Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Używane Elektryki i Hybrydy - z Dixi‑Car

Używane samochody elektryczne i hybrydy

Przy komisie samochodów używanych zainstalowaliśmy stację ładowania dla elektryków i hybryd. Wśród używanych mamy samochody demostracyjne, jak Opel Grandland X Hybrid widoczny na drugim planie.

Jako komis dealerski profesjonalnie podchodzimy do sprzedaży używanych samochodów elektrycznych. Mechanicy z Dixi‑Car szkolą się z serwisu hybryd i elektryków, notabene wydatki na naprawy auta bateryjnego powinny być niższe niż spalinowego. Na parkingu zainstalowaliśmy stację ładowania samochodów elektrycznych, podwójny wallbox. Zapraszamy po używanego lub nowego elektryka.

Chociaż jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem Opla, trafiają się u nas również używane hybrydy i samochody elektryczne Toyoty, Nissana czy Hondy. Przyjmiemy w rozliczeniu elektryka większości marek obecnych na polskim rynku. Zapraszamy.

Znalezionych samochodów: 5.

Opel Astra VI GS Line 1,6 PHEV 180KM, Salon Polska, Gwarancja

Opel Astra VI GS Line 1,6 PHEV 180KM, Salon Polska, Gwarancja

rok 2022, 24100 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

od 104900 ZŁ 109900 zł

cena brutto (faktura vat-marża) 

SsangYong Torres EVX Wild 2WD 73,4 kWh 207KM

SsangYong Torres EVX Wild 2WD 73,4 kWh 207KM

rok 2024, 1111 km, elektryk, skrzynia automat ,  Samochód DEMONSTRACYJNY   10882

cena brutto 

Kia Xceed 1,6 GDI PHEV, Business Line, jak nowy, pakiet zimowy, kamera, VAT23%

Kia Xceed 1,6 GDI PHEV, Business Line, jak nowy, pakiet zimowy, kamera, VAT23%

rok 2022, 51580 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

cena brutto 

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

rok 2018, 53600 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

cena brutto (faktura vat-marża) 

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

rok 2018, 68000 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

cena brutto (faktura vat-marża) 

 

 

Używane Elektryki - Q&A

Jaką Opel daje gwarancję na baterię?

8 lat lub 160 tys. km, w zależności, co nastąpi pierwsze. Taką gwarancję mają osobowe i dostawcze Ople, m.in. Corsa‑e, Mokka‑e, Grandland Hybrid, Astra PHEV, Combo‑e, Vivaro‑e, Zafira‑e Life. Zobacz gamę elektryków.

Będzie to mój pierwszy elektryk w życiu. Skąd mam wiedzieć, czy to dobry wybór?

Szybki poradnik: PHEV, elektryk, diesel, czy benzyna?

Warto się zastanowić nad miejscem ładowania. Własny garaż jest argumentem za samochodem elektrycznym. Jeśli nie masz garażu czy gniazdka w firmie, rozważ hybrydę PHEV i zapoznaj się z mapą publicznych stacji ładowania, np. na greenwaypolska.pl. Przy ładowanej z gniazdka hybrydzie może wystarczyć ogólnodostępna ładowarka pod supermarketem; tych stacji będzie teraz przybywać. Przy zeroemisyjnym, bateryjnym samochodzie publiczna stacja ładowania też może wystarczyć, ale wtedy, żeby naładować baterię w trakcie zakupów (30-60 minut), musimy korzystać z szybkiego gniazdka DC, gdzie jak na razie prąd jest nieco droższy niż z gniazdek AC.

Ew. zwykła hybryda (nie ładowana z gniazdka), która tylko łagodzi piki w poborze energii - do takiej hybrydy nie potrzebujesz gniazdka. Przeczytaj nasz poradnik Samochód elektryczny w praktyce.

Na ile dopłata z programu "Mój elektryk" ew. zaburza sens zakupu używanego elektryka?

