OPEL woj. mazowieckie: Salony i serwisy

 

Opel woj. mazowieckie

Na pierwszym planie jeden z najpopularniejszych małych SUVów w Polsce - Opel Mokka.

 

Szukasz salonu Opla w woj. mazowieckim? Jesteś z Warszawy, Radomia, Siedlec, Płocka, Ciechanowa, Ostrołęki? Z tych miast pochodzą klienci OPEL Dixi-Car. Zapraszamy po nowego Opla, na autoryzowany serwis, po samochód używany. Od 20 lat obsługujemy mieszkańców Mazowsza!

 

Mazowieckie, mapa Polski

Salony Opel Dixi‑Car na Mazowszu

WARSZAWA (Raszyn)
Al. Krakowska 24A

tel. 22 716 30 20

Godziny pracy

 

RADOM
ul. Czarnieckiego 108

tel. 48 360 98 26

Godziny pracy

 

Zadaj pytanie - formularz

 

Wiodące salony firmowe Opel na Mazowszu. Łatwy dojazd z całego województwa. Rekomendują nas liczni klienci z mazowieckiego. Zapraszamy!

 

Nowy samochód Używany samochód Klucz francuski Przedni prawy błotnik

Salon Opel woj. mazowieckie

Centralny, mazowiecki dealer Opla. Oprócz nowych aut, czeka na ciebie klikadziesiąt samochodów używanych europejskich i dalekowschodnich marek (Renault, VW, Hyundai). Na elewacji przy wejściu naklejka Astry V - europejskiego samochodu roku.

 

Czym służymy?

 

Modele w ofercie

Oraz używane Ople i samochody innych marek.

 

 

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

Astra V 5DR Edition F1.2SHR MT6 145KM Start&Stop

Astra V 5DR Edition F1.2SHR MT6 145KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor CZARNY - BLACK MEET KETTLE, '2021

od 89900  zł   92700 zł cena brutto

Zobacz

Mokka GS Line F1.2XHT MT6 130KM Start&Stop

Mokka GS Line F1.2XHT MT6 130KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor NIEBIESKI - VOLTAIC BLUE, '2021

od 105900  zł   110450 zł cena brutto

Zobacz

Corsa GS LINE 100KM Benzyna

Corsa GS LINE 100KM Benzyna

benzyna, skrzynia manualna, kolor CZerwony Metalik Czarny Dach, '2020,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 76900  zł cena brutto

Zobacz

Combo Life Elegance Plus 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop

Combo Life Elegance Plus 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop

Diesel, skrzynia manualna, kolor GRANATOWY - BLEU NUIT M2, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 119900  zł   133000 zł cena brutto

Zobacz

Movano Furgon FWD 2.3 BiTurbo 180KM Euro6d-temp RLM MT6

Movano Furgon FWD 2.3 BiTurbo 180KM Euro6d-temp RLM MT6

Diesel, skrzynia manualna, kolor SREBRNY - HALO SILVER S, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 99900  zł cena netto

Zobacz

Combo Life Elite 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop

Combo Life Elite 1.5DTH 131KM MT6 Start&Stop "Demo" Nowa Cena

Diesel, skrzynia manualna, kolor SREBRNY - GRIS ARTENSE, '2020,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 109900  zł   125850 zł cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Mokka Edition F1.2XHL MT6 100KM Start&Stop

Mokka Edition F1.2XHL MT6 100KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor SREBRNY - GRIS ARTENSE, '2021

od 91900  zł cena brutto

Zobacz

Mokka Edition F1.2XHT AT6 130KM Start&Stop

Mokka Edition F1.2XHT AT6 130KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor NIEBIESKI - VOLTAIC BLUE, '2021

od 101900  zł   105650 zł cena brutto

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

Pytania i odpowiedzi

 

Czym się kierować wybierając salon Opla? Są lepsze i gorsze salony w Mazowieckiem?

Hala warsztatowa, ASO Opel mazowieckie

Hala warsztatowa serwisu Dixi-Car, zlokalizowanego w centralnym Mazowszu. Na pierwszym planie Opel Insignia.

Wszystkie autoryzowane punkty na Mazowszu są pilnowane przez General Motors Polska - czytaj: trzymają poziom. Ale od importera nie bardzo zależy tzw. stock, czyli samochody nowe, które diler zgromadził na własnym parkingu i ma je dostępne od ręki. Jeden salon będzie miał ich więcej i lepiej dobrane pod aktualne preferencje klientów, zależy to od kompetencji salonowego logistyka.

Druga rzecz - liczba używanych na placu - i tak np. salony obsługujące floty firmowe (zaliczamy się do tego grona) - będą miały więcej ok. 3-letnich używanych - bo po trzech latach eksploatacji auta są wycofywane z flot firmowych, bo kończą się kontrakty leasingowe.

W kwestii serwisu, duże ASO (autoryzowana stacja obsługi), dysponujące znaczną liczbą stanowisk (u nas ok. 10 podnośników w głównym warsztacie w Raszynie k. Warszawy), zaoferują bardziej elastyczny grafik, np. udaje się umówić pilną naprawę nazajutrz.

 

Czy mieszkańcy małych mazowieckich miejscowości powinni jechać po samochód do Warszawy?

Jeśli z rekonesansu telefoniczno-internetowego wynika, że poszukiwany samochód jest tylko w konkretnym mazowieckim salonie, to jak najbardziej warto pofatygować się kilkadziesiąt, czy nawet sto kilometrów. Mamy klientów i z Podkarpacia.

