Na wiosnę 2010, tuż przed liftingiem przodu, w ofercie pojawiła się Corsa D "111 lat firmy Opel" - wzbogacony model specjalny w dobrej cenie.
Sześć lat - tyle w produkcji utrzymuje się średnio współczesny samochód. Opel Corsa D utrzymał się całe osiem - co sugeruje, że był to udany model. Liftingi Corsa D miała dwa: pierwszy - silnikowo - zawieszeniowy pod koniec 2009 roku; drugi - lifting przodu - na przełomie 2010 i 2011 roku.
W salonach Corsa D pojawiła się jesienią 2006 r. Na przełomie 2009 i 2010 r. poprawiono zawieszenie przednie i tylne (lepsze prowadzenie) i upgradowano niektóre silniki (cała gama spełnia odtąd normę emisji Euro 5). A także zmieniono włącznik świateł na desce. Jesienią 2010 r. miał miejsce prawdziwy face-lifting, czyli zmiana przodu. Produkcja Corsy D zakończyła się jesienią 2014 r., szukaj jej wśród używanych. Jesienią 2014 r. rozpoczęła się produkcja nowej Corsy E.
Zobacz, gdzie była produkowana.
Lifting jesienią 2010 r. przyniósł zmianę zderzaka przedniego, grilla, reflektorów. Reflektory wzbogacono o światła do jazdy w dzień.
https://czesci.poradyopel.pl/16-czesci-opel-corsa
Chromowana listwa na grillu jest prosta przed liftem, a "uśmiechnieta" po lifcie - zaczerpnięta z wprowadzonej w 2009 r. do produkcji Astry IV. Po liftingu z drzwi i tylnego błotnika zniknęła listwa ochronna.
Tył Corsy D nie zmienił się w czasie liftingu wizualnego jesienią 2010 r. I przed, i po liftingu jest znaczna różnica w kształtach tylnej części nadwozia między Corsą 3-drzwiową a 5-drzwiową.
Porównanie tyłów. Od lewej Corsa 5-drzwiowa, Corsa 3-drzwiowa. Przed i po liftingu tył był taki sam. Tu: samochody przedliftingowe.
Porównanie włącznika świateł: 4 - włącznik przed liftingiem na przełomie 2009/10 r., 5 - po liftingu.
Deska przed- i poliftingowa różnią się nieznacznie. Po liftingu na przełomie 2009 i 2010 r. zmienił sie włącznik świateł (starego typu włącznik na fot. pod lewą kratką wentylacji, przysłoniety przez kierownicę). Po liftingu jesienią 2010 r. doszedł opcjonalny dotykowy zestaw multimedialny, w miejsce przedliftingowego radia CD60.
Deska rozdzielcza Corsy D - foto z początku produkcji.
Obrotomierz Corsy D ze Start&Stop. System oszczędzającym paliwo wprowadzono po liftingu z jesieni 2010 r.
Corsa D, rok modelowy 2010 (po upgradzie silników do normy Euro5)
Lakiery, tapicerki
Lakiery, tapicerki na rok modelowy 2008
5 gwiazdek w teście zderzeniowym EuroNCAP
Używane Corsy zobacz w naszym komisie. Alternatywą może być zakup nowej Corsy.
Już 300 000+ osób wybrało Corsę!
Już ponad 300 tys. egzemplarzy nowej Corsy wyjechało z fabryki w Saragossie (Hiszpania), i to w ciągu zaledwie nieco ponad roku produkcji - od listopada 2019 do marca 2021. W Niemczech Corsa otrzymała Złotą Kierownicę i w 2020 roku jest najlepiej sprzedającym się modelem w swoim segmencie (segment B).
Z kolei w Wielkiej Brytanii, nowa Corsa w niektórych miesiącach jest najlepiej sprzedającym się samochodem we wszystkich segmentach rynku samochodów nowych! Produkcja obecnej Corsy F w 2020 roku potroiła się względem 2019 roku, gdy oferowana była jeszcze poprzednia generacja, czyli Corsa E.
Corsa F oferuje rozwiązania niespotykane u konkurencji, np. w pełni LED-owe reflektory matrycowe IntelliLux, kamerę przednią rozpoznającą znaki drogowe, w tym dynamiczne znaki w technoilogii led spotykane na autostradach i obwodnicach miast. Oraz alarm kolizji przedniej, z automatycznym hamowaniem i wykrywaniem pieszych i rowerzystów. Co ciekawe, kamera i alarm kolizji są w standardzie!
Zobacz Corsy od ręki w Dixi‑Car
Salon Warszawa / Raszyn
(22) 716 30 20 wew. 4
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Umów jazdę próbną Baikiem 3 i 5. Klienci zaskoczeni zrywnością samochodów!
03.2024
Zapraszamy na jazdę próbną! Zarejestrowaliśmy już BAIC 5 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG i BAIC Beijing 3 Turbo 136KM. Obydwa czterocylindrowe. Są gotowe do testu.
A dlaczego warto przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baika 3 i szybszą skrzynię dwusprzegłową Baika 5, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!