Chociaż większość naszej oferty to samochody z warszawskich flot, niektóre pojazdy - jak sfotografowana Astra V - są samochodami demonstracyjnymi lub służbowymi pracowników naszego salonu.
Czym wyjaśnić, że firmy pozbywają się swoich samochodów firmowych po roku, dwóch, trzech? Przecież wtedy samochód najwięcej traci na wartości, kupujący otrzymuje prawie nowe auto po-firmowe, często za lekko ponad 1/2 ceny nowego. Wartość godziny czasu menedżera, czy nawet handlowca, jest znacznie wyższa niż "szarego Kowalskiego". Inaczej: ew. awaria samochodu może kosztować firmę krocie. Stąd oferty samochodów firmowych poniżej...
U nas w większości z warszawskich flot. Np. nasz salon sprzedaje 20 nowych samochodów firmie X i od razu umawia się, że odkupi je po roku lub dwóch za określoną cenę. W firmie X nie mają później rozterek typu "zrobiliśmy niewielkie przebiegi, warto by pojeździć tymi samochodami dłużej", tylko zwracają je nam, bo taka była umowa. I najczęściej kupują kolejne nowe auta. A my samochody firmowe firmy X wystawiamy na sprzedaż jako używane...
Liczba "samochodów firmowych" - czyli 1-, 2-, 3-, 4-latków z przebiegiem najczęściej wyższym niżby wskazywał na to wiek - jest tak duża dzięki korzystnemu podatkowo leasingowi, który polega na "kontraktowaniu" samochodu na z góry określony okres. A leasing często obejmuje też i koszt przeglądów w serwisie, i ubezpieczenie, bo firmy chcą mieć stałą miesięczną ratę leasingową "choćby nie wiem co". I wtedy taki leasing przypomina wynajem długoterminowy. Niestety leasing-wynajem ma to do siebie, że rata rosłaby wraz z wiekiem samochodu, przebiegiem i przewidywaną awaryjnością. To znów argument dla firmy, żeby się pozbyć samochodu szybko...
Znalezionych samochodów: 90.
OFERTA DNIA
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
Rata od 1012,50 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena netto
cena netto
cena brutto
Rata od 1651,89 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena netto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena brutto
Rata od 1439,35 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 1153 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
Rata od 413,16 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto
cena brutto
Rata od 512,19 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena netto
cena brutto
Rata od 600 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
Rata od 719,26 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena netto
cena netto
Koniecznie zobacz oferty "niefirmowe" = ze starszych roczników!
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!
02.2023
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na wyprzedaży rocznika 2023 korzyść do 33 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Musso i Torresa eVX - 7 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl