Nowości BAIC '2025 2026

Jesteś zwolennikiem nowości? Oto premiery BAIC na 2025 i 2026 rok. BAIC BJ60 - w II kwartale 2025. Potem BAIC BJ30 - III kwartał. Rozstrzyga się wprowadzenie do sieci polskich dealerów modelu BJ40.

Zobacz też kalendarz marki BAIC.

 

 

BAIC BJ60

W Polsce od II kwartału 2025

Premiera BAIC BJ60
Premiera BAIC BJ 60 tył

 

BJ60 - premiera w Polsce w II kwartale 2025.

Na Poznań Motor Show BAIC BJ60 pojawił się już w 2024 roku, żeby dowieść potencjału marki (własna konstrukcja koncernu). Dostępny obecnie w Dixi-Car odpowiednik to BAIC 7.

BJ60 w pigułce:

  • Segment E/F. Luksusowy SUV. Długość 5040 mm.
  • Kabina 5- lub 7-osobowa.
  • Jeśli znane ci są Jeep Grand Cherokee, Land Rover Defender, Toyota Land Crusier, to BAIC BJ60 odpowiada im wielkością, jednak prawdopodobnie cenę będzie miał niższą.
  • Samochód na ramie klasy wojskowej.
  • Napęd 4x4. Reduktor. Blokady przedniego i tylnego mostu. Lub 2WD z napędzaną tylną osią do ekonomicznej jazdy na co dzień.
  • Tryb pełzania w terenie z prędkością 1-12 km/h.
  • Głębokość brodzenia 750 mm. Pełnowymiarowe koło zapasowe na tylnych drzwiach. Na obudowie koła - kamera.
  • Cztery wyświetlacze w kabinie, ekran HUD.
  • Trójstrefowa klimatyzacja automatyczna z czujnikiem jakości powietrza AQS i filtrem PM 2.5. Generator jonów ujemnych wytrącający z powietrza w kabinie kurze, alergeny i roztocza.
  • Nagłośnienie Harman Infinity (13 głośników). System aktywnej redukcji szumów. Super komfort akustyczny w kabinie BJ60.
  • 49 schowków we wnętrzu. 5x USB. Gniazdka 230V. Ładowarka indukcyjna.
  • W podsufitce etui na okulary z lusterkiem pełnosferycznym do obserwacji drugiego i trzeciego rzędu siedzeń.
  • Bagażnik o pojemności 972 l przy pięciu miejscach w kabinie. Po złożeniu drugiego rzędu siedzeń płaska podłoga i przestrzeń 1896 l.
  • Plejada systemów bezpieczeństwa na pokładzie: asystenci jazdy, wykrywanie ruchu poprzecznego. Asystent parkowania. Rejestrator jazdy HD może transmitować wprost do chmury.
  • Silnik 2.0 Turbo 267KM z miękką hybrydą 48V (silnik elektryczny BSG 10kW). Moment obrotowy 406 Nm.
  • Automat 8-biegowy firmy ZF.
  • Komfortowe zawieszenie wielowahaczowe.
  • Koła 265/65R18-HT.

Cena, dane i zdjęcia BAIC BJ60

 

BAIC BJ30e Hybrid

W Polsce od III kwartału 2025

BAIC BJ30 z rowerem na dachu

 

Przyjmujemy zamówienia, sprzedaż ruszyła. BAIC BJ30 jest dostępny w Dixi-Car.

  • Napęd hybrydowy 4x4
  • Przyspieszenie do setki w 6,9 sek.
  • Niskie spalanie benzyny ok. 6,45 l/100 kilometrów
  • Nadwozie samonośne
  • Duży prześwit 215 mm

Cena i wyposażenie Baika BJ30

 

BAIC BJ40

Być może w Polsce w II połowie 2025

Polska premiera BAIC BJ40

 

BAIC BJ 40 przód premiera

BJ40 - są szanse na premierę w Polsce w II połowie 2025; losy modelu na polskim rynku się ważą, podczas gdy wprowadzamy BJ30 i BJ60.

Medialne doniesienia, że to już, traktujmy z przymróżeniem oka. Dealerom BAIC Polska zakomunikował, że modele BJ30 i BJ60 są pewne w Polsce, a BJ40 - możliwy. W Poznaniu BAIC BJ40 został pokazany, żeby rozpropagować Baika. Rozważają, grzeją silniki, ale to nic pewnego. W Polsce w zamian dostępny jest obecnie BAIC 5.

