Ruszyła Infolinia Autoryzowanych Stacji Obsługi OPEL - bezpośredni kontakt z doradcą technicznym Opel. Masz kwestię techniczną, chcesz sprawdzić VIN, potrzebujesz wycenić naprawę samochodu? Przez całą dobę, 365 dni/ 24h przyjmujemy zgłoszenia na e‑maile i przez formularz kontaktowy. Sprawdź też godziny pracy, oraz mapę z lokalizacjami serwisów. Zapraszamy!
Na pytania dot. kwestii technicznych odpowiadają doradcy serwisowi z 5-, 10-, a nawet 20-letnim stażem w A.S.O. OPEL. Rutynowe zgłoszenia, takie jak sprawdzenie kampanii producenta wg numeru nadwozia, wyceny przeglądów i umawianie wizyt w terminarzu obsługują doświadczeni pracownicy Biura Obsługi Klienta.
Jeśli jeszcze nie byłeś w serwisie Opel Dixi-Car, proponujemy kontakt telefoniczny. W bezpośredniej rozmowie łatwiej zgrać oczekiwania klienta z uwarunkowaniami serwisu.
Jeśli jesteś już naszym klientem, kontaktuj się z nami telefonicznie, przez formularz, lub mailowo. Każda z tych form powinna skutkować pomyślnym dla Ciebie rozwiązaniem problemu z samochodem.
Czwartkowy ruch w serwisie Opel Dixi-Car W‑wa. Źródło: Google Moja Firma
Szczyty ruchu w naszych serwisach przypadają w godzinach porannych, ok. godz. 9.00, kiedy klienci oddają auta do naprawy, a potem po południu, gdy klienci odbierają sprawne już samochody. Wyszukując w Google wizytówkę serwisu, czasem można zobaczyć diagram z czerwoną belką przedstawiającą ruch 'live', jaki ma miejsce w danym momencie.
Jeśli nie możesz się akurat dodzwonić, prosimy, zostaw nam wiadomość przez formularz.
Opel Polska, czyli importer z siedzibą w Warszawie jest oddzielną spółką, natomiast autoryzowane stacje serwisowe Opel, których jest w Polsce kilkadziesiąt, to lokalne firmy, bliższe lokalnym rynkom. W żywotnym interesie ich właścicieli jest utrzymanie dobrych relacji z klientami. Jeśli chodzi o usunięcie awarii w samochodzie, najskuteczniejszy będzie kontakt z autoryzowanym warsztatem i polecamy tu nasze stacje (zobacz opinie). Serwisy Dixi-Car obsługują klientów z całej Polski.
Kontakt z importerem ma sens w nietypowych, indywidualnych przypadkach. Importer nie posiada własnej stacji serwisowej, nawet swoje służbowe samochody serwisuje u dealerów, nie zatrudnia mechaników (poza centrum szkoleniowym), więc nie załatwi problemu z samochodem w sposób bezpośredni. Opel Polska koncentruje się na działaniach ogólnopolskich, np. na planowaniu promocji serwisowych, koordynowaniu akcji reklamowych w mediach, na wspieraniu długofalowej konkurencyjności serwisów Opel.
Jedni z największych w Polsce - serwisy Dixi-Car obsługują klientów z całego kraju - Warszawa, Radom, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Szczecin, Białystok, Lublin, Rzeszów.
Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.
Serwis wg modelu: Astra, Corsa, Grandland X, Insignia, Mokka, Dostawcze Opel, Elektryki, Berlingo/Doblo/Partner
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.