Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Astra IV Przed i Po Liftingu - Porównanie

 

Przód Opel Astra IV przed liftingiem, czerwona

Przód Astry IV przed liftingiem. Czerwony lakier wygląda doskonale na zdjęciach. W sprzedaży popularniejsze są szarości i granaty metalik. Jaki lakier wybrać?

Astra IV jest ostatnią generacją kompaktowego Opla, która urosła w porównaniu z poprzedniczką. Nowa Astra V jest już mniejsza i lżejsza niż "czwórka". Astra IV zaczerpnęła rozwiązania z flagowej Insigni, więc dostajemy duży, wygodny, niemiecki samochód. Czym różnią się wersje sprzed i po liftingu w 2012 r.?

 

Daty produkcji i kiedy był face-lifting?

Produkcja Astry J od jesieni 2009 r. Face-lifting w poł. 2012 r. Produkcja hatchbacka i kombi czwartej generacji zakończyła się w II poł. 2015 r. Produkcja Sedana do 2019 r.. Następcą Astry J jest Astra K. Astry IV hatchback są top modelem wśród używanych - zobacz.

Sportowa Astra GTC - produkcja od wiosny 2011 r. do 2018 roku. SportsTourer - kombi - produkcja od jesieni 2010, zakończyła się na przełomie 2015 i 2016 roku.

Zobacz, gdzie była produkowana.

 

 

Przód Astry J: przed i po liftingu

Zmienił się zderzak, grill, lampy. Po liftingu jest cieńsza, ale "uśmiechnięta" chromowana listwa na atrapie chłodnicy. Zderzak po lifcie ma czarną nakładkę nad tablicą rejestracyjną i inny kształt w okolicach reflektorów przeciwmgielnych.

Migacze przednie w Astrze IV (zarówno przed, jak i po liftingu) nie są zintegrowane z reflektorem. Zamiast tego są nisko w zderzaku - tam, gdzie w innych samochodach reflektory przeciwmgielne. Dzięki temu każda Astra, nawet "golas", ma dodatkowe "reflektorki" w zderzaku i sprawia wrażenie szlachetniejszego samochodu.

Przód Opel Astra IV hatchback przed liftingiem

Przód Astra IV hatchback przed liftingiem - produkcja 2009-12.

Przód Astry IV hatchback po face-liftingu

Przód Astry J hatchback po face-liftingu, produkcja 2012-15.

 

 

Części do Astry

https://czesci.poradyopel.pl/13-czesci-opel-astra

 

 

Grill

 

Grill przedliftingowy

Przedliftingowa atrapa chłodnicy - bez czarnej nakładki pod tablicą rejestracyjną

Poliftingowa atrapa chłodnicy

Poliftingowy grill Astry IV. Tablica rejestracyjna montowana do plastikowej nakładki na lakierowanym zderzaku.

 

 

Tył

Inny jest zderzak tylny, wnęka na tablicę rejestracyjną. Po liftingu na zderzaku jest cienka chromowana listwa pod tablicą rejestracyjną.

Tył Opel Astra J przed liftingiem

Tył Astry J 5-drzw. hatchback przed liftingiem - produkcja 2009-12.

Tył Astra IV po face-liftingu

Tył Astry IV hatchback po face-liftingu, produkcja 2012-15. Inna wnęka na tablicę i dodana chromowana listwa.

 

 

Sedan a lifting

4-drzwiowa Astra IV Sedan (premiera w 2012 r.) miała od początku zderzaki poliftingowej Astry. Zobacz ceny używanych egzemplarzy.

Gama nadwozi Astry IV: Sedan, hatchback, Kombi

Premierowe, z 2012 r., zdjęcie Astry Sedan, hatchbacka i SportsTourer'a (kombi). Na wszystkich trzech nadwoziach widoczne poliftingowe zderzaki.

