Samochody demonstracyjne służyły przez kilka miesięcy a nawet ponad rok do jazd testowych w salonie. Niektóre z nich to również auta służbowe pracowników Dixi‑Car. W chwili, gdy są wycofywane z programu "Demo" mają przebiegi od kilkuset do kilkunastu tysięcy kilometrów i atrakcyjną cenę (stąd Demo Outlet). Są łakomym kąskiem dla poszukiwaczy prawie nowych używek. Dlaczego?
Samochody demonstracyjne (na fot. przed salonem Dixi-Car Warszawa) po kilku-kilkunastu miesiącach służby stają się podemonstracyjnymi i są oferowane do sprzedaży.
Często stał pod salonem i czekał aż ktoś (klient) raz na kilka dni wykona nim półgodzinną jazdę testową. Przy takiej eksploatacji samochód podemonstracyjny potrafi mieć nakręcone, w chwili gdy jest oferowany na sprzedaż, ledwie kilkaset kilometrów przebiegu. Czyli jest to praktycznie samochód nowy. Za cenę używanego.
Oczywiście nie wszystkie samochody demonstracyjne będą miały symboliczny przebieg. Zdarzają się "demówki" z kilkudziesięcioma tysiącami kilometrów na liczniku. Samochody demonstracyjne z większymi przebiegami spotkać można u wielkomiejskich dealerów, szczególnie tych obsługujących floty, gdzie menedżer takiego parku samochodowego, planujący rozbudowę floty samochodów firmowych, może otrzymać samochód demonstracyjny do testów na weekend. I np. pojedzie na sobotę i niedzielę w Góry Świętokrzyskie. Gdy tak wykorzystywane auto staje się "podemonstracyjne" i jest oferowane na sprzedaż, może mieć większy przebieg, nawet do 80-100 tys. km.
Znalezionych samochodów: 34.
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
OFERTA DNIA
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
OFERTA DNIA
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
Na liście powyżej SsangYongi i Baiki to są demówki, a dodaliśmy do listy auta innych marek z naszej oferty używanych, np. Audi. BMW, Ford, Hyundai, Kia, Nissan, Opel, Renault, Skoda, Toyota ‑ ze stanem licznika do 100 tys. km i w wieku od 1 do 6 lat ‑ jako realną alternatywę dla samochodów podemonstracyjnych.
#
W języku importerów różnie są wykorzystywane nazwy demo / expo. W markach SsangYong i BAIC demo to samochody do jazd testowych. W niektórych krajach/markach demo to samochody pokazywane (demonstrowane) w salonie. My samochody stojące wewnątrz salonu nazywamy expo, tj. ekspozycyjne.
Czyli: kupując w sieci SsangYonga lub BAIC w Polsce samochód demontracyjny, kupujesz pojazd, który ma tablice rejestracyjne, poruszał się po drogach, ma dany stan licznika.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Dixi-Car drugim dealerem w Polsce!
01.2025
Dixi-Car drugim największym dealerem KGM - SsangYong - BAIC w Polsce. Mieszkańcy Warszawy i Mazowsza kupują nasze samochody. Ile? W 2024 roku tylko z naszego salonu wyjeżdżało po 20-50 sztuk miesięcznie. Marki motoryzacyjne nowe w Polsce. Ale czy tyle osób mogłoby się mylić?
Gwarancja 5 lat na auta z Chin i Korei to jedno. Jednak wybór człowiek podejmuje po dotknięciu samochodu w salonie i po jeździe próbnej. Były to w 2024 roku decyzje na 'Tak'.
W Warszawie jest już cztrech dealerów BAIC. W 2024 roku byliśmy Top 1 dealerem w stolicy. Jako pierwsi wchodziliśmy na Mazowszu w nasze marki. Słyszeliśmy od klientów, że "z wami przynajmniej jest o czym porozmawiać".
Stoimy na pudle - z wymagającym (bariera językowa), nowym w Polsce produktem. Który jednak możemy z czystym sumieniem polecić.