Nowoczesny lewarek automatu zdobi samochód. Na zdjęciu lewarek hybrydy PHEV. Pozycja B to rekuperacja, wzmożone doładowywanie baterii i "hamowanie silnikiem", przydatne przy zjeździe ze stromizn, albo przy dojeździe do czerwonego światła.
Około 1/4 samochodów używanych, które wydajemy klientom Dixi‑Car, ma automatyczną skrzynię biegów. Jeśli ktoś zaczął prowadzić samochód w automacie, rzadko chce wrócić do przekładni manualnej. W nadchodzących latach będzie rósł udział samochodów używanych z automatyczną skrzynią biegów, bo rośnie sprzedaż automatów w salonach. Dodatkowo, hybrydy i elektryki to prawie wyłącznie automaty.
Zapraszamy po używane auto z automatyczną skrzynią z Dixi-Car Warszawa - Raszyn. Poniżej lista. Sprzedajemy automaty klientom z całej Polski.
Znalezionych samochodów: 96.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 1651,89 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena brutto
cena netto
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto
cena brutto
Rata od 690,31 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 864 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 994 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena netto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
Niektóre automaty palą więcej, inne mniej, a inne praktycznie tyle samo, co samochody w manualu.
Więcej, o 1+ litr na 100 km palą tradycyjne automaty – 4-, 5-, 6-biegowe. Im więcej biegów w automacie, tym ta różnica w spalaniu na niekorzyść automatu w porównaniu ze skrzynią manualną, będzie mniejsza. Nasze testy na Oplu Corsie, ze zwykłą skrzynią automatyczną, przy bardzo lekkiej stopie, pokazały spalanie ok. 4 litrów/100 km w manualu i ok. 5 l/100 km w automacie; tryb mieszany trasa + miasto. Mniej spalić nie potrafiliśmy.
Praktycznie tyle samo, co manual, spali samochód z nowoczesnym automatem 8- lub 9-biegowym. Według danych technicznych wciąż jednak taki automat pali o ok. 0,3-0,4 l więcej na 100 km niż manual. Delikatne traktowanie pedału gazu prawie zrówna zużycie paliwa przez nowoczesny automat 8-9-biegowy z manualem 6-biegowym. Do tej kategorii - nowoczesnych automatów o spalaniu prawie tak samo niskim, jak w manualu - zaliczylibyśmy też skrzynie CVT, czyli automatyczne bezstopniowe.
Mniej - o dziesiąte części litra na sto kilometrów - pali automat typu Easytronic, względem skrzyni manualnej. Jak to możliwe? Easytronic to skrzynia de facto manualna z dołożonym mechanizmem wyręczającym kierowcę w zmianie biegów. Zatem skrzynia taka, choć jeździ się nią jak automatem, ma konstrukcję manuala, czyli ma 100% zazębienie kół jednych samochodu z silnikiem. Brak tu strat w sprzęgle hydrokinetycznym, jak w typowym automacie. Jest tylko sprzęgło cierne, jak w manualu. Sprzęgłem ciernym steruje siłownik, czasem jest pomocniczy pedał sprzęgła, normalnie schowany. Cała tajemnica ekstremalnej ekonomii spalania przy tej skrzyni polega na wprogramowanych optymalnych momentach zmiany biegów. Skrzynię automatyczną Easytronic polecamy zwolennikom jazdy o kropelce.
Dla większości osób - warto. W obliczu i tak serwisowania samochodu w serwisie, bardziej skomplikowana konstrukcja automatu nie rodzi problemów jak dawniej, gdzie naprawiało się pojazd samemu, czy u niewykwalifikowanego mechanika.
Automat jest wygodniejszy, szczególnie przy posiadaniu rodziny, czy intensywnym korzystaniu z samochodu.
Jednak skrzynia manualna wciąż dominuje na rynku używanych. W chwili, gdy tekst powstaje, 75% samochodów używanych, które sprzedajemy ma ręczną skrzynię. Natomiast my sprzedajemy samochody używane kilku-, czy nawet kilkunastoletnie. Wtedy przekładnia automatyczna w fabrycznie nowym samochodzie była rzadsza. Za kilka lat wśród używanych będzie jeszcze więcej automatów. Za tym pójdą kompetencje stacji obsługi, również nieautoryzowanych.
Manual polecilibyśmy osobom oszczędnym, ze względu na jednak niższe koszty serwisu i niższe spalanie. Jeśli ktoś jest kierowcą z zacięciem, ma frajdę z wachlowania lewarkiem, potrafi dobierać obroty silnika do sytuacji na drodze, manual będzie ok. Również osoby rzadko, czy nawet sporadycznie korzystające z samochodu, mogą lepiej wyjść na zakupie auta używanego ze skrzynią manualną - łatwo wyobrazić sobie sytuację typu rozładowany akumulator, uruchamianie samochodu na popych, gdzie przy automacie jest to niemożliwe. Samochody wiekowe, stojące "na zapałkach" - bezpieczniej wybrać wtedy manual.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu Mój elektryk.