Wśród używanych samochodów miejskich można u nas trafić ok. 10-latki z naprawdę małym przebiegiem, ok. 80 tys. km. W super cenie.
Samochody małe / miejskie to jest ten segment używanych, gdzie wcale nierzadko trafiają się sztuki z niewielkimi przebiegami. Wśród używanych aut segmentu B można trafić również małe crossovery i samochody o sportowym zacięciu, wyglądzie, jak prezentowany obok Seat. Ryzyko zakupu najmniejsze - zazwyczaj jeździło się tymi samochodami spokojnie.
Zapraszamy po używany samochód miejski do Dixi‑Car Warszawa - Raszyn. Mamy je ze skrzyniami manualnymi, automatycznymi, z silnikami 60-70KM o spokojnej charakterystyce po 125-konne jednostki napędowe, dające sporo radości z jazdy. Pojawiają się już używane elektryki. Poniżej lista dostępnych samochodów używanych. Sprzedajemy małe auta klientom z całej Polski.
Znalezionych samochodów: 51.
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
Nawet samochód segmentu A, czyli zupełnie mały, może być pierwszym samochodem w rodzinie. Zmiana mentalna, czy drobne ustępstwa, jak podróż raz do roku pociągiem, pozwalają bez uszczerbku na komforcie posiadać tylko mały samochód miejski.
Poza tym auta małe urosły, kabiny są obszerniejsze. Przy prędkościach autostradowych pojazdy te są stabilniejsze niż wcześniej. Wystarczy porównać wielkość kół - kiedyś małe samochody jeździły na oponach 13", dziś na 15-calowych. W segmencie B są crossovery czy minivany, jak u Opla Meriva. Są wśród nich automaty.
Komuś może wystarczać używany samochód miejski, ale kupuje większy, bo tak czynią inne osoby o podobnym statusie materialnym, czy zawodowym.
Należy brać pod uwagę, że zielony ład, jego kampania medialna, mogą zmienić nastawienie, że w tonie będzie przyjechać na spotkanie biznesowe samochodem małym, o małym spalaniu i emisji. Poza tym za miedzą, w innych krajach europejskich, obserwowało się już wcześniej sytuacje takie jak właściciel dużego, prosperującego przedsięwzięcia poruszający się "maluchem". Spójrzmy na młode pokolenie, które w ogóle nie miewa samochodów, za chwilę taka postawa może spowszednieć. Dalej zastanówmy się nad ograniczeniami w miastach, czy nie bardziej honorowo będzie wślizgnąć się na parkingu w lukę małym samochodem i być punktualnie na spotkaniu w sprawie pracy.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Zafira, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to!
02.2023
48% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka SUV‑a. Mamy to! SsangYong to najstarszy producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Na wyprzedaży rocznika 2022 korzyść do 10 500 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Trzecia duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w SUV-ach i crossoverach. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Torresa - 10 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl