Przy komisie samochodów używanych zainstalowaliśmy stację ładowania dla elektryków i hybryd. Wśród używanych mamy samochody demostracyjne, jak Opel Grandland X Hybrid widoczny na drugim planie.
Jako komis dealerski profesjonalnie podchodzimy do sprzedaży używanych samochodów elektrycznych. Mechanicy z Dixi‑Car szkolą się z serwisu hybryd i elektryków, notabene wydatki na naprawy auta bateryjnego powinny być niższe niż spalinowego. Na parkingu zainstalowaliśmy stację ładowania samochodów elektrycznych, podwójny wallbox. Zapraszamy po używanego lub nowego elektryka.
Chociaż jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem Opla, trafiają się u nas również używane hybrydy i samochody elektryczne Toyoty, Nissana czy Hondy. Przyjmiemy w rozliczeniu elektryka większości marek obecnych na polskim rynku. Zapraszamy.
Znalezionych samochodów: 5.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
8 lat lub 160 tys. km, w zależności, co nastąpi pierwsze. Taką gwarancję mają osobowe i dostawcze Ople, m.in. Corsa‑e, Mokka‑e, Grandland Hybrid, Astra PHEV, Combo‑e, Vivaro‑e, Zafira‑e Life. Zobacz gamę elektryków.
Szybki poradnik: PHEV, elektryk, diesel, czy benzyna?
Warto się zastanowić nad miejscem ładowania. Własny garaż jest argumentem za samochodem elektrycznym. Jeśli nie masz garażu czy gniazdka w firmie, rozważ hybrydę PHEV i zapoznaj się z mapą publicznych stacji ładowania, np. na greenwaypolska.pl. Przy ładowanej z gniazdka hybrydzie może wystarczyć ogólnodostępna ładowarka pod supermarketem; tych stacji będzie teraz przybywać. Przy zeroemisyjnym, bateryjnym samochodzie publiczna stacja ładowania też może wystarczyć, ale wtedy, żeby naładować baterię w trakcie zakupów (30-60 minut), musimy korzystać z szybkiego gniazdka DC, gdzie jak na razie prąd jest nieco droższy niż z gniazdek AC.
Ew. zwykła hybryda (nie ładowana z gniazdka), która tylko łagodzi piki w poborze energii - do takiej hybrydy nie potrzebujesz gniazdka. Przeczytaj nasz poradnik Samochód elektryczny w praktyce.
Owszem, dopłatę z programu "Mój elektryk" można otrzymać na nowy samochód elektryczny, a nie na używany. Ale to jest w cenach. Używane samochody elektryczne są tańsze o dopłatę, którą otrzymał kupujący. Rynek się tu dostosowuje. Natomiast warto pamiętać, że dopłata jest tylko na auta bateryjne, a nie na hybrydy, i to już będzie działać na korzyść pojazdów BEV, czyli bez silnika spalinowego, które w perspektywie roku-dwóch od wprowadzenia dotacji ("Mój elektryk" wszedł latem 2021) staną się bardziej dostępne cenowo względem hybryd.
W Dixi‑Car są już przeszkoleni mechanicy, klienci przyjeżdżają elektrykami na zielonych tablicach - zobacz.
Błąd ładowania 230V?
Klient jeżdżący nową elektryczną Mokką-e zgłosił nam problem. Na zdjęciu zasilacz ładowarki domowej, na napięcie 230V.
Z praktyki eksploatacji elektryka. Klientowi jeżdżącemu elektryczną Mokką‑e pojawił się błąd na domowej ładowarce 230V 1,8 kW. Po czym błąd zniknął. Zapytaliśmy o przyczynę szefa ds. obsługi posprzedażnej Opel Polska.
—Może się okazać, że klient, jako początkujący użytkownik elektryka, niedokładnie zamocował wtyk ładujący w samochodzie przy podłączeniu do ładowania. Warto pamiętać, że w tym układzie źródłem problemów może być zarówno instalacja elektryczna auta, „wprawa” w przyłączaniu kabla ładującego, sam kabel/ładowarka, ale także instalacja elektryczna sieci przydomowej. Pobór prądu ładowarki to 1,8 kW – jeśli do podłączenia użyto dłuuuugiego przedłużacza, albo kolejno złączonych różnych przedłużaczy – takie zasilanie może mieć znaczne straty i nie będzie wystarczająco skuteczne. Instrukcja pojazdu opisuje warunki dla gniazd zasilających także w zakresie uziemienia i zabezpieczeń przepięciowych – najczęściej pomijamy takie szczegóły, a tu chodzi o bezpieczeństwo.
Jeśli usterka pojawi się na nowo – należy zdiagnozować auto (ale przede wszystkim samą ładowarkę oraz źródło jej zasilania), kontrolki ładowarki mówią o stanie samego urządzenia, ale po drugiej stronie mamy przy gnieździe ładowania w samochodzie także kontrolki potwierdzające, że kabel jest załączony i że trwa ładowanie. Dodatkowo mamy kontrolki w konsoli kierowcy podające dokładny stan układu ładowania (szczegóły opisuje instrukcja obsługi pojazdu). Gdyby więc ponowił się temat z czerwoną kontrolką "Fault" – trzeba całościowo spojrzeć na układ.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Pierwszy sprzedany w Polsce BAIC BJ30 z Dixi-Car. Zapraszamy!
03.2025
Hybrydowy BAIC na polskie drogi. Niskie spalanie i 6,9 sek. do setki. Pierwszy nabywca BJ30 w polskiej sieci Baika wybrał go w Dixi‑Car. Na zdjęciu Agnieszka, która spisała pierwszą umowę na BJ30 w Polsce.
Zaawansowana hybrydowa konstrukcja - samochód marzeń. 6,45 l benzyny na 100 kilometrów, przy dużym i wysokim samochodzie terenowym 4x4. Moc systemowa 280 KM. Imponujące przyspieszenie z nowoczesnym automatem. Nie ładujemy baterii z gniazdka!
Tel. 22 716 30 20. Autoryzowany dealer BAIC Warszawa. Zapraszamy!