Sprzedajemy wszystkie trzy marki z Korei: Hyundai, Kia, SsangYong. Jakie są różnice?
Samochody z Korei Południowej są poszukiwane na rynku używanych w Polsce i nie bez powodu. Koreańczycy z Południa nie mają innego wyjścia niż doskonalić technologię i produkować wysokiej jakości pojazdy. Ich górzyste terytorium (1/3 powierzchni Polski, jednak o 40% więcej mieszkańców) utrzymało się na mapie dzięki kontaktom z Zachodem, pomimo otoczenia przez historycznie wrogich i większych sąsiadów.
Amerykańska, niemiecka technologia wspierała koreański przemysł motoryzacyjny do lat 80., 90., nawet dwutysięcznych. Dziś można mówić o własnym, kreatywnym zapleczu inżynierskim, jednak inspirującym się rozwiązaniami japońskimi, europejskimi, chińskimi i hinduskimi. Koreańczycy szanują materiał; projektują odchudzone, przemyślane, niezawodne komponenty, skoro surowce muszą importować, podobnie jak Japończycy.
Nie ma się co ekscytować okresami gwarancji, wysokimi w samochodach i SUV-ach z Korei - od 5 do 7 lat. Owszem, można poczuć się pewniej, jednak samochody produkcji koreańskiej wytrzymują lata nawet bez gwarancji ;) Przy okazji wspominamy upadłą koreańską markę Daewoo; ich konstrukcje produkowane były do 2016 r. (długo).
Warto przeczytać KGM SsangYong vs Hyundai i Kia.
Znalezionych samochodów: 65.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
Rata od 512,19 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 763 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 720 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
Rata od 710,23 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 763 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
Są wyraźne, gdy cofnąć się do zarania Hyundaia, Kii i SsangYonga.
Hyundai - specjalizacja przewóz osób - autobusy, minivany, cięższe samochody osobowe (Ford).
Kia - specjalizacja transport indywidualny - produkcja zaczęła się od rowerów, trójkołowców, później licencyjne auta osobowe, lżejsze (Mazda, Fiat). Lekkie ciężarówki w latach 80.
SsangYong - specjalizacja trwałe pojazdy użytkowe, 4x4, terenówki, pick-up'y. Technologia Jeep, Mercedes.
Tak, mamy serwis wielomarkowy. Obsługujemy auta SsangYong KGM, Hyundai, Kia i zanikające już Chevrolet-Daewoo. Przy zakupie samochodu używanego na życzenie wprowadzamy samochód na podnośnik dla lustracji podwozia i podłogi.
Współczesne samochody koreańskie, od ok. 2015-2017 roku produkcji dorównują samochodem japońskim, czasem przewyższają. Grubość ścianek części - średnio jest chyba większa w samochodach z Korei, które jednak ciągle mają domieszkę myśli technicznej z Europy, USA i Indii.
Poziom infotainmentu w autach koreańskich jest bliższy Europie niż autom z Państwa Środka (młodsze pokolenia Koreańczyków ogarniają język angielski i alfabet łaciński).
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Pierwszy sprzedany w Polsce BAIC BJ30 z Dixi-Car. Zapraszamy!
03.2025
Hybrydowy BAIC na polskie drogi. Niskie spalanie i 6,9 sek. do setki. Pierwszy nabywca BJ30 w polskiej sieci Baika wybrał go w Dixi‑Car. Na zdjęciu Agnieszka, która spisała pierwszą umowę na BJ30 w Polsce.
Zaawansowana hybrydowa konstrukcja - samochód marzeń. 6,45 l benzyny na 100 kilometrów, przy dużym i wysokim samochodzie terenowym 4x4. Moc systemowa 280 KM. Imponujące przyspieszenie z nowoczesnym automatem. Nie ładujemy baterii z gniazdka!
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!