Online gromadzimy katalogi KGM‑SsangYong! Elektroniczne wersje katalogów papierowych dostępnych w salonie. Dlaczego katalogi PDF są cenne? Czym się różnią pomiędzy latami modelowymi? Katalog drukowany a pdf.
SsangYong KGM publikuje nowe edycje katalogów co około rok. Czy modele się tak bardzo zmieniają, żeby wypuszczać nowe wersje katalogów? Zwłaszcza, że pdf-y są tylko efektem ubocznym drukowanych w drukarni papierowych katalogów, a druk kilku czy kilkunastu tysięcy egzemplarzy na Polskę kosztuje w przeliczeniu na jeden egzemplarz ładnych kilka złotych.
Między rocznikami modelowymi samochody różnią się danymi technicznymi, kolorami (często wypada jakiś lakier, a na jego miejsce wchodzi nowy), felgami, designem kabin, deski rozdzielczej. Dochodzą nowe sesje foto. Zmienia się logo producenta, jak to miało miejsce w 2024 roku, kiedy to SsangYong zmieniał się w KG Mobility. Wchodzą nowe regulacje prawne, jak GSR Unii Europejskiej, po której samochody mają więcej pokładowych systemów bezpieczeństwa.
Producent wrzuca pigułę informacyjną nt. modelu do katalogu. Mamy fotografie, ale i dane, gamę kolorów, tapicerki, felgi. W żadnym innym dokumencie dostępnym dla klienta nie ma tylu informacji, co w katalogu. Katalogi KGM SsangYong nie zawierają jedynie cen nowych samochodów. Te jednak łatwo sprawdzić w cennikach pdf.
Katalog drukowany w języku polskim - z salonu, od dealera - warto sobie zachować po zakupie nowego SsangYonga-KGM. Choćby po to, żeby podnieść wartość samochodu używanego przy późniejszej odsprzedaży.
Zbiorczy katalog modeli SsangYong Made in Korea z 2022 roku.
Korando / Tivoli / Tivoli Grand / Rexton / Musso Grand / Korando EV
Zobacz też:
Ceny modeli SsangYong KGM "już od"
Dzieje się
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.