Ceny Nowy BAIC Beijing 7 '2024 od 162 900 PLN. Zamów!
Największy w gamie, BAIC Beijing 7 z Salonu Dixi‑Car Warszawa w rewelacyjnej cenie - od 162 900 zł.
Mamy od ręki 6 sztuk. Odbierz nowy samochód tego samego dnia. Mocny, cichy i oszczędny 4‑cylindrowy silnik Turbo 177 KM. Doskonała relacja ceny do wyposażenia samochodu. Nowy Beijing 7 na żywo wygląda lepiej niż na zdjęciach. Ergonomia powyżej tego, co widzieliśmy dotychczas u konkurencji. W Dixi‑Car od kwietnia 2024.
Ogłoszona cena Baika 7 jest niższa niż się spodziewaliśmy. Dodatkowo bez dopłaty jest lakier czerwony metalik z czarnym dachem.
Rozmiary SUV-a w górnym zakresie segmentu D, na granicy z segmentem E
A cena samochodu jak za crossovera segmentu D!
Duży prześwit 200+ mm
Niski współczynnik oporu aerodynamicznego Cx=0,34, dzięki na przykład deflektorom w przednim zderzaku i kanałom aerodynamicznym kół. Wysoki komfort akustyczny
Baika 7 oferujemy w jednej, kompletnie wyposażonej
wersji, spełniającej z nawiązką Twoje potrzeby. Wybierasz tylko kolor nadwozia. Niezwykle konkurencyjna cena samochodu
Rok prod. 2024. Poziom wyposażenia Luxury. W standardzie m. in.:
Dwustrefowa klimatyzacja automatyczna, nawiewy dla drugiego rzędu. Układ kontroli jakości powietrza AQS. Jonizator powietrza. Oczyszczanie powietrza z PM2.5. Dotykowy ekran o przekątnej 7-cali do sterowania klimatyzacją
Multimedia 12,3", ekran dotykowy, Bluetooth, wifi, Carlink, radio z DAB, 8 głośników Hi-end hi-fi; antena na dachu w kształcie płetwy
Możliwość sparowania telefonu z systemem pokładowym (funkcja bezprzewodowa)
Przedni i tylny port USB / port ładowania typu C
Ładowarka indukcyjna
Skórzana kierownica wielofunkcyjna z panelami dotykowymi
Zaawansowane reflektory LED. Zaawansowane światła dzienne LED. Inteligentne sterowanie reflektorami HMA. Automatyczne włączanie i wyłączanie świateł drogowych HBA
Panoramiczny sterowany elektrycznie szklany dach
Elektrycznie otwierane szyby przód+tył. Domykanie szyb bocznych i szyberdachu w czasie deszczu
Sterowanie otwieraniem szyb bocznych i dachu panoramicznego z kluczyka
Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie i podgrzewane z kierunkowskazami LED. Składane elektrycznie, również automatycznie po zaparkowaniu. Projektor umieszczony w obudowie lusterka wyświetlający logo obok drzwi samochodu
Nowość: Funkcja masażu oraz funkcje ogrzewania i wentylacji w drugim rzędzie siedzeń - zobacz - w samochodach dopływających do Polski od września 2024 (cena samochodu pozostaje bez zmian!)
Gniazda 12V z przodu i w bagażniku
Przyciemniane boczne szyby z tyłu wraz z tylną szybą
Lakier Czerwony metalik (wraz z lakierowanym na czarno dachem) jest w cenie samochodu (bez dopłaty).
Niebieski metalik • Srebrny metalic • Perłowy metalik • Stalowoszary met. • Czarny metalizowany - cena 3900 zł.
Dopłata ta obejmuje już lakierowany na czarno dach. Zobacz paletę lakierów
Wersja limitowana Luxury Plus
Tapicerka skórzana w kolorze brązowym
Kolor nadwozia czarny metalizowany
lub biały perłowy - do wyboru
BAIC (Beijing Automotive Industry Holding Co.) jest jednym
z najstarszych producentów samochodów w Państwie Środka - powstał w 1958 roku.
Koncern BAIC Group zainwestował w projekty badawczo-rozwojowe ok. 380
mln dolarów. Realizujemy je w Globalnym Centrum Research & Development w Pekinie, a także
w centrach R&D zlokalizowanych m.in. w Dolinie Krzemowej w USA,
w Hiszpanii, we Włoszech oraz w Niemczech.
65 lat doświadczenia, 31 milionów wyprodukowanych samochodów. Dziś zapewniamy komfortową i niezawodną podróż kierowcom i pasażerom w ponad stu państwach świata.
SUV Beijing 7 oferuje mega bogate wyposażenie w standardzie. Nie ma dodatkowej konfiguracji. Wybierasz tylko kolor. I gotowe!
Kierownica z panelami dotykowymi. Bioniczna tapicerka drzwi, na fotelach skóra Nappa. Glass cockpit. Panel przed pasażerem jest podświetlany. Topowy SUV w gamie Baika.
Podwójny wydech, podwójne końcówki wydechu. 'Beijing' wpisany w tylny pas LED. Przy danej cenie w którymś momencie te samochody staną się mainstreamem.
Bateria systemów bezpieczeństwa pasywanego i aktywnego, jak Hillcontrol, czyli wspomaganie ruszania pod górę, na zdjęciu. Mniejsze Baiki również mają na pokładzie większość tych systemów.
Wymiary nadwozia plasują BAIKA 7 w górnej strefie segmentu D (dużych SUV-ów klasy średniej), na granicy z większym segmentem E. Zobacz dane techniczne.
Baika Siódemkę wyróżnia płaska podłoga bagażnika po złożeniu drugiego rzędu siedzeń - bez stopnia. Po położeniu kanapy mamy 175 cm długości bagażnika. Pomimo, że największy model w gamie, i do tego luksusowy, to jednak praktyczny, ustawny. Więcej o bagażniku.
BAIC 7 w swoim żywiole - jako transport na trasie willa pod miastem - praca, zakupy, wakacje. Ze względu na okazałą architekturę, zdjęcie nie pokazuje prawdziwej skali samochodu. Tę można zobaczyć i poczuć w czasie jazdy próbnej w salonie BAIC Dixi-Car Warszawa.
Prawe lusterko z kamerą (obraz na wyświetlaczu centralnym), lakierowane na czarno.
Klamki chowają się drzwiach dla lepszej aerodynamiki i zmniejszenia zużycia paliwa. Designerski smaczek.
Przyspieszenie od zera do setki w ciągu 8,0 s. Mocny i cichy silnik benzynowy (Euro VI), czterocylindrowy 1.5 Turbo 130 kW/177 KM. Moment obrotowy 305 Nm. Automatyczna, dwusprzęgłowa skrzynia biegów. Zobacz dane techniczne BAIC 7.
Przednie fotele ogrzewane i wentylowane, z masażem.
W drugim rzędzie siedzeń w Baiku 7 mamy podłokietnik z uchwytami na kubki, kanapa jest dzielona i składana. Siedzisko daje się podnieść – rzadkość na rynku.
Nowość
Funkcja masażu oraz funkcje ogrzewania i wentylacji w drugim rzędzie siedzeń
- w Beijingach Siódemkach dopływających do Polski od września 2024 (cena samochodu pozostaje bez zmian!)
BAIC 7 a Baik 5. Rzut oka na dane techniczne. Baic 7 ma rozstaw osi 2800 mm, Baic 5 ma 2735 mm. Długość nadwozia: 4745 mm vs 4620 mm.
Na pokładzie w Baiku 7 jest osiem głośników Hi-end hi-fi.
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.