Chociaż większość naszej oferty to samochody z warszawskich flot, niektóre pojazdy - jak sfotografowana Astra V - są samochodami demonstracyjnymi lub służbowymi pracowników naszego salonu.
Czym wyjaśnić, że firmy pozbywają się swoich samochodów firmowych po roku, dwóch, trzech? Przecież wtedy samochód najwięcej traci na wartości, kupujący otrzymuje prawie nowe auto po-firmowe, często za lekko ponad 1/2 ceny nowego. Wartość godziny czasu menedżera, czy nawet handlowca, jest znacznie wyższa niż "szarego Kowalskiego". Inaczej: ew. awaria samochodu może kosztować firmę krocie. Stąd oferty samochodów firmowych poniżej...
U nas w większości z warszawskich flot. Np. nasz salon sprzedaje 20 nowych samochodów firmie X i od razu umawia się, że odkupi je po roku lub dwóch za określoną cenę. W firmie X nie mają później rozterek typu "zrobiliśmy niewielkie przebiegi, warto by pojeździć tymi samochodami dłużej", tylko zwracają je nam, bo taka była umowa. I najczęściej kupują kolejne nowe auta. A my samochody firmowe firmy X wystawiamy na sprzedaż jako używane...
Liczba "samochodów firmowych" - czyli 1-, 2-, 3-, 4-latków z przebiegiem najczęściej wyższym niżby wskazywał na to wiek - jest tak duża dzięki korzystnemu podatkowo leasingowi, który polega na "kontraktowaniu" samochodu na z góry określony okres. A leasing często obejmuje też i koszt przeglądów w serwisie, i ubezpieczenie, bo firmy chcą mieć stałą miesięczną ratę leasingową "choćby nie wiem co". I wtedy taki leasing przypomina wynajem długoterminowy. Niestety leasing-wynajem ma to do siebie, że rata rosłaby wraz z wiekiem samochodu, przebiegiem i przewidywaną awaryjnością. To znów argument dla firmy, żeby się pozbyć samochodu szybko...
Znalezionych samochodów: 90.
OFERTA DNIA
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto
Rata od 1651,89 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
Rata od 1012,50 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena netto
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 1153 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto
Rata od 413,16 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto
cena brutto
Rata od 1439,35 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena brutto
cena netto
cena brutto
Rata od 512,19 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
Rata od 600 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto
Rata od 719,26 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
Koniecznie zobacz oferty "niefirmowe" = ze starszych roczników!
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie
08.2023
Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali
– pisze na:Temat, 24.07.2023.
Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.
– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.
Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.
– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.