Nowości BAIC '2025 2026
Jesteś zwolennikiem nowości? Oto premiery BAIC na
2025 i 2026 rok. BAIC BJ60 - jego wprowadzenie na polski rynek jest najbardziej prawdopodobne, szanse już w II kwartale 2025. Potem BAIC BJ30 - III kwartał. Rozstrzyga się wprowadzenie do sieci polskich dealerów modelu BJ40.
Zobacz też kalendarz marki BAIC.
BAIC BJ60
W Polsce od II kwartału 2025
BJ60 - niemal pewna premiera w Polsce, i to już w II kwartale 2025.
Na Poznań Motor Show BAIC BJ60 pojawił się już w 2024 roku, żeby dowieść potencjału marki (własna konstrukcja koncernu). Dostępny obecnie w Dixi-Car odpowiednik to BAIC 7.
BJ60 w pigułce:
- Segment E/F. Luksusowy SUV. Długość 5040 mm.
- Kabina 5- lub 7-osobowa.
- Jeśli znane ci są Jeep Grand Cherokee, Land Rover Defender, Toyota Land Crusier, to BAIC BJ60 odpowiada im wielkością, jednak prawdopodobnie cenę będzie miał niższą.
- Samochód na ramie klasy wojskowej.
- Napęd 4x4. Reduktor. Blokady przedniego i tylnego mostu. Lub 2WD z napędzaną tylną osią do ekonomicznej jazdy na co dzień.
- Tryb pełzania w terenie z prędkością 1-12 km/h.
- Głębokość brodzenia 750 mm. Pełnowymiarowe koło zapasowe na tylnych drzwiach. Na obudowie koła - kamera.
- Cztery wyświetlacze w kabinie, ekran HUD.
- Trójstrefowa klimatyzacja automatyczna z czujnikiem jakości powietrza AQS i filtrem PM 2.5. Generator jonów ujemnych wytrącający z powietrza w kabinie kurze, alergeny i roztocza.
- Nagłośnienie Harman Infinity (13 głośników). System aktywnej redukcji szumów. Super komfort akustyczny w kabinie BJ60.
- 49 schowków we wnętrzu. 5x USB. Gniazdka 230V. Ładowarka indukcyjna.
- W podsufitce etui na okulary z lusterkiem pełnosferycznym do obserwacji drugiego i trzeciego rzędu siedzeń.
- Bagażnik o pojemności 972 l przy pięciu miejscach w kabinie. Po złożeniu drugiego rzędu siedzeń płaska podłoga i przestrzeń 1896 l.
- Plejada systemów bezpieczeństwa na pokładzie: asystenci jazdy, wykrywanie ruchu poprzecznego. Asystent parkowania. Rejestrator jazdy HD może transmitować wprost do chmury.
- Silnik 2.0 Turbo 267KM z miękką hybrydą 48V (silnik elektryczny BSG 10kW). Moment obrotowy 406 Nm.
- Automat 8-biegowy firmy ZF.
- Komfortowe zawieszenie wielowahaczowe.
- Koła 265/65R18-HT.
Cena, dane i zdjęcia BAIC BJ60
BAIC BJ30e Hybrid
W Polsce od III kwartału 2025
Od III kwartału 2025 BAIC BJ30 powinien być w sprzedaży w Dixi-Car.
- Napęd hybrydowy 4x4
- Przyspieszenie do setki w 6,9 sek.
- Niskie spalanie benzyny ok. 6,45 l/100 kilometrów
- Nadwozie samonośne
- Duży prześwit 215 mm
Cena i wyposażenie Baika BJ30
BAIC BJ40
Być może w Polsce w II połowie 2025
BJ40 - są szanse na premierę w Polsce w II połowie 2025; losy modelu na polskim rynku się ważą, podczas gdy wprowadzenie BJ30 i BJ60 jest niemal pewne.
Medialne doniesienia, że to już, traktujmy z przymróżeniem oka. Dealerom BAIC Polska zakomunikował, że modele BJ30 i BJ60 są prawdopodobne, a BJ40 - możliwy, ale niepewny w Polsce. W Poznaniu BAIC BJ40 został pokazany, żeby rozpropagować Baika. Rozważają, grzeją silniki, ale to nic pewnego. W Niemczech BJ 40 jest oferowany. W Polsce w zamian dostępny jest obecnie BAIC 5.
Mamy nadzieję, że BJ40 jednak będzie miał w końcu premierę w Polsce. Dlaczego?
- Segment D - lubiany w Polsce. Długość 4790 mm.
- Polscy dealerzy chcą tego modelu.
- Nowoczesny, innowacyjny model BAIC. W Chinach też jest to model dopiero co wprowadzony na rynek - premiera roku 2024.
- Jeśli znane ci są Skoda Kodiaq, Kia Sorrento, to BAIC BJ40 odpowiada im wielkością, jednak prawdopodobnie cenę będzie miał niższą.
- Dzielnością w terenie BJ40 wyprzedza 95% konkurencji.
- Większy niż konkurencja. Szczególnie wysokość nadwozia - o 15 cm wyższy.
- Samochód na ramie takiego samego typu, jak w pojazdach wojskowych.
- Blokada przedniego i tylnego mostu. Skrzynia rozdzielcza BorgWarner. Jest reduktor.
- Tryb pełzania w terenie z prędkością 1-12 km/h.
- Możliwość ekonomicznej jazdy autostradowej z napędem 2WD.
- Pięć ekranów na pokładzie.
- Średnica zawracania 9,8 m. Jak w samochodzie miejskim.
- Kąt natarcia 37 st., zejścia - 35 st. i rampowy - 27 st. Prześwit przy pełnym obciążeniu: 220+ mm.
- Można zdemontować nadkola i zderzaki dla poprawienia dzielności w terenie. Można też wtedy założyć większe koła.
- Głębokość brodzenia 750 mm. Pełnowymiarowe koło zapasowe na tylnych drzwiach.
- Pomimo orientacji na off-road, jest aktywna redukcja szumów w kabinie oraz podnóżek pasażera regulowany elektrycznie (w prawym fotelu). Fotele przednie mogą być podgrzewane, wentylowane, z masażem.
- Czujnik jakości powietrza AQS. 6x USB. Ładowarka indukcyjna 50W.
- Możliwość zdjęcia niektórych tapicerek do prania!
- Gniazdko 230V 400W w bagażniku.
- Zdalne sterowanie samochodem na parkingu przy pomocy smartfonu. Wjazd i wyjazd z ciasnego miejsca parkingowego bez kierowcy w kabinie.
- 4-cylindrowy silnik benzynowy 2.0 Turbo Mitsubishi o mocy 245KM. Moment 386 Nm.
- Silnik pracuje w cyklu Millera: osiągi jak w silniku o dużej pojemności, ale niskie zużycie paliwa.
- Droga hamowania z prędkości 100 km/h tylko 39,9 m.
- 8-biegowy automat ZF.
- Holowanie przyczepy o masie do 2500 kg.
Cena, dane i zdjęcia BAIC BJ40
#
Czekać na nowy model, czy kupować obecny? - pytają klienci. Najczęściej kupować obecny - to nasze zdanie. Bo tańszy, bo jest dostępny już, bo dopracowany.
Albo nie kupować, tylko wziąć w leasingu na firmę. Żeby mieć samochód "już", ale się nie przywiązywać i wymienić dotychczasowy model na nowy jakiś czas po premierze.
‡ Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!
Umów datę i godzinę testu
Godziny pracy salonu