Owszem, dopłatę z programu "Mój elektryk" można otrzymać na nowy samochód elektryczny, a nie na używany. Ale to jest w cenach. Używane samochody elektryczne są tańsze o dopłatę, którą otrzymał kupujący. Rynek się tu dostosowuje. Natomiast warto pamiętać, że dopłata jest tylko na auta bateryjne, a nie na hybrydy, i to już będzie działać na korzyść pojazdów BEV, czyli bez silnika spalinowego, które w perspektywie roku-dwóch od wprowadzenia dotacji ("Mój elektryk" wszedł latem 2021) staną się bardziej dostępne cenowo względem hybryd.

Serwis samochodu elektrycznego

W Dixi‑Car są już przeszkoleni mechanicy, klienci przyjeżdżają elektrykami na zielonych tablicach - zobacz.

 

 

 

Czy elektromobilność jest dla mnie (tu i teraz)?

Sposoby ładowania samochodu elektrycznego

Trzy sposoby ładowania elektryka lub hybrydy: najzwyklejsze gniazdko 230V, wallbox w garażu/na ścianie domu, lub publiczna stacja ładowania.

Polska jest na początku drogi do elektromobilności. Dla kogo w Polsce samochód elektryczny ma dziś sens? Odłóżmy volty, kilowaty i kilowatogodziny. Zamiast nich, dwa scenariusze:

Mam własny dom, segment, lub firmę

Samochód elektryczny, a tym bardziej hybryda PHEV, są całkowicie realne, bo:

  • masz zwykłe gniazdko 230V, do którego podłączysz kabel 230V do ładowania samochodu
  • kabel taki jest na standardowym wyposażeniu Corsy‑e, Mokki‑e, Grandlanda PHEV, Vivaro‑e, Zafiry‑e
  • lepszą opcją jest jednak montaż wallbox'a (szybkiej ładowarki) - w garażu lub na ścianie domu, firmy. Wallboxy znajdziesz w cennikach pdf elektrycznych Opli.
  • wallbox naładuje nam samochód od pustego do pełna w ok. 5 godzin, podczas gdy kabel 230V potrzebuje 20+ godzin
  • wybór metody ładowania zależy od tego, ile jeździmy. Jeżdzimy dużo - wallbox. Jeździmy mało - kabel 230V wystarczy.
  • zielone tablice rejestracyjne - przysługują na pełne elektryki, czyli na Corsę‑e, Mokkę‑e, Vivaro‑e i Zafirę‑e.
  • na Grandlanda PHEV zielone tablice nie przysługują, ale za to można jeździć na benzynie

Mieszkam w bloku

Samochód elektryczny wymaga zmiany "mindsetu" i pewnej elastyczności:

  • mieszkasz na parterze i parkujesz pod oknem - ładujesz z gniazdka w mieszkaniu
  • apki i smartfon to twój żywioł? Ładujesz na parkingu centrum handlowego w czasie zakupów (szybkie, 30-60-minutowe ładowanie z ładowarki 50-100 kW). Najbardziej realna opcja
  • garaż podziemny, parking pod firmą, itp.

Dlaczego chcesz samochód elektryczny? By zmniejszyć swój ślad węglowy, nauczyć się nowej technologii, czy cieszyć się przyspieszeniem elektryka i przywilejami z zielonych tablic? Są opcje, ale o nich w następnym odcinku ;)

pdf Kompendium elektryków OPEL

ładowanie • wydłużanie trwałości baterii • tryby jazdy • zasięg • zdalne zarządzanie

 

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Zobacz także

 

 

BAIC 7 - już umawiamy jazdy testowe. Zapraszamy!

03.2024

BAIC Beijing 7 samochód demonstracyjny
BAIC Beijing 7 samochód do jazdy testowej

Jest samochód demonstracyjny! Zarejestrowaliśmy BAIC Beijing 7 Turbo 177KM z 7‑biegową skrzynią DSG. Gotowy do jazdy testowej.

A dlaczego warto odbyć jazdę próbną przed podpisaniem umowy zakupu samochodu? Klienci, którzy byli u konkurencyjnej marki MG, zauważają zrywność Baików i szybszą automatyczną skrzynię dwusprzegłową, względem modeli konkurencji. Więcej w materiale BAIC czy MG.

Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!

Umów datę i godzinę testu

Ceny BAIC 7



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

BAIC Beijing 5 cena