Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Serwis Opla - Szybki Kontakt

Kontakt z serwisem Opel

Ruszyła Infolinia Autoryzowanych Stacji Obsługi OPEL - bezpośredni kontakt z doradcą technicznym Opel. Masz kwestię techniczną, chcesz sprawdzić VIN, potrzebujesz wycenić naprawę samochodu? Przez całą dobę, 365 dni/ 24h przyjmujemy zgłoszenia na e‑maile i przez formularz kontaktowy. Sprawdź też godziny pracy, oraz mapę z lokalizacjami serwisów. Zapraszamy!

Na pytania dot. kwestii technicznych odpowiadają doradcy serwisowi z 5-, 10-, a nawet 20-letnim stażem w A.S.O. OPEL. Rutynowe zgłoszenia, takie jak sprawdzenie kampanii producenta wg numeru nadwozia, wyceny przeglądów i umawianie wizyt w terminarzu obsługują doświadczeni pracownicy Biura Obsługi Klienta.

 
Zielona słuchawka, zadzwoń

Serwis Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

pon-pt 7.30-18.30

 

 

Formularze kontaktowe 24h

Kwestia techniczna i Wycena

Doradca serwisowy checklista
  • Opisz problem, damy rozwiązania/wycenę
  • Odpowiadają doradcy serwisu i pracownicy BOK
  • Zapraszamy do jednego z serwisów

Zadaj pytanie

Umówienie terminu naprawy

Termin serwisu Opel
  • Zaproponuj dogodny dla siebie termin naprawy
  • Zaznacz/wpisz co się dzieje z samochodem
  • Potwierdzimy Twój termin lub zaproponujemy alternatywną datę/godzinę

Wybierz termin

Sprawdzenie po VIN‑ie

Samochód awaria pod maską
  • Czy producent ogłosił kampanię techniczną na Twojego Opla
  • Sprawdzenie jest darmowe
  • Potem możesz zapisać się na bezpłatne wykonanie kampanii producenta w naszym serwisie

Sprawdź VIN

 

 

Co lepsze: kontakt telefoniczny czy mailowy?

Jeśli jeszcze nie byłeś w serwisie Opel Dixi-Car, proponujemy kontakt telefoniczny. W bezpośredniej rozmowie łatwiej zgrać oczekiwania klienta z uwarunkowaniami serwisu.

Jeśli jesteś już naszym klientem, kontaktuj się z nami telefonicznie, przez formularz, lub mailowo. Każda z tych form powinna skutkować pomyślnym dla Ciebie rozwiązaniem problemu z samochodem.

 

Popularne godziny serwis Opel

Czwartkowy ruch w serwisie Opel Dixi-Car W‑wa. Źródło: Google Moja Firma

W jakich godzinach najlepiej się kontaktować telefonicznie?

Szczyty ruchu w naszych serwisach przypadają w godzinach porannych, ok. godz. 9.00, kiedy klienci oddają auta do naprawy, a potem po południu, gdy klienci odbierają sprawne już samochody. Wyszukując w Google wizytówkę serwisu, czasem można zobaczyć diagram z czerwoną belką przedstawiającą ruch 'live', jaki ma miejsce w danym momencie.

Jeśli nie możesz się akurat dodzwonić, prosimy, zostaw nam wiadomość przez formularz.

 

Kontaktować się z importerem czy autoryzowanym serwisem?

Opel Polska, czyli importer z siedzibą w Warszawie jest oddzielną spółką, natomiast autoryzowane stacje serwisowe Opel, których jest w Polsce kilkadziesiąt, to lokalne firmy, bliższe lokalnym rynkom. W żywotnym interesie ich właścicieli jest utrzymanie dobrych relacji z klientami. Jeśli chodzi o usunięcie awarii w samochodzie, najskuteczniejszy będzie kontakt z autoryzowanym warsztatem i polecamy tu nasze stacje (zobacz opinie). Serwisy Dixi-Car obsługują klientów z całej Polski.

Kontakt z importerem ma sens w nietypowych, indywidualnych przypadkach. Importer nie posiada własnej stacji serwisowej, nawet swoje służbowe samochody serwisuje u dealerów, nie zatrudnia mechaników (poza centrum szkoleniowym), więc nie załatwi problemu z samochodem w sposób bezpośredni. Opel Polska koncentruje się na działaniach ogólnopolskich, np. na planowaniu promocji serwisowych, koordynowaniu akcji reklamowych w mediach, na wspieraniu długofalowej konkurencyjności serwisów Opel.

 

Gotowy? Umów wizytę

Jedni z największych w Polsce - serwisy Dixi-Car obsługują klientów z całego kraju - Warszawa, Radom, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Szczecin, Białystok, Lublin, Rzeszów.

 

Lokalizacje Opel Polska

 

 

Mechanik serwisu Opel pod samochodem, podwozie

 

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

Ceny części BAIC vs konkurencja z Chin i Europy

07.2025

BAIC ceny części vs MG, BYD, Jaecoo, Skoda

Ile kosztują części do BAIC w porównaniu z MG, BYD, Jaecoo i Škodą? Mowa o częściach oryginalnych każdego z producentów, bo zamienniki powinny być tańsze. BAIC wygrał z konkurencją - jego użytkownicy cieszą się niższymi cenami części.

Źródło: Motokomentator (YouTube), Boop Motoryzacja

Do porównania stanęły BAIC Beijing 5, MG HS, BYD Seal U DM‑i, Jaecoo J7 i Škoda Karoq. Ceny koszyka części na rys. 1, a w rozbiciu na poszczególne komponenty - rys. 2. Przytoczmy kilka tez z artykułu:

  • Prawdopodobnie za chwilę pojawią się zamienniki części oryginalnych do samochodów z Chin.
  • Niektórzy polscy użytkownicy samochodów ściągają filtry oleju z AliExpress.
  • MG HS cechują drogie klocki hamulcowe w porównaniu z konkurencją - przedmiot anegdoty w polskim Internecie.
BAIC ceny części w porównaniu z konkurencją

Tel. 22 716 30 20 wew. 3. Dział Części Autoryzowanego dealera BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Części do BAIC

Nowe samochody od ręki



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong KGM Torres i Actyon 2025 ceny w Kredycie 50/50 0%. Lakier i Ubezpieczenie za 1 zł