Proponujemy wysokiej jakości oryginalne oleje Opel: syntetyk LongLife, półsyntetyk albo olej mineralny. Ceny obejmują: olej silnikowy ● oryginalny filtr oleju Opel / Chevrolet ● wymianę przez wykwalifikowanego mechanika.
Olej Opel 5W30 lub 0W30
od 399 zł
Olej Opel Dexos1 / Dexos2 + filtr oleju + robocizna
399 zł - dla modeli benzynowych o pojemności silnika do 1.4 l włącznie. Np. Corsa, Astra, Mokka, Meriva, Crossland, Grandland, Insignia, Zafira, Combo - wszystkie one z silnikiem do 1400 cm3.
499 zł - dla modeli z dużymi silnikami benzynowymi - pojemność silnika powyżej 1.4 l, takie jak Grandland X, Zafira C, Insignia, Vectra C, Omega.
549 zł - Samochody osobowe duże i małe z silnikami Diesla.
649 zł - dostawcze Vivaro i Movano oraz Zafira Life
Oferta dla samochodów wszystkich marek - Opel, Chevrolet, inne marki. Olej znany również jako LongLife, Fuel Economy.
Przy Oplu, Chevrolecie brak ograniczenia ilościowego oleju. Przy innej marce niż Opel / Chevrolet oferta dotyczy do 4 l oleju. Dodatkowy olej: 30 zł/l.
Na życzenie klienta zamiast olejów Opel używamy oleju - o ceny pytaj w serwisie.
W przypadku wymiany oleju w samochodach Opel, Chevrolet, stosujemy oryginalne filtry oleju Opel, Chevrolet. W samochodzie innej marki niż Opel/Chevrolet zapewniamy wysokiej jakości filtr renomowanego producenta.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Najczęściej używany w naszych stacjach olej syntetyczny Opel występuje w dwóch odmianach:
Obydwa oleje mają oznaczenie LongLife (wydłużona żywotność) i Fuel Economy - oszczędzające paliwo.
Od roku modelowego 2018 (produkcja od poł. 2017 r. kalendarzowego) wszystkie silniki benzynowe w osobowych Oplach wymagają już stosowania oleju Dexos1.
Natomiast w roczniku modelowym 2017 (produkcja między poł. 2016 r. a poł. 2017 r.) tylko niektóre silniki benzynowe wymagają oleju Dexos1, są to jednostki 1.4 NET (1.4 Turbo 140KM) i 1.4 NEL (1.4 Turbo 120KM) występujące m.in. w Merivie, Astrze, Mokce, Insigni, a także innych modelach. Importer dopuszcza jednak w polskich ASO, dla porządku, stosowanie oleju Dexos1 we wszystkich silnikach benzynowych z roku modelowego 2017.
Co z Oplami z roku modelowego 2016 i starszymi? Użytkownik również na własną rękę może stosować olej Dexos1, oczywiście w granicach rozsądku, tzn. nie do bardzo starych, zużytych, np. 15-20-letnich silników, gdzie stosuje się olej mineralny lub półsyntetyk.
Również ASO może zastosować w Oplach wyprodukowanych do roku modelowego 2016 włącznie olej Opel Dexos2 zamiennie z olejem Dexos1, kierujemy się przy tym wewnętrznymi wytycznymi producenta (często producent dopuszcza do danego silnika zarówno olej Dexos2 jak i Dexos1), kartą przeglądową i znów wyłączamy stare, zużyte silniki, gdzie wypada wlać olej mineralny/półsyntetyk.
Do Diesli, bez względu na rok modelowy, producent nadal zaleca olej syntetyczny Dexos2.
Zamów olej i filtr w naszym sklepie internetowym:
Że nie nadają się do starych samochodów o dużym przebiegu, że rozszczelniają silnik, że nie można wrócić do oleju syntetycznego po użyciu oleju mineralnego. To wszystko mity - mówią o tym pracownicy Mobila w filmie. Zobacz teraz!
To prawda. Syntetyk chroni łożysko turbiny przed osadem. Osad spowodowałby awarię łożyska. Dlaczego? Spaliny mają do 900 st. C, turbina może się rozgrzać do czerwoności, takich warunków nie wytrzymują oleje mineralne. Zobacz film!
Uruchomienie samochodu zalanego dobrym syntetykiem przy -26 st. C to pestka. Zobacz film!
Olej ma aprobatę BMW, VW i Mercedes-Benz, może być stosowany i do innych marek. Klasa jakościowa API SM dla samochodów osobowych - bardzo wysoka.
W "trzech słowach": Dexos1/Dexos2 - brand General Motors - syntetyk z wyższej półki. "Long life" - czyli o przedłużonej żywotności. "Fuel Economy", czyli oszczędzający paliwo.
Dexos2 może być stosowany do samochodów innych marek - np.: BMW, Mercedes, VW, co widać na zdjęciu obok.
Olej syntetyczny Dexos jest wynikiem globalnego programu rozwoju oleju silnikowego, którego celem było zapewnienie wspólnej specyfikacji olejów, wspólnych standardów badań i atestacji (laboratoria, testy porównawcze silników, atestacja pojazdów) na całym świecie, zapewniając kompatybilność z paliwami alternatywnymi (gaz płynny LPG, gaz sprężony CNG, bioetanol E85, biodiesel), zgodności z różnorodnymi konstrukcjami silników, umożliwienie konsekwentnego stosowania systemu monitorowania żywotności olejów silnikowych, poprawienie ekonomii zużycia paliwa, zmniejszenie emisji spalin i ostatecznie wspieranie strategii przerw międzyobsługowych w regionach.
Dexos1 poprawia osiągi w zastosowaniach benzynowych i w Europie stał się olejem obowiązującym dla silników benzynowych Opla od roku modelowego 2018. Dla nowych Opli z silnikami benzynowymi z rocznika modelowego 2017 w polskich ASO jest również w praktyce stosowany, więcej.
Dexos2 łączy potrzebę zastosowań benzynowych i dieslowskich w jednej specyfikacji i jest dostosowany do potrzeb Europy. Nowy olej syntetyczny Dexos2 musi być stosowany w Oplu Astra IV i wszystkich kolejnych modelach z silnikami spełniającymi normę czystości spalin EURO5.
Nowy produkt: olej silnikowy Opel Dexos2 – Fuel Economy Longlife – klasa lepkości SAE 5W-30
5W-30 Dexos2 przeznaczony jest do zapewnienia wyjątkowych zdolności oczyszczania, zmniejszania zużycia części oraz ogólnej ochrony silnika w połączeniu z dodatkowo poprawioną ekonomią zużycia paliwa. Należący do tzw. smarów Mid SAPS (obniżona zawartość popiołów siarczanowych, fosforu oraz siarki), olej silnikowy 5W-30 Dexos2 wyprodukowany został jako opatentowana mieszanka wysokiej klasy olejów bazowych oraz najwyższej jakości dodatków o recepturze w pełni kompatybilnej z najnowszymi dieslowskimi filtrami cząstek stałych (DPF) oraz katalizatorami silników benzynowych (CAT).
Produkt oraz korzyści klienta ze stosowania oleju 5W-30 Dexos2
Charakterystyka olejów GM Dexos
Dexos2
Dexos1
Inne samochody, w których można stosować olej Dexos2 5W-30:
5W-30 Dexos2 ma aprobatę producentów następujących marek:
Zobacz też:
Wymiana oleju w skrzyni biegów - manual / automat
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.