmianie uległa również dolna cześć tylnego zderzaka oraz dodane zostały tylne światła przeciwmgielne LED.
Lista zmian w stosunku do Tivoli przedliftingowego (które mamy od ręki w Dixi-Car w lepszej cenie niż nowy model):
Do tego 5 lat gwarancji, jak w innych modelach SsangYonga.
Zamówienia: przyjmujemy już w Dixi-Car. Można już zamówić Tivoli poliftingowe. Zamówione do 20 czerwca 2023, wyprodukują się w sierpniu, po tym transport statkiem z Korei, odbiór z Dixi-Car we wrześniu 2023.
Samochody w salonie/do jazdy próbnej: powinny być w Dixi-Car w sierpniu.
Mamy Tivoli przedliftingowe od ręki - w lepszej cenie - tu lista.
Kabina Tivoli i Tivoli Grand po liftingu. Dla porównania kabina przedliftingowa.
Nowe Tivoli Grand poliftingowe można już zamawiać w Dixi‑Car.
Największe zmiany dotyczą przodu. Zmieniony został wlot powietrza oraz zderzak, dzięki czemu Tivoli Grand (o kodzie fabrycznym X171) reprezentuje nowy styl marki - "Powered by Toughness" ("Napędzany wytrzymałością").
Lista zmian w stosunku do Tivoli Grand przedliftingowego (które mamy od ręki w Dixi-Car w lepszej cenie niż nowy model):
Do tego 5 lat gwarancji, jak w innych modelach SsangYonga.
Zamówienia: przyjmujemy już w Dixi-Car. Można już zamówić Tivoli Grand poliftingowe. Zamówione do 20 czerwca 2023, wyprodukują się w sierpniu, po tym transport statkiem z Korei, odbiór z Dixi-Car we wrześniu 2023.
Samochody w salonie/do jazdy próbnej: powinny być w Dixi-Car w sierpniu.
Mamy Tivoli Grand przedliftingowe od ręki - w lepszej cenie - tu lista.
#
Czekać na nowy model, czy kupować obecny? - pytają klienci. Najczęściej kupować obecny - to nasze zdanie. Bo tańszy, bo jest dostępny już, bo dopracowany.
Albo nie kupować, tylko wziąć w leasingu na firmę. Żeby mieć samochód "już", ale się nie przywiązywać i wymienić dotychczasowy model na nowy jakiś czas po premierze.
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Warszawa
Radom