Hybrydowy BAIC BJ30e 4x4 zużywający 6,45 litra benzyny na setkę. SUV do offroadu dla oszczędnych i wymagających. Przyspiesza w 6,9 sek. do setki. Moc napędu hybrydowego 409 KM. Najnowszy model firmy - dopiero po premierze. Napęd 4x4, doskonała odporność skrętna nadwozia. Sprzedaż BJ30 ruszyła w salonie BAIC Warszawa Dixi‑Car. Zapraszamy.
To najnowocześniejszy obecnie model BAIC, premierę miał w 2024 roku. Segment D, lubiany w Polsce. BAIC BJ30 ma samonośne nadwozie. Wzmocnione, o rewelacyjnej odporności skrętnej - patrz grafika ze szkieletem karoserii poniżej. Cena samochodu - hybrydy 4x4 - korzystna.
W każdym samochodzie:
od 184 900 zł
Rok prod. 2025. Cena z vat. W standardzie między innymi:
Leasing od 1332 zł +vat/miesiąc. Więcej
Rata kredytu od 1791 zł /miesiąc. Więcej
Lakier Srebrzysty szary z niebieską nutą jest w cenie samochodu (bez dopłaty).
Zielony metalizowany • Błękitny metalizowany • Biały perłowy • Platynowy szary matowy • Platynowy szary metalik • Czarny metalik - cena 3900 zł.
3 Lata BAIC Assistance - więcej
Dzwoń! Autoryzowany dealer BAIC Warszawa / Raszyn (22) 716 30 20
Zadaj pytanie
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży - Samochody nowe BAIC
Klaudia Zasadni
Menedżer ds. sprzedaży - Samochody nowe BAIC
Agnieszka Rospędowska
Menedżer ds. sprzedaży flotowej - Samochody nowe BAIC
Pierwszy sprzedany w Polsce BAIC BJ30 z Dixi-Car. Zapraszamy!
03.2025
Hybrydowy BAIC na polskie drogi. Niskie spalanie i 6,9 sek. do setki. Pierwszy nabywca BJ30 w polskiej sieci Baika wybrał go w Dixi‑Car. Na zdjęciu Agnieszka, która spisała pierwszą umowę na BJ30 w Polsce.
Zaawansowana hybrydowa konstrukcja - samochód marzeń. 6,45 l benzyny na 100 kilometrów, przy dużym i wysokim samochodzie terenowym 4x4. Moc systemowa 280 KM. Imponujące przyspieszenie z nowoczesnym automatem. Nie ładujemy baterii z gniazdka!
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!
BAIC (Beijing Automotive Industry Holding Co.) jest jednym z najstarszych producentów samochodów w Państwie Środka - powstał w 1958 roku.
Koncern BAIC Group zainwestował w projekty badawczo-rozwojowe ok. 380 mln dolarów. Realizujemy je w Globalnym Centrum Research & Development w Pekinie, a także w centrach R&D zlokalizowanych m.in. w Dolinie Krzemowej w USA, w Hiszpanii, we Włoszech oraz w Niemczech.
65 lat doświadczenia, 31 milionów wyprodukowanych samochodów. Dziś zapewniamy komfortową i niezawodną podróż kierowcom i pasażerom w ponad stu państwach świata.
Terenówka BJ30 oferuje mega bogate wyposażenie w standardzie. Nie ma dodatkowej konfiguracji. Wybierasz tylko kolor. I gotowe!
W kabinie BJ30. Jest to samochód podobnej wielkości do BJ40, stąd wykończenie przemium - perforowana tapicerka, szeroki podłokietnik, ogrzewane, wentylowane fotele.
Kąt natarcia 25 stopni. Kąt zejścia 30 stopni. Zobacz dane techniczne BJ30.
BJ30 w trasie, odległym parku narodowym lub na działce jako mini-kamper, darmowy hotel, chata. Podwójne, płaskie łóżko.
Jesienią na bieszczadzkiej połoninie. Napęd hybrydowy pozwala na duże zasięgi. Najbliższa stacja w Cisnej, Ustrzykach Dolnych.
Ilość miejsca na nogi w drugim rzędzie jest duża. Samochód jest nawet dłuższy niż BAIC BJ40. Są ISOFIX-y.
Bagażnik ma pojemność 450-1496 litrów, kanapa dzielona w proporcji 60:40. Zobacz dane. Co ciekawe, podnosimy siedzisko, przed położeniem oparcia. Mamy więc prawdziwie płaską podłogę przestrzeni bagażowej.
Samochód segmentu D, długość nadwozia 4730 mm. Zobacz dane techniczne BAIC BJ30.
Sucho, o zachodzie słońca. Bell tent. Pojazd do eskapad. Pustynia Błędowska, Jura, Pomorze Zachodnie?
Video prezentacja Baika BJ30 poniżej. Samochód klasy CUV, czyli Crossover Utility Vehicle, o zwiększonym względem crossovera prześwicie, do 215 mm. Wyżej się też w BJ siedzi.
Hybryda o mocy systemowej 206 kW/280 KM. Silnik benzynowy 1.5 Turbo VGT (zmienna geometria łopatek turbiny) w roli generatora energii elektrycznej lub napędzający koła przez skrzynię biegów. Przyspieszenie od zera do setki w 6,9 sek. Automatyczna skrzynia biegów. Napęd na wszystkie koła.
Wymiary nadwozia plasują Baika BJ30 w segmencie D (SUV klasy średniej do off roadu). W realu jest to duża terenówka. Zobacz dane techniczne.