Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Kamuflaż, folie maskujące Opla

 

 

Czwarta generacja folii maskującej: "CUBE"

 

Folia maskująca Cube

Folia "trójwymiarowa" Cube. Opracowana ok. 2014 r. Tu - na Astrze V.

Odporna na temperatury od -40 do +80 °C, promieniowanie UV i kamienie spod kół.

 

 

Trzecia generacja: "WIRRIES"

 

Folia Wirries

Stosowana w latach 2011-2013. Tu: Opel Zafira C.

Czas oklejenia samochodu: 1 dzień

 

 

Druga generacja: "FLIMMIES"

 

Kamuflaż Flimmies

Kamuflaż Flimmies. Tu: na Astrze IV w 2009 r.

Czas oklejenia samochodu: 2 dni

 

 

Pierwsza generacja: "FISHIES"

 

Folia maskująca Opel Fishies

Folia maskująca Fishies. Tu: na Insigni, premiera w 2009 r.

Po raz pierwszu użyta na Corsie C, ok. 1999 r.

Czas oklejenia samochodu: kilka dni

 

 

Techniki maskowania rozwijały się stopniowo...

 

Zamaskowana deska rozdzielcza

Początek maskowania kabin to 2008 r.

Pierwociny kamuflażu to zółta i czerwona taśma, które zasłaniały jedynie reflektory i ostre krawędzie nadwozia prototypów.

W latach 80. doszło maskowanie taśmą pasów przedniego i tylnego, a także "zmiana kształtów" bocznych okien.

Pierwszym modelem maskowanym całościowo folią była Corsa C w 1999 r.

Od 2008 r. maskowane są też wnętrza, szczególnie deska rozdzielcza (fot.).

Rok 2015 - po raz pierwszy na zegary i wyświetlacze deski rozdzielczej naklejono "folię prywatności", tak aby zdjęcia wykonane pod kątem - przez boczne szyby samochodu - były nieczytelne.

 

 

ADAM S: jak brak kamuflażu zmylił paparazzich

Zamiast maskować trudny do zamaskowania model (przyciągające wzrok felgi, wyróżniający się spojler), testowego ADAMa S oklejono skromnie żółtą i czarną taśmą ze z daleka widocznym napisem "Nauka jazdy". Wybieg sie udał i paparazzi nie zwrócili uwagi na "kieszonkową rakietę" Opla.

 

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

 

78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!

02.2023

Lewarek zmiany biegów automatu, podgrzewane fotele, usb, start stop, ładowarka indukcyjna

78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na wyprzedaży rocznika 2023 korzyść do 33 000 zł.

I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.

Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.

SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Musso i Torresa eVX - 7 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).

Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl

Warszawa

Radom



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy SsangYong KGM Actyon w polskim salonie