Mamy nadzieję, że BJ40 jednak będzie miał w końcu premierę w Polsce. Dlaczego?

  • Segment D - lubiany w Polsce. Długość 4790 mm.
  • Polscy dealerzy chcą tego modelu.
  • Nowoczesny, innowacyjny model BAIC. W Chinach też jest to model dopiero co wprowadzony na rynek - premiera roku 2024.
  • Jeśli znane ci są Skoda Kodiaq, Kia Sorrento, to BAIC BJ40 odpowiada im wielkością, jednak prawdopodobnie cenę będzie miał niższą.
  • Dzielnością w terenie BJ40 wyprzedza 95% konkurencji.
  • Większy niż konkurencja. Szczególnie wysokość nadwozia - o 15 cm wyższy.
  • Samochód na ramie takiego samego typu, jak w pojazdach wojskowych.
  • Blokada przedniego i tylnego mostu. Skrzynia rozdzielcza BorgWarner. Jest reduktor.
  • Tryb pełzania w terenie z prędkością 1-12 km/h.
  • Możliwość ekonomicznej jazdy autostradowej z napędem 2WD.
  • Pięć ekranów na pokładzie.
  • Średnica zawracania 9,8 m. Jak w samochodzie miejskim.
  • Kąt natarcia 37 st., zejścia - 35 st. i rampowy - 27 st. Prześwit przy pełnym obciążeniu: 220+ mm.
  • Można zdemontować nadkola i zderzaki dla poprawienia dzielności w terenie. Można też wtedy założyć większe koła.
  • Głębokość brodzenia 750 mm. Pełnowymiarowe koło zapasowe na tylnych drzwiach.
  • Pomimo orientacji na off-road, jest aktywna redukcja szumów w kabinie oraz podnóżek pasażera regulowany elektrycznie (w prawym fotelu). Fotele przednie mogą być podgrzewane, wentylowane, z masażem.
  • Czujnik jakości powietrza AQS. 6x USB. Ładowarka indukcyjna 50W.
  • Możliwość zdjęcia niektórych tapicerek do prania!
  • Gniazdko 230V 400W w bagażniku.
  • Zdalne sterowanie samochodem na parkingu przy pomocy smartfonu. Wjazd i wyjazd z ciasnego miejsca parkingowego bez kierowcy w kabinie.
  • 4-cylindrowy silnik benzynowy 2.0 Turbo Mitsubishi o mocy 245KM. Moment 386 Nm.
  • Silnik pracuje w cyklu Millera: osiągi jak w silniku o dużej pojemności, ale niskie zużycie paliwa.
  • Droga hamowania z prędkości 100 km/h tylko 39,9 m.
  • 8-biegowy automat ZF.
  • Holowanie przyczepy o masie do 2500 kg.

Cena, dane i zdjęcia BAIC BJ40

 

#

Czekać na nowy model, czy kupować obecny? - pytają klienci. Najczęściej kupować obecny - to nasze zdanie. Bo tańszy, bo jest dostępny już, bo dopracowany.

Albo nie kupować, tylko wziąć w leasingu na firmę. Żeby mieć samochód "już", ale się nie przywiązywać i wymienić dotychczasowy model na nowy jakiś czas po premierze.

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!

Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Podane wartości zużycia energii i emisji CO2 ustalono na podstawie nowej światowej zharmonizowanej procedury badania pojazdów lekkich WLTP (Rozporządzenie (UE) 2017/1151). Rzeczywisty zasięg samochodów zelektryfikowanych może różnić się w zależności od prędkości, ogrzewania, warunków atmosferycznych i topografii terenu. Na zasięg wpływają również inne czynniki, takie jak indywidualny styl jazdy, ciśnienie w oponach, korzystanie z dodatkowych urządzeń (np. klimatyzacji lub radia) czy obciążenie ładunkiem.

Warszawa

Radom



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż rocznika BAIC Beijing 5. Suma korzyści do 23 000 zł. Pakiet Ubezpieczeń AC/OC za 1 pln. Lakier metalik gratis. Instalacja LPG od 1 zł