Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Zapraszamy na Przeglądy okresowe - BAIC 3, 5 i 7. Wykonujemy przeglądy zgodnie z książeczką serwisową. Na jakościowym oleju syntetycznym i na oryginalnych filtrach. Zakres przeglądu wg BAIC - jesteśmy ASO - Autoryzowaną Stacją Obsługi. Wpis do książeczki gwarancyjnej.
W tabeli Cena promocyjna przeglądu okresowego co 15‑20 tys. km (interwał wg Twojej książeczki serwisowej) w serwisie Dixi‑Car. Zapraszamy klientów z Warszawy, Radomia, mazowieckiego, całej Polski. Umów termin!
Cena przeglądu | |
---|---|
BAIC Beijing 3Olej silnikowy, filtr oleju, uszczelka + filtr kabiny w cenie. |
od 1152 zł Wybrane dodatki: |
BAIC Beijing 5Olej silnikowy, filtr oleju, uszczelka + filtr kabiny w cenie. |
od 1213 zł Wybrane dodatki: |
BAIC Beijing 7Olej silnikowy, filtr oleju, uszczelka + filtr kabiny w cenie. |
od 1213 zł Wybrane dodatki: |
Co obejmuje cena dla danego modelu? Czytaj poniżej.
Interwały i zakres przeglądów:
Powyżej opisaliśmy elementy podlegające wymianie w czasie przeglądu. Dodatkowo mechanik wykonuje na przeglądzie:
oraz sprawdza:
Jesteśmy autoryzowanym serwisem BAIC.
Mamy dostęp do dokumentacji serwisowej i do oryginalnych części zamiennych BAIC. Wykonujemy serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
Nasi mechanicy mają doświadczenie w obsłudze Baika Trójki, Piątki i Siódemki.
Zapraszamy!
Zobacz też:
Jakie zabezpieczenie antykorozyjne mają samochody BAIC?
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.