Online gromadzimy katalogi KGM‑SsangYong! Elektroniczne wersje katalogów papierowych dostępnych w salonie. Dlaczego katalogi PDF są cenne? Czym się różnią pomiędzy latami modelowymi? Katalog drukowany a pdf.
SsangYong KGM publikuje nowe edycje katalogów co około rok. Czy modele się tak bardzo zmieniają, żeby wypuszczać nowe wersje katalogów? Zwłaszcza, że pdf-y są tylko efektem ubocznym drukowanych w drukarni papierowych katalogów, a druk kilku czy kilkunastu tysięcy egzemplarzy na Polskę kosztuje w przeliczeniu na jeden egzemplarz ładnych kilka złotych.
Między rocznikami modelowymi samochody różnią się danymi technicznymi, kolorami (często wypada jakiś lakier, a na jego miejsce wchodzi nowy), felgami, designem kabin, deski rozdzielczej. Dochodzą nowe sesje foto. Zmienia się logo producenta, jak to miało miejsce w 2024 roku, kiedy to SsangYong zmieniał się w KG Mobility. Wchodzą nowe regulacje prawne, jak GSR Unii Europejskiej, po której samochody mają więcej pokładowych systemów bezpieczeństwa.
Producent wrzuca pigułę informacyjną nt. modelu do katalogu. Mamy fotografie, ale i dane, gamę kolorów, tapicerki, felgi. W żadnym innym dokumencie dostępnym dla klienta nie ma tylu informacji, co w katalogu. Katalogi KGM SsangYong nie zawierają jedynie cen nowych samochodów. Te jednak łatwo sprawdzić w cennikach pdf.
Katalog drukowany w języku polskim - z salonu, od dealera - warto sobie zachować po zakupie nowego SsangYonga-KGM. Choćby po to, żeby podnieść wartość samochodu używanego przy późniejszej odsprzedaży.
Zbiorczy katalog modeli SsangYong Made in Korea z 2022 roku.
Korando / Tivoli / Tivoli Grand / Rexton / Musso Grand / Korando EV
Zobacz też:
Ceny modeli SsangYong KGM "już od"
Dzieje się
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.