Samochody demonstracyjne służyły przez kilka miesięcy a nawet ponad rok do jazd testowych w salonie. Niektóre z nich to również auta służbowe pracowników Dixi‑Car. W chwili, gdy są wycofywane z programu "Demo" mają przebiegi od kilkuset do kilkunastu tysięcy kilometrów i atrakcyjną cenę (stąd Demo Outlet). Są łakomym kąskiem dla poszukiwaczy prawie nowych używek. Dlaczego?
Samochody demonstracyjne (na fot. przed salonem Dixi-Car Warszawa) po kilku-kilkunastu miesiącach służby stają się podemonstracyjnymi i są oferowane do sprzedaży.
Często stał pod salonem i czekał aż ktoś (klient) raz na kilka dni wykona nim półgodzinną jazdę testową. Przy takiej eksploatacji samochód podemonstracyjny potrafi mieć nakręcone, w chwili gdy jest oferowany na sprzedaż, ledwie kilkaset kilometrów przebiegu. Czyli jest to praktycznie samochód nowy. Za cenę używanego.
Oczywiście nie wszystkie samochody demonstracyjne będą miały symboliczny przebieg. Zdarzają się "demówki" z kilkudziesięcioma tysiącami kilometrów na liczniku. Samochody demonstracyjne z większymi przebiegami spotkać można u wielkomiejskich dealerów, szczególnie tych obsługujących floty, gdzie menedżer takiego parku samochodowego, planujący rozbudowę floty samochodów firmowych, może otrzymać samochód demonstracyjny do testów na weekend. I np. pojedzie na sobotę i niedzielę w Góry Świętokrzyskie. Gdy tak wykorzystywane auto staje się "podemonstracyjne" i jest oferowane na sprzedaż, może mieć większy przebieg, nawet do 80-100 tys. km.
Znalezionych samochodów: 45.
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
OFERTA DNIA
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
Na liście powyżej SsangYongi i Baiki to są demówki, a dodaliśmy do listy auta innych marek z naszej oferty używanych, np. Audi. BMW, Ford, Hyundai, Kia, Nissan, Opel, Renault, Skoda, Toyota ‑ ze stanem licznika do 100 tys. km i w wieku od 1 do 6 lat ‑ jako realną alternatywę dla samochodów podemonstracyjnych.
#
W języku importerów różnie są wykorzystywane nazwy demo / expo. W markach SsangYong i BAIC demo to samochody do jazd testowych. W niektórych krajach/markach demo to samochody pokazywane (demonstrowane) w salonie. My samochody stojące wewnątrz salonu nazywamy expo, tj. ekspozycyjne.
Czyli: kupując w sieci SsangYonga lub BAIC w Polsce samochód demontracyjny, kupujesz pojazd, który ma tablice rejestracyjne, poruszał się po drogach, ma dany stan licznika.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Jeden z Najdłużej działających Serwisów OPEL w Warszawie
11.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car Plaza, a wcześniej Dixi-Car, jest jedną z najdłużej działających obecnie Stacji specjalizujących się w Obsłudze samochodów OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car Plaza działa w podobnym składzie od blisko 30 lat. Część ekipy jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym autoryzowanym serwisem Opla we współpracy z koncernami General Motors, PSA, Stellantis. Teraz obraliśmy ścieżkę serwisu niezależnego, jednak specjalizującego się. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem i serwisem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.