 

 

Używane

Opel Astra IV 1,4 Turbo 140KM, Sports Tourer, Klima Auto, pakiet zimowy

benzyna , 2013 , skrzynia manualna 6-bieg. , kolor szary metallic

od 29900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra IV 1,4 Turbo 140KM, 4dr, Salon PL

benzyna , 2017 , skrzynia manualna , kolor szary metallic

od 37900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra IV 1.4T 140KM Sedan Serwis ASO Salon PL Gwarancja rej. 2017rok

benzyna , 2016 , skrzynia manualna , kolor beżowy metalic

od 37900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Więcej samochodów używanych

 

 

 

Kombi a lifting

Kombi trafiło do sprzedaży rok później niż hatchback, tzn. jesienią 2010 r. SportsTourer miał lifting przodu, jak opisany powyżej dla hatchbacka. W Kombi prawie nie było liftingu tyłu - dodano tylko cienką chromowaną listwę na zderzaku, tuż pod dolną krawędzią klapy bagażnika. Tu zdjęcie SportsTourer po lifcie, z chromowaną listwą - kliknij.

Nadwozie Sports Tourer, Kombi

Zdjęcie przedliftingowe Astry J Kombi - bez chromowanej listwy na zderzaku. Inaczej niż w Astrze III, czwartej generacji kombi ma taki sam rozstaw osi jak hatchback, tzn. 2685 mm. Ale długość nadwozia większa o 28 cm. Zobacz wymiary.

 

 

Deska

 

Deska rozdzielcza Opel Astra 4 po liftingu

Deska rozdzielcza Astry Sedan circa 2015. Taka sama jak w hatchbacku. Deska nie zmieniła się w czasie liftingu, zmieniły się tylko zestawy audio, ok. 2013 r. Doszły radia z ekranami dotykowymi, lepsze nawigacje. Na fot. późniejsze radio Navi 950.

 

Zegary Astry IV z radiem DVD 800

Zegary hatchbacka z początku produkcji. Radioodtwarzacz DVD 800. W połowie 2013 r. weszły radia serii "Navi" (fot. powyżej).

 

 

GTC a lifting

Sportowy GTC pojawił się 1,5 roku po premierze hatchbacka - w połowie 2011 roku. Z zewnątrz nie ma wiele wspólnego z hatchbackiem: błotniki, zderzaki, drzwi ma inne, bardziej muskularne. 3-drzwiowe GTC nie miało face-liftingu, jak hatchback i kombi.

GTC pozostał w produkcji (w Gliwicach) po zjechaniu z taśmy ostatniej 5-drzwiowej czwórki. Wkrótce zastąpi go Astra V GTC.

Astra GTC przód, włączone reflektory, LED

GTC, produkcja od połowy 2011 roku.

Konsola środkowa, Insignia poliftingowa

Muskulatura sportowej, 3-drzwiowej wersji GTC, która nie dzieli z hatchbackiem zewnętrznych elementów i nie miała liftingu.

 

Bagażnik Astry IV hatchback z podwójną podłogą

Bagażnik Astry IV hatchback z podwójną podłogą dostępny był od początku produkcji modelu.

Co się zmieniło?

Oprócz ewidentnych zmian wizualnych widocznych na zdjęciach, Astra po liftingu w 2012 r. różni się od tej przedliftingowej następująco:

  • nowe silniki:
    • Diesel 2.0 BiTurbo CDTI z Insigni o mocy 195 KM, maks. moment obrotowy 400 Nm
    • benzynowe SIDI (z wtryskiem bezpośrednim) o mocach 170KM (maks. moment 280 Nm) i 200KM (maks. moment 300 Nm) - od początku 2013 r.
    • Diesel 1.6 CDTI 136KM - od poł. 2013 r.
  • nowe systemy audio od połowy 2013 r., niektóre z ekranem dotykowym
  • doszło nadwozie 4-drzwiowe - Sedan
 

 

Dane techniczne Opel Astra IV, rok modelowy 2010

Dane techniczne egzemplarzy z początku produkcji, rok modelowy 2010.

Dane techniczne

 

pdf Astra J hatchback, dane dla egzemplarzy wyprodukowanych na przełomie 2009-2010

Astra J, późniejsze roczniki

Zużycie paliwa

 

 

Cena Astry J

Zobacz używane Astry hatchbacki, kombi, Sedan.

 

 

Zobacz także

 

 

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, nauczyciel, taksówkarz - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfrą. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

 

78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!

02.2023

Lewarek zmiany biegów automatu, podgrzewane fotele, usb, start stop, ładowarka indukcyjna

78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na Wyprzedaży rocznika 2024 upust do 40 000 zł.

I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.

Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.

SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Musso i Torresa eVX - 7 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).

Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Nowy SsangYong KGM Actyon w polskim salonie