Samochody demonstracyjne służyły przez kilka miesięcy a nawet ponad rok do jazd testowych w salonie. Niektóre z nich to również auta służbowe pracowników Dixi‑Car. W chwili, gdy są wycofywane z programu "Demo" mają przebiegi od kilkuset do kilkunastu tysięcy kilometrów i atrakcyjną cenę (stąd Demo Outlet). Są łakomym kąskiem dla poszukiwaczy prawie nowych używek. Dlaczego?
Samochody demonstracyjne (na fot. przed salonem Dixi-Car Warszawa) po kilku-kilkunastu miesiącach służby stają się podemonstracyjnymi i są oferowane do sprzedaży.
Często stał pod salonem i czekał aż ktoś (klient) raz na kilka dni wykona nim półgodzinną jazdę testową. Przy takiej eksploatacji samochód podemonstracyjny potrafi mieć nakręcone, w chwili gdy jest oferowany na sprzedaż, ledwie kilkaset kilometrów przebiegu. Czyli jest to praktycznie samochód nowy. Za cenę używanego.
Oczywiście nie wszystkie samochody demonstracyjne będą miały symboliczny przebieg. Zdarzają się "demówki" z kilkudziesięcioma tysiącami kilometrów na liczniku. Samochody demonstracyjne z większymi przebiegami spotkać można u wielkomiejskich dealerów, szczególnie tych obsługujących floty, gdzie menedżer takiego parku samochodowego, planujący rozbudowę floty samochodów firmowych, może otrzymać samochód demonstracyjny do testów na weekend. I np. pojedzie na sobotę i niedzielę w Góry Świętokrzyskie. Gdy tak wykorzystywane auto staje się "podemonstracyjne" i jest oferowane na sprzedaż, może mieć większy przebieg, nawet do 80-100 tys. km.
Znalezionych samochodów: 39.
Rata od 1012,50 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena netto
Rata od 1651,89 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
Rata od 1439,35 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
OFERTA DNIA
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
Na liście powyżej SsangYongi i Baiki to są demówki, a dodaliśmy do listy auta innych marek z naszej oferty używanych, np. Audi. BMW, Ford, Hyundai, Kia, Nissan, Opel, Renault, Skoda, Toyota ‑ ze stanem licznika do 100 tys. km i w wieku od 1 do 6 lat ‑ jako realną alternatywę dla samochodów podemonstracyjnych.
#
W języku importerów różnie są wykorzystywane nazwy demo / expo. W markach SsangYong i BAIC demo to samochody do jazd testowych. W niektórych krajach/markach demo to samochody pokazywane (demonstrowane) w salonie. My samochody stojące wewnątrz salonu nazywamy expo, tj. ekspozycyjne.
Czyli: kupując w sieci SsangYonga lub BAIC w Polsce samochód demontracyjny, kupujesz pojazd, który ma tablice rejestracyjne, poruszał się po drogach, ma dany stan licznika.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.