Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Serwis Opla - Szybki Kontakt

Kontakt z serwisem Opel

Ruszyła Infolinia Autoryzowanych Stacji Obsługi OPEL - bezpośredni kontakt z doradcą technicznym Opel. Masz kwestię techniczną, chcesz sprawdzić VIN, potrzebujesz wycenić naprawę samochodu? Przez całą dobę, 365 dni/ 24h przyjmujemy zgłoszenia na e‑maile i przez formularz kontaktowy. Sprawdź też godziny pracy, oraz mapę z lokalizacjami serwisów. Zapraszamy!

Na pytania dot. kwestii technicznych odpowiadają doradcy serwisowi z 5-, 10-, a nawet 20-letnim stażem w A.S.O. OPEL. Rutynowe zgłoszenia, takie jak sprawdzenie kampanii producenta wg numeru nadwozia, wyceny przeglądów i umawianie wizyt w terminarzu obsługują doświadczeni pracownicy Biura Obsługi Klienta.

 
Zielona słuchawka, zadzwoń

Serwis Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

pon-pt 7.30-18.30

 

 

Formularze kontaktowe 24h

Kwestia techniczna i Wycena

Doradca serwisowy checklista
  • Opisz problem, damy rozwiązania/wycenę
  • Odpowiadają doradcy serwisu i pracownicy BOK
  • Zapraszamy do jednego z serwisów

Zadaj pytanie

Umówienie terminu naprawy

Termin serwisu Opel
  • Zaproponuj dogodny dla siebie termin naprawy
  • Zaznacz/wpisz co się dzieje z samochodem
  • Potwierdzimy Twój termin lub zaproponujemy alternatywną datę/godzinę

Wybierz termin

Sprawdzenie po VIN‑ie

Samochód awaria pod maską
  • Czy producent ogłosił kampanię techniczną na Twojego Opla
  • Sprawdzenie jest darmowe
  • Potem możesz zapisać się na bezpłatne wykonanie kampanii producenta w naszym serwisie

Sprawdź VIN

 

 

Co lepsze: kontakt telefoniczny czy mailowy?

Jeśli jeszcze nie byłeś w serwisie Opel Dixi-Car, proponujemy kontakt telefoniczny. W bezpośredniej rozmowie łatwiej zgrać oczekiwania klienta z uwarunkowaniami serwisu.

Jeśli jesteś już naszym klientem, kontaktuj się z nami telefonicznie, przez formularz, lub mailowo. Każda z tych form powinna skutkować pomyślnym dla Ciebie rozwiązaniem problemu z samochodem.

 

Popularne godziny serwis Opel

Czwartkowy ruch w serwisie Opel Dixi-Car W‑wa. Źródło: Google Moja Firma

W jakich godzinach najlepiej się kontaktować telefonicznie?

Szczyty ruchu w naszych serwisach przypadają w godzinach porannych, ok. godz. 9.00, kiedy klienci oddają auta do naprawy, a potem po południu, gdy klienci odbierają sprawne już samochody. Wyszukując w Google wizytówkę serwisu, czasem można zobaczyć diagram z czerwoną belką przedstawiającą ruch 'live', jaki ma miejsce w danym momencie.

Jeśli nie możesz się akurat dodzwonić, prosimy, zostaw nam wiadomość przez formularz.

 

Kontaktować się z importerem czy autoryzowanym serwisem?

Opel Polska, czyli importer z siedzibą w Warszawie jest oddzielną spółką, natomiast autoryzowane stacje serwisowe Opel, których jest w Polsce kilkadziesiąt, to lokalne firmy, bliższe lokalnym rynkom. W żywotnym interesie ich właścicieli jest utrzymanie dobrych relacji z klientami. Jeśli chodzi o usunięcie awarii w samochodzie, najskuteczniejszy będzie kontakt z autoryzowanym warsztatem i polecamy tu nasze stacje (zobacz opinie). Serwisy Dixi-Car obsługują klientów z całej Polski.

Kontakt z importerem ma sens w nietypowych, indywidualnych przypadkach. Importer nie posiada własnej stacji serwisowej, nawet swoje służbowe samochody serwisuje u dealerów, nie zatrudnia mechaników (poza centrum szkoleniowym), więc nie załatwi problemu z samochodem w sposób bezpośredni. Opel Polska koncentruje się na działaniach ogólnopolskich, np. na planowaniu promocji serwisowych, koordynowaniu akcji reklamowych w mediach, na wspieraniu długofalowej konkurencyjności serwisów Opel.

 

Gotowy? Umów wizytę

Jedni z największych w Polsce - serwisy Dixi-Car obsługują klientów z całego kraju - Warszawa, Radom, Kraków, Gdańsk, Wrocław, Szczecin, Białystok, Lublin, Rzeszów.

 

Lokalizacje Opel Polska

 

 

Mechanik serwisu Opel pod samochodem, podwozie

 

 

Nowość: Więcej mechaników -> Szybkie terminy. Umów teraz.

 

 

 

Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!

03.2024

BAIC Beijing 5 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 3 samochód do jazdy próbnej

Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.

A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Godziny pracy salonu



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy SsangYong KGM Actyon w polskim salonie