Mocny, czterocylindrowy napęd 177KM, odpowiedni do masy samochodu. Szybki, dwusprzęgłowy Automat 7DCT w standardzie. Prędkość maksymalna 199 km/h. Wygodny pojazd na autostrady i trasy ekspresowe. Mega wykończony i wyposażony. Oto dane techniczne BAIC 7.
Maksimum cena / wyposażenie w gamie modelowej BAIC. Za tę cenę SUV praktycznie segmentu E.
BAIC 7 | ||
---|---|---|
Liczba drzwi / liczba miejsc | 5 / 5 | |
Wymiary nadwozia | Długość | 4745 mm |
Wysokość | 1715 mm | |
Szerokość | 1892 mm | |
Rozstaw osi | 2800 mm | |
Prześwit (przy pełnym obciążeniu) | 200+ mm | |
Bagażnik więcej |
Pojemność bez składania siedzeń | 410-450 l |
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) | ||
Masy | Masa własna | 1650 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2095 kg | |
Przyczepa | Maks. masa przyczepy bez hamulca | |
z hamulcem | do 1500 kg |
Czterocylindrowy silnik 1.5 Turbo 177KM. Wspierający ekonomię eksploatacji bezpośredni wtrysk benzyny do komór spalania. Szybka, dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów 7‑biegowa.
Pojemność zbiornika paliwa: 60 litrów
Rozmiary opon: 235/55R19
Masa przyczepy z hamulcem: do 1,5 tony • Jaka kategoria prawa jazdy z przyczepą?
Wymiana oleju co 1 rok / 20 000 km.
Interwały i zakres przeglądów BAIC 7 (taki sam, jak dla BAIC 5)
Jednostka ta pracuje w tzw. cyklu Millera, co oznacza, że legitymuje się osiągami typowymi dla silników o większej pojemności.
Beijing 7 1.5 Turbo 177KM Automat |
|
---|---|
Paliwo / typ silnika | benzyna / A156T2H |
Pojemność / liczba cylindrów | 1498 cm3 / 4 |
Rozrząd | Napędzany paskiem (wymiana po maks. 180 tys. km). Cztery zawory na cylinder. |
Skrzynia biegów | 7-bieg. automatyczna, dwusprzęgłowa 7DCT (typ DCT380) |
Moc maks. | 130 kW/177 KM |
Moment obrotowy | 305 Nm przy 1500‑4250 obr./min. |
Prędkość maksymalna | 199 km/h |
Przyspieszenie 0‑100 km/h | 9,9 s |
Norma emisji | Euro VI |
Producent silnika: BAIC MOTOR Powertrain Co. Ltd.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Napędzana oś: przednia • Zawieszenie przednie: kolumny McPhersona • Zawieszenie tylne: niezależne, wielowahaczowe
Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe
Napęd Baika Siódemki jest przystosowany do benzyn E5, E10 z domieszką biokomponentów.
Koło zapasowe dojazdowe.
BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!
03.2024
Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.
A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!