Używane Elektryki - z Dixi‑Car

Używane samochody elektryczne i hybrydy

Przy komisie samochodów używanych zainstalowaliśmy stację ładowania dla elektryków i hybryd. Wśród używanych mamy samochody demostracyjne, jak Opel Grandland X Hybrid widoczny na drugim planie.

Jako komis dealerski profesjonalnie podchodzimy do sprzedaży używanych samochodów elektrycznych. Mechanicy z Dixi‑Car szkolą się z serwisu hybryd i elektryków, notabene wydatki na naprawy auta bateryjnego powinny być niższe niż spalinowego. Na parkingu zainstalowaliśmy stację ładowania samochodów elektrycznych, podwójny wallbox. Zapraszamy po używanego lub nowego elektryka.

Chociaż jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem Opla, trafiają się u nas również używane hybrydy i samochody elektryczne Toyoty, Nissana czy Hondy. Przyjmiemy w rozliczeniu elektryka większości marek obecnych na polskim rynku. Zapraszamy.

Znalezionych samochodów: 4.

OUTLANDER PHEV 2,4 INSTYLE PLUS 4x4

OUTLANDER PHEV 2,4 INSTYLE PLUS 4x4

rok 2020, 15000 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

cena brutto 

Nowy Grandland X Hybrydowy 300KM 4x4 / gwr do 25.02.2025 r.

Nowy Grandland X Hybrydowy 300KM 4x4 / gwr do 25.02.2025 r.

rok 2020, 35800 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat 8-bieg. ,  Samochód DEMONSTRACYJNY   0020WP1Q

od 152 900 ZŁ 220 700 zł

cena brutto 

Rata od 1866 zł/mc.  

Mokka-E Ultimate 136KM | Batt. 50kWh

Mokka-E Ultimate 136KM | Batt. 50kWh

rok 2021, 50 km, elektryk, skrzynia automat 8-bieg. ,  Samochód DEMONSTRACYJNY   0031XGM8

cena brutto 

Toyota Auris Hybryd Kamera Navi Serwis Gwarancja

Toyota Auris Hybryd Kamera Navi Serwis Gwarancja

rok 2014, 113000 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

cena brutto (faktura vat-marża) 

 

 

Używane Elektryki - Q&A

Jaką Opel daje gwarancję na baterię?

8 lat lub 160 tys. km, w zależności, co nastąpi pierwsze. Taką gwarancję mają osobowe i dostawcze Ople, m.in. Corsa‑e, Mokka‑e, Grandland Hybrid, Astra PHEV, Combo‑e, Vivaro‑e, Zafira‑e Life. Zobacz gamę elektryków Opel.

Będzie to mój pierwszy elektryk w życiu. Skąd mam wiedzieć, czy to dobry wybór?

Warto się zastanowić nad miejscem ładowania. Własny garaż jest argumentem za samochodem elektrycznym. Jeśli nie masz garażu czy gniazdka w firmie, rozważ hybrydę PHEV i zapoznaj się z mapą publicznych stacji ładowania, np. na greenwaypolska.pl. Przy ładowanej z gniazdka hybrydzie może wystarczyć ogólnodostępna ładowarka pod supermarketem; tych stacji będzie teraz przybywać. Przy zeroemisyjnym, bateryjnym samochodzie publiczna stacja ładowania też może wystarczyć, ale wtedy, żeby naładować baterię w trakcie zakupów (30-60 minut), musimy korzystać z szybkiego gniazdka DC, gdzie jak na razie prąd jest nieco droższy niż z gniazdek AC.

Ew. zwykła hybryda (nie ładowana z gniazdka), która tylko łagodzi piki w poborze energii - do takiej hybrydy nie potrzebujesz gniazdka. Przeczytaj nasz poradnik Samochód elektryczny w praktyce.

Na ile dopłata z programu "Mój elektryk" ew. zaburza sens zakupu używanego elektryka?

Owszem, dopłatę z programu "Mój elektryk" można otrzymać na nowy samochód elektryczny, a nie na używany. Ale to jest w cenach. Używane samochody elektryczne są tańsze o dopłatę, którą otrzymał kupujący. Rynek się tu dostosowuje. Natomiast warto pamiętać, że dopłata jest tylko na auta bateryjne, a nie na hybrydy, i to już będzie działać na korzyść pojazdów BEV, czyli bez silnika spalinowego, które w perspektywie roku-dwóch od wprowadzenia dotacji ("Mój elektryk" wszedł latem 2021) staną się bardziej dostępne cenowo względem hybryd.

 

 

Ekojazda - 6 praktycznych rad

O zasięgu samochodu elektrycznego raz jeszcze. Oto sześć prostych do stosowania rad, pomagających uczynić samochód elektryczny praktycznym środkiem lokomocji na codzień. Szczególnie poza miastem.

Jak zasięg samochodu elektrycznego zależy od prędkości na autostradzie

O zasięgu elektryków już raz pisaliśmy. Tym razem 6 prostych do stosowania rad ze szkolenia Electric Quest. Jak jeździć elektrykiem w trasie, by utrzymać dobry zasięg?

  1. Trzymaj się prędkości 110 km/h, zamiast 130 km/h. Zasięg wzrośnie o ponad 25%, patrz rys.
  2. Korzystaj z podgrzewania foteli zamiast dmuchawy.
  3. Wykorzystuj sposobności doładowania baterii: stacje publiczne, centra handlowe, gniazdko domowe.
  4. Hybrydy: aktywuj tryb hybrydowy przy trasach > 80 km. Tryb zeroemisyjny "zaoszczędź" na miasto.
  5. Spróbuj sterować samochodem samym pedałem gazu. Odpuszczenie gazu = odzysk energii. Pedał hamulca wzmaga odzysk energii, ale jazda nie jest wtedy płynna.
  6. Tryb 'B' (rekuperacyjny) przekładni wzmaga dobroczynne efekty odpuszczania pedału gazu.

pdf Szkolenie - 6 slajdów

Dzięki Electric Quest - Master Class. Uczestniczą w nim sprzedawcy Dixi‑Car.

 

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Zobacz także



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Dofinansowanie Mój elektryk, Opel Mokka