Przy komisie samochodów używanych zainstalowaliśmy stację ładowania dla elektryków i hybryd. Wśród używanych mamy samochody demostracyjne, jak Opel Grandland X Hybrid widoczny na drugim planie.
Jako komis dealerski profesjonalnie podchodzimy do sprzedaży używanych samochodów elektrycznych. Mechanicy z Dixi‑Car szkolą się z serwisu hybryd i elektryków, notabene wydatki na naprawy auta bateryjnego powinny być niższe niż spalinowego. Na parkingu zainstalowaliśmy stację ładowania samochodów elektrycznych, podwójny wallbox. Zapraszamy po używanego lub nowego elektryka.
Chociaż jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem Opla, trafiają się u nas również używane hybrydy i samochody elektryczne Toyoty, Nissana czy Hondy. Przyjmiemy w rozliczeniu elektryka większości marek obecnych na polskim rynku. Zapraszamy.
Znalezionych samochodów: 5.
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
8 lat lub 160 tys. km, w zależności, co nastąpi pierwsze. Taką gwarancję mają osobowe i dostawcze Ople, m.in. Corsa‑e, Mokka‑e, Grandland Hybrid, Astra PHEV, Combo‑e, Vivaro‑e, Zafira‑e Life. Zobacz gamę elektryków.
Szybki poradnik: PHEV, elektryk, diesel, czy benzyna?
Warto się zastanowić nad miejscem ładowania. Własny garaż jest argumentem za samochodem elektrycznym. Jeśli nie masz garażu czy gniazdka w firmie, rozważ hybrydę PHEV i zapoznaj się z mapą publicznych stacji ładowania, np. na greenwaypolska.pl. Przy ładowanej z gniazdka hybrydzie może wystarczyć ogólnodostępna ładowarka pod supermarketem; tych stacji będzie teraz przybywać. Przy zeroemisyjnym, bateryjnym samochodzie publiczna stacja ładowania też może wystarczyć, ale wtedy, żeby naładować baterię w trakcie zakupów (30-60 minut), musimy korzystać z szybkiego gniazdka DC, gdzie jak na razie prąd jest nieco droższy niż z gniazdek AC.
Ew. zwykła hybryda (nie ładowana z gniazdka), która tylko łagodzi piki w poborze energii - do takiej hybrydy nie potrzebujesz gniazdka. Przeczytaj nasz poradnik Samochód elektryczny w praktyce.
Owszem, dopłatę z programu "Mój elektryk" można otrzymać na nowy samochód elektryczny, a nie na używany. Ale to jest w cenach. Używane samochody elektryczne są tańsze o dopłatę, którą otrzymał kupujący. Rynek się tu dostosowuje. Natomiast warto pamiętać, że dopłata jest tylko na auta bateryjne, a nie na hybrydy, i to już będzie działać na korzyść pojazdów BEV, czyli bez silnika spalinowego, które w perspektywie roku-dwóch od wprowadzenia dotacji ("Mój elektryk" wszedł latem 2021) staną się bardziej dostępne cenowo względem hybryd.
W Dixi‑Car są już przeszkoleni mechanicy, klienci przyjeżdżają elektrykami na zielonych tablicach - zobacz.
Koszt przeglądów - elektryk vs benzyna/diesel
Mówi się, że koszty serwisu elektryka są niższe niż samochodu z silnikiem benzynowym/diesla. Na przykładzie Opli Corsa‑e, Mokka‑e, Astra‑e, Frontera‑e i Grandland‑e, prześledźmy koszty przeglądów w ciągu kilku lat od zakupu nowego pojazdu.
Benzynowe/diesel Corsa, Mokka, Astra, Grandland |
Elektryki Corsa‑e, Mokka‑e, Astra‑e, Frontera‑e, Grandland‑e |
---|---|
Pierwszy przegląd po roku - od 849 zł | Pierwszy przegląd po roku - od 999 zł. |
W kolejnych latach - przeglądy co 1 rok - od 849 zł | W kolejnych latach - przeglądy co 2 lata - od 1499 zł. Czas pracy mechanika ok. 2 godziny – badanie komputerowe z wymianą płynu hamulcowego + filtra nawiewu. |
Co z tego wynika?
Pierwszy przegląd, zarówno w wariantach spalinowych, jak i w ich odmianach elektrycznych, wykonujemy po roku.
W kolejnych latach ceny przeglądów są wyższe dla elektryków, jednak producent przewidział dla nich przeglądy co 2 lata, podczas gdy dla benzynowych/diesli - co 1 rok. Ponadto przegląd co 2 lata w elektryku obejmuje wymianę płynu hamulcowego; tej wymiany nie obejmuje cena dla napędu spalinowego. Więc elektryk wypada taniej.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Jazdy próbne elektrycznym SsangYongiem Torresem eVX w salonie Warszawa/Raszyn. Umów się!
07.2024
Nowe EV od SsangYonga można już kupić. Mega zasięg. Duży, pojemny SUV. Atrakcyjna cena. Zapraszamy na jazdę testową.
Bateria o pojemności 73,4 kWh, zasięg do 635 kilometrów - górna strefa tego, co oferuje rynek.
SsangYong Torres eVX kwalifikuje się do programu NaszEauto.