Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Używane Elektryki i Hybrydy - z Dixi‑Car

Używane samochody elektryczne i hybrydy

Przy komisie samochodów używanych zainstalowaliśmy stację ładowania dla elektryków i hybryd. Wśród używanych mamy samochody demostracyjne, jak Opel Grandland X Hybrid widoczny na drugim planie.

Jako komis dealerski profesjonalnie podchodzimy do sprzedaży używanych samochodów elektrycznych. Mechanicy z Dixi‑Car szkolą się z serwisu hybryd i elektryków, notabene wydatki na naprawy auta bateryjnego powinny być niższe niż spalinowego. Na parkingu zainstalowaliśmy stację ładowania samochodów elektrycznych, podwójny wallbox. Zapraszamy po używanego lub nowego elektryka.

Chociaż jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem Opla, trafiają się u nas również używane hybrydy i samochody elektryczne Toyoty, Nissana czy Hondy. Przyjmiemy w rozliczeniu elektryka większości marek obecnych na polskim rynku. Zapraszamy.

Znalezionych samochodów: 5.

SsangYong Torres EVX Wild 2WD 73,4 kWh 207KM

SsangYong Torres EVX Wild 2WD 73,4 kWh 207KM

rok 2024, 1111 km, elektryk, skrzynia automat ,  Samochód DEMONSTRACYJNY   10882

cena brutto 

Opel Astra VI GS Line 1,6 PHEV 180KM, Salon Polska, Gwarancja

Opel Astra VI GS Line 1,6 PHEV 180KM, Salon Polska, Gwarancja

rok 2022, 24100 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

od 104900 ZŁ 109900 zł

cena brutto (faktura vat-marża) 

Kia Xceed 1,6 GDI PHEV, Business Line, jak nowy, pakiet zimowy, kamera, VAT23%

Kia Xceed 1,6 GDI PHEV, Business Line, jak nowy, pakiet zimowy, kamera, VAT23%

rok 2022, 51580 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

od 95900 ZŁ 99900 zł

cena brutto 

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

rok 2018, 68000 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

cena brutto (faktura vat-marża) 

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

Toyota Yaris 1,5 Hybrid 73 KM, Kamera cofania, klima automatyczna, Navi

rok 2018, 53600 km, PHEV (benzyna + prąd), skrzynia automat

cena brutto (faktura vat-marża) 

 

 

Używane Elektryki - Q&A

Jaką Opel daje gwarancję na baterię?

8 lat lub 160 tys. km, w zależności, co nastąpi pierwsze. Taką gwarancję mają osobowe i dostawcze Ople, m.in. Corsa‑e, Mokka‑e, Grandland Hybrid, Astra PHEV, Combo‑e, Vivaro‑e, Zafira‑e Life. Zobacz gamę elektryków.

Będzie to mój pierwszy elektryk w życiu. Skąd mam wiedzieć, czy to dobry wybór?

Szybki poradnik: PHEV, elektryk, diesel, czy benzyna?

Warto się zastanowić nad miejscem ładowania. Własny garaż jest argumentem za samochodem elektrycznym. Jeśli nie masz garażu czy gniazdka w firmie, rozważ hybrydę PHEV i zapoznaj się z mapą publicznych stacji ładowania, np. na greenwaypolska.pl. Przy ładowanej z gniazdka hybrydzie może wystarczyć ogólnodostępna ładowarka pod supermarketem; tych stacji będzie teraz przybywać. Przy zeroemisyjnym, bateryjnym samochodzie publiczna stacja ładowania też może wystarczyć, ale wtedy, żeby naładować baterię w trakcie zakupów (30-60 minut), musimy korzystać z szybkiego gniazdka DC, gdzie jak na razie prąd jest nieco droższy niż z gniazdek AC.

Ew. zwykła hybryda (nie ładowana z gniazdka), która tylko łagodzi piki w poborze energii - do takiej hybrydy nie potrzebujesz gniazdka. Przeczytaj nasz poradnik Samochód elektryczny w praktyce.

Na ile dopłata z programu "Mój elektryk" ew. zaburza sens zakupu używanego elektryka?

Owszem, dopłatę z programu "Mój elektryk" można otrzymać na nowy samochód elektryczny, a nie na używany. Ale to jest w cenach. Używane samochody elektryczne są tańsze o dopłatę, którą otrzymał kupujący. Rynek się tu dostosowuje. Natomiast warto pamiętać, że dopłata jest tylko na auta bateryjne, a nie na hybrydy, i to już będzie działać na korzyść pojazdów BEV, czyli bez silnika spalinowego, które w perspektywie roku-dwóch od wprowadzenia dotacji ("Mój elektryk" wszedł latem 2021) staną się bardziej dostępne cenowo względem hybryd.

Serwis samochodu elektrycznego

W Dixi‑Car są już przeszkoleni mechanicy, klienci przyjeżdżają elektrykami na zielonych tablicach - zobacz.

 

 

 

Zasięg samochodu elektrycznego

Jest odwrotnie niż w spalinowym. Zasięg samochodu elektrycznego jest większy w mieście, a mniejszy w trasie. Elektryk jest mistrzem odzyskiwania energii. Gdy zdejmujesz nogę z gazu i hamujesz silnikiem", doładowuje się bateria. A gdzie dużo hamujemy? Oczywiście w mieście. Na zasięg w trasie jest jednak sposób - jazda z prędkością 80‑100 km/h zamiast 130 km/h.

Zasięg auta elektrycznego

—W trasie, przy prędkościach autostradowych, zasięg spada nawet o połowę. Klienci są przyzwyczajeni, że w trasie samochód pali mniej. Ale w elektryku jest odwrotnie niż w samochodzie z napędem spalinowym. I to nie samochód elektryczny jest zły, tylko samochód spalinowy, który w mieście marnuje energię kinetyczną zamieniając ją w ciepło na klockach i tarczach hamulcowych, podczas gdy elektryk, gdy dojeżdżamy do czerwonego światła, doładowuje baterię – mówi Łukasz, menedżer ds. sprzedaży w Dixi‑Car.

Dlatego jeśli Opel Corsa‑e ma zasięg 337 kilometrów po naładowaniu baterii do pełna, to jest to realny zasięg w warunkach miejskich. Zasiegi dla elektryków Opel podaje wg WLTP, czyli normy ostrzejrzej, korzystniejszej dla klienta, niż dawna norma NEDC.

Ostatecznie zasięg i tak zależy od kierowcy. Jak zwiększyć zasięg?

  • W trasie jedź bliżej 80-100 km/h, zamiast 130 km/h.
  • "Hamuj silnikiem", nawet w trasie.
  • Klimatyzacja/ogrzewanie dodatkowo obciążają baterię. Lepiej dostosować ubranie, nawet uchylić okno.
  • Tryb jazdy Eko - pomaga kierowcy wydłużyć zasięg. Tryb Sport - skraca zasięg.
  • Jedziesz na wycieczkę krajoznawczą nad Wisłę? Zaparkuj samochód i przekrocz wał przeciwpowodziowy pieszo. Elektryk "pali" najwięcej na podjazdach. Google Maps pokazują przewyższenia, jeśli przełączymy nawigację na jazdę rowerem. Lepsza trasa doliną rzeki niż w poprzek masywu górskiego, przejazdy przez przełęcze, itp.
  • Utrzymuj ciśnienie w oponach. Zdemontuj belki dachowe. Wyjmij z samochodu zbędne narzędzia, butelki, akcesoria.

Auto elektryczne w praktyce - w odcinkach

 

 

Zobacz także

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

BAIC Beijing 5 cena