Chociaż większość naszej oferty to samochody z warszawskich flot, niektóre pojazdy - jak sfotografowana Astra V - są samochodami demonstracyjnymi lub służbowymi pracowników naszego salonu.
Czym wyjaśnić, że firmy pozbywają się swoich samochodów firmowych po roku, dwóch, trzech? Przecież wtedy samochód najwięcej traci na wartości, kupujący otrzymuje prawie nowe auto po-firmowe, często za lekko ponad 1/2 ceny nowego. Wartość godziny czasu menedżera, czy nawet handlowca, jest znacznie wyższa niż "szarego Kowalskiego". Inaczej: ew. awaria samochodu może kosztować firmę krocie. Stąd oferty samochodów firmowych poniżej...
U nas w większości z warszawskich flot. Np. nasz salon sprzedaje 20 nowych samochodów firmie X i od razu umawia się, że odkupi je po roku lub dwóch za określoną cenę. W firmie X nie mają później rozterek typu "zrobiliśmy niewielkie przebiegi, warto by pojeździć tymi samochodami dłużej", tylko zwracają je nam, bo taka była umowa. I najczęściej kupują kolejne nowe auta. A my samochody firmowe firmy X wystawiamy na sprzedaż jako używane...
Liczba "samochodów firmowych" - czyli 1-, 2-, 3-, 4-latków z przebiegiem najczęściej wyższym niżby wskazywał na to wiek - jest tak duża dzięki korzystnemu podatkowo leasingowi, który polega na "kontraktowaniu" samochodu na z góry określony okres. A leasing często obejmuje też i koszt przeglądów w serwisie, i ubezpieczenie, bo firmy chcą mieć stałą miesięczną ratę leasingową "choćby nie wiem co". I wtedy taki leasing przypomina wynajem długoterminowy. Niestety leasing-wynajem ma to do siebie, że rata rosłaby wraz z wiekiem samochodu, przebiegiem i przewidywaną awaryjnością. To znów argument dla firmy, żeby się pozbyć samochodu szybko...
Znalezionych samochodów: 81.
OFERTA DNIA
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
Rata od 719,26 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
Koniecznie zobacz oferty "niefirmowe" = ze starszych roczników!
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.