Folia "trójwymiarowa" Cube. Opracowana ok. 2014 r. Tu - na Astrze V.
Odporna na temperatury od -40 do +80 °C, promieniowanie UV i kamienie spod kół.
Stosowana w latach 2011-2013. Tu: Opel Zafira C.
Czas oklejenia samochodu: 1 dzień
Kamuflaż Flimmies. Tu: na Astrze IV w 2009 r.
Czas oklejenia samochodu: 2 dni
Folia maskująca Fishies. Tu: na Insigni, premiera w 2009 r.
Po raz pierwszu użyta na Corsie C, ok. 1999 r.
Czas oklejenia samochodu: kilka dni
Pierwociny kamuflażu to zółta i czerwona taśma, które zasłaniały jedynie reflektory i ostre krawędzie nadwozia prototypów.
W latach 80. doszło maskowanie taśmą pasów przedniego i tylnego, a także "zmiana kształtów" bocznych okien.
Pierwszym modelem maskowanym całościowo folią była Corsa C w 1999 r.
Od 2008 r. maskowane są też wnętrza, szczególnie deska rozdzielcza (fot.).
Rok 2015 - po raz pierwszy na zegary i wyświetlacze deski rozdzielczej naklejono "folię prywatności", tak aby zdjęcia wykonane pod kątem - przez boczne szyby samochodu - były nieczytelne.
Zamiast maskować trudny do zamaskowania model (przyciągające wzrok felgi, wyróżniający się spojler), testowego ADAMa S oklejono skromnie żółtą i czarną taśmą ze z daleka widocznym napisem "Nauka jazdy". Wybieg sie udał i paparazzi nie zwrócili uwagi na "kieszonkową rakietę" Opla.
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.
Warszawa
Radom