BJ40 może być pierwszą prawdziwą terenówką w polskiej ofercie BAIC. Samochód 4x4 na ramie, z mocnym silnikiem benzynowym 245KM od Mitsubishi i skrzynią ZF. Kąty natarcia, zejścia, głębokość brodzenia - podajemy poniżej. Jednocześnie możliwa jest ekonomiczna jazda autostradowa z napędem na jedną oś. Cena BAIC BJ40 pozostaje tajemnicą, ufamy, że będzie adekwatna do dotychczasowej polityki cenowej importera.
Kiedy BAIC BJ40 w Polsce? Najwcześniej w końcówce 2024 roku, a być może dopiero od 2025 roku. Wprowadzenie modelu do polskiej sieci autoryzowanych salonów nie jest pewne. Ale prawdopodobnie tak - bo to najnowocześniejszy obecnie model BAIC. Do tego segment D, lubiany w Polsce. Dealerzy chcą BJ40. Importer jest elastyczny.
Przypuszczenia co do ceny BJ40 - poniżej.
W każdym samochodzie:
Wkrótce
Cena BJ40 może nas zaskoczyć, aż chciałoby się pospekulować, ale dajmy chwilę importerowi. Po ogłoszeniu ceny najnowszego BAIC 7 nasze oczekiwania są tylko pozytywne.
Premiera i egzemplarz demonstracyjny BAIC BJ40 w polskich salonach prawdopodobnie na przełomie roku 2024 i 2025.
W sprzedaży obecnie mamy BAIC 3, BAIC 5 i BAIC 7. Zapraszamy!
#
Rok prod. 2024 lub 2025. W standardzie m. in.:
Dzwoń! Autoryzowany dealer BAIC Warszawa / Raszyn (22) 716 30 20
Zadaj pytanie
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży - Samochody nowe BAIC
Klaudia Zasadni
Menedżer ds. sprzedaży - Samochody nowe BAIC
Agnieszka Rospędowska
Menedżer ds. sprzedaży flotowej - Samochody nowe BAIC
BAIC (Beijing Automotive Industry Holding Co.) jest jednym z najstarszych producentów samochodów w Państwie Środka - powstał w 1958 roku.
Koncern BAIC Group zainwestował w projekty badawczo-rozwojowe ok. 380 mln dolarów. Realizujemy je w Globalnym Centrum Research & Development w Pekinie, a także w centrach R&D zlokalizowanych m.in. w Dolinie Krzemowej w USA, w Hiszpanii, we Włoszech oraz w Niemczech.
65 lat doświadczenia, 31 milionów wyprodukowanych samochodów. Dziś zapewniamy komfortową i niezawodną podróż kierowcom i pasażerom w ponad stu państwach świata.
Terenówka BJ40 oferuje mega bogate wyposażenie w standardzie. Nie ma dodatkowej konfiguracji. Wybierasz tylko kolor. I gotowe!
W kabinie BJ40: wyświetlacz również przed pasażerem. W standardzie okno dachowe o powierzchni 1,2 m2.
Szerokość podłokietnika centralnego, jak i podłokietników w drzwiach, dają pogląd na rozmiary Baika BJ40. Duża terenówka. Zobacz wymiary nadwozia.
BAIC BJ40 oparty jest na ramie wzorowanej na samochodach wojskowych. Samochód do off-roadu. Za silnikiem 2.0 245KM (Mitsubishi) widać 8-biegowy automat ZF i dalej wał napędowy w kierunku tylnej osi. Napęd na wszystkie koła: tryby 2wd (jazda szosowa), 4x4 (teren) i 4wd low (pełzanie, piach, bród, ciemności).
Mocna 4-cylindrowa benzyna 2.0 Turbo 180 kW/245 KM od Mitsubishi. Moment obrotowy 386 Nm (uciąg przyczepy 2 500 kg). Skrzynia biegów automatyczna 8-biegowa firmy ZF.
Wymiary nadwozia plasują BAIKA BJ40 w segmencie D (SUV klasy średniej). Natomiast wysokość samochodu jest większa o dobre 15 cm w porównaniu z konkurencją. W realu jest to bardzo duże auto. Zobacz dane techniczne.
Kia Sorento • Land Rover Discovery Sport • Nissan X‑Trail • Škoda Kodiaq • Volvo XC60.
Łatwy demontaż zderzaków i nadkoli przez kierowcę. Dzięki tej operacji SUV może mieć lepsze kąty natarcia i zejścia + możliwość założenia większych kół.
Samochód do offroadu na ramie z napędem 4x4. Masywne relingi - realna możliwość wożenia rzeczy na dachu. Opony 265/65R18.
W designie kombinacja klasyki (Mercedes G, nota bene BAIC ma technologiczne związki z Mercedesem). Jednak pudełkową bryłę Mercedesa BAIC twórczo rozwinął - z dobrym efektem, naszym zdaniem. No i BAIC BJ40 to segment D, podczas gdy Mercedes G to segment E (wielkość nadwozia). Na plus w polskich warunkach - łatwiejsze manewry Baikiem w mieście, na parkingach. W Polsce na masce będą emblematy BAIC w alfabecie łacińskim.
Drzwi tylne otwierane na bok. Niezależnie podnoszona szyba tylna. Jest daszek w razie deszczu. I opcja podniesienia samej szyby, jeśli tuż za nami stoi samochód. Jednocześnie mamy na wierzchu pełnowymiarowe koło zapasowe 265/65R18, co nie byłoby możliwe przy klapie podnoszonej w całości.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!