Wśród używanych samochodów miejskich można u nas trafić ok. 10-latki z naprawdę małym przebiegiem, ok. 80 tys. km. W super cenie.
Samochody małe / miejskie to jest ten segment używanych, gdzie wcale nierzadko trafiają się sztuki z niewielkimi przebiegami. Wśród używanych aut segmentu B można trafić również małe crossovery i samochody o sportowym zacięciu, wyglądzie, jak prezentowany obok Seat. Ryzyko zakupu najmniejsze - zazwyczaj jeździło się tymi samochodami spokojnie.
Zapraszamy po używany samochód miejski do Dixi‑Car Warszawa - Raszyn. Mamy je ze skrzyniami manualnymi, automatycznymi, z silnikami 60-70KM o spokojnej charakterystyce po 125-konne jednostki napędowe, dające sporo radości z jazdy. Pojawiają się już używane elektryki. Poniżej lista dostępnych samochodów używanych. Sprzedajemy małe auta klientom z całej Polski.
Znalezionych samochodów: 91.
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
Rata od 413,16 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 330,14 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 504 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 590 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Rata od 1153 zł/mc. Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 60 miesięcy
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
Nawet samochód segmentu A, czyli zupełnie mały, może być pierwszym samochodem w rodzinie. Zmiana mentalna, czy drobne ustępstwa, jak podróż raz do roku pociągiem, pozwalają bez uszczerbku na komforcie posiadać tylko mały samochód miejski.
Poza tym auta małe urosły, kabiny są obszerniejsze. Przy prędkościach autostradowych pojazdy te są stabilniejsze niż wcześniej. Wystarczy porównać wielkość kół - kiedyś małe samochody jeździły na oponach 13", dziś na 15-calowych. W segmencie B są crossovery czy minivany, jak u Opla Meriva. Są wśród nich automaty.
Komuś może wystarczać używany samochód miejski, ale kupuje większy, bo tak czynią inne osoby o podobnym statusie materialnym, czy zawodowym.
Należy brać pod uwagę, że zielony ład, jego kampania medialna, mogą zmienić nastawienie, że w tonie będzie przyjechać na spotkanie biznesowe samochodem małym, o małym spalaniu i emisji. Poza tym za miedzą, w innych krajach europejskich, obserwowało się już wcześniej sytuacje takie jak właściciel dużego, prosperującego przedsięwzięcia poruszający się "maluchem". Spójrzmy na młode pokolenie, które w ogóle nie miewa samochodów, za chwilę taka postawa może spowszednieć. Dalej zastanówmy się nad ograniczeniami w miastach, czy nie bardziej honorowo będzie wślizgnąć się na parkingu w lukę małym samochodem i być punktualnie na spotkaniu w sprawie pracy.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Movano, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Koreańskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
Najdłużej działający Autoryzowany Serwis OPEL w Warszawie
03.2025
Wydaje się, że Dixi‑Car jest najdłużej działającą obecnie Autoryzowaną Stacją Obsługi OPEL w Warszawie. Doświadczenie załogi ma ogromne znaczenie. Szczególnie w serwisie znajomość marki, jej niuansów, wpływają na jakość, szybkość i skuteczność.
I temat dotyka tak umiejętności skutecznej naprawy za pierwszym razem, ale przede wszystkim doświadczenia diagnostycznego, działań prewencyjnych, umiejętności pozyskania części, gdy w fabrykach są czasowe braki, dbanie o terminowość.
Dixi-Car działa pod tym samym zarządem od ponad 25 lat, duża część zespołu jest z firmą od samego początku, tj. roku 1998.
Byliśmy stabilnym serwisem Opla we współpracy z koncernem General Motors, PSA, a teraz Stellantis. Napawa nas to dumą.
Jednocześnie idziemy z duchem zmian w motoryzacji. Od 2023 roku jesteśmy autoryzowanym dealerem koreańskiej marki Ssangyong by KGM, a od początku 2024 r. także chińskiej marki BAIC.