Duże salony miewają lepiej zaopatrzone częściami magazyny (czyli szybsze zakończenie nietypowej naprawy), lepszą dostępność narzędzi specjalnych, a nawet bardziej umotywowany personel (niż punkty satelitarne).

Z drugiej strony ceny serwisu w Warszawie mogą być marginalnie wyższe niż w powiecie, choć nie koniecznie dotyczy to podstawowych Usług Błyskawicznych, które mają ceny wystandaryzowane w całej Polsce. Z kolei cenę samochodu nowego klient może wytargować lepszą w centralnie położonym (w Warszawie) mazowieckim salonie, który ma w promieniu 20 km konkurencję kilku innych.

 

Województwo mazowieckie drobnym biznesem stoi. Które salony specjalizują się w obsłudze małych firm?

Zatrudniamy średnio czterech konsultantów znających się na odliczeniach VAT, amortyzacji, kosztach i oczywiście na samochodach osobowych i użytkowych Opel. Kontakty do nich.

 

Czy Dixi-Car jest stąd? Czy jesteście lokalną firmą?

Tak, właściciele i pracownicy mieszkają na Mazowszu, podobają nam się mazowieckie klimaty.

 

Wierzby mazowieckie, kapliska, rozstaje

Serce Mazowsza, Kampinoski Park Narodowy, urokliwe rozstaje z kapliczką, ale krajobraz po mazowiecku smutny. Wierzby.

Stóg siana, podmokła łąka. Teren nizinny

Stóg siana na podmokłej, mazowieckiej łące. Wczesna wiosna.

 

 

Dlaczego u nas?

  • łatwy dojazd do salonów zwłaszcza z południowego Mazowsza - w pobliżu salonu w Raszynie trasy S2, S8, patrz mapa. Z kolei salon w Radomiu przy obwodnicy W-wa - Kielce, patrz mapa,
  • Damsko-męska, mocno zaangażowana ekipa handlowców - wybierasz płeć, którą preferujesz, ew. popierasz dealera z "parytetem" ;)
  • Salon piętrowy - można zrzucić zbędne kilogramy ;) i obejrzeć również rzadsze modele, wersje, jak minivan Zafira Life. Nieliczni mazowieccy dealerzy eksponują te modele,
  • Dixi ma z reguły pełną ofertę samochodów Demo (do jazd testowych), np. jako nieliczni mamy Vivaro w wersji osobowej. W przypadku Insigni z silnikiem Diesla staramy się mieć wersje ze skrzynią biegów automatyczną i manualną,
  • Interesująca okolica, co robić w wolnym czasie,

 

Nowy, używany samochód? Serwis Opla? Części?
Zapraszamy, tel. 22 716 30 20

 

 

Dzieje się. Specjalnie dla Mazowszan:

 

 

Ogłoszenie

Update: październik 2021

Jak kupować nowy samochód Jesienią 2021?

Kilka obserwacji szefa sprzedaży:

—Produkcja samochodów ruszy może za kilka miesięcy, może za pół roku. Brakuje podzespołów. Problem dotyczy większości marek obecnych na polskim rynku. W Dixi‑Car mamy jeszcze kilkadziesiąt samochodów nowych od ręki.

  • Samochody dostępne od ręki w Dixi-Car są fabrycznie nowe, ale już zarejestrowane - masz 30 dni na przerejestrowanie!
  • Przede wszystkim Grandlandy X - mamy je dostępne od ręki. Są też Astry, Corsy, Crosslandy i Mokki
  • W Dixi-Car są jeszcze samochody z silnikami 4‑cylindrowymi. To ostatnia szansa, żeby kupić Grandlanda X z naprawdę ciekawym 4‑cylindrowym silnikiem.
  • Problem z dostępnością nowych samochodów dotyczy większości popularnych marek.
  • Im później, tym mniejszy wybór nowych samochodów.
  • Covidowy rok 2020 Dixi-Car zaczynał ze stockiem na poziomie 280 samochodów, obecnie mamy już tylko ok. 35 nowych aut od ręki na placu. U innych dealerów jest podobnie.
  • Samochody osobowe dojeżdżają w partiach po kilka sztuk, ostatnio dojechały do Dixi-Car Corsy i Crosslandy. Możesz zamówić auto nowe do produkcji, ale czas oczekiwania na odbiór to co najmniej kilka miesięcy. Nikt dealerowi nie obieca, ile dokładnie.
  • Samochody dostawcze się produkują, ale nie w takich liczbach, jakie Dixi-Car zamawia w fabrykach. Obecnie jedzie do Dixi‑Car partia świeżo wyprodukowanych Opli Movano, jest z czego wybierać.
  • Wróciły akcesoryjne systemy audio (montujemy je w serwisach Dixi-Car). Zamówienie wersji bez radia to sposób, żeby samochód dostawczy się wyprodukował ;)
  • Warto się pospieszyć i kupić jeden z ostatnich nowych samochodów osobowych lub dostawczych od ręki. Odbiór z salonu Dixi‑Car tego samego dnia!

Lista samochodów

Wywiad: Czy kupować w 2021/2022 [Taniej nie będzie]?

 

 

Insignia dla Rodziny / off-road

Opel Insignia kombi dla rodziny off-road, wieża widokowa, Mazowiecki Park Krajobrazowy

Insignia może pełnić rolę samochodu rodzinnego i do off-road'u. Samochód nie tylko do firmy. Sprawdziliśmy to w Mazowieckim Parku Krajobrazowym.

Nowa Insignia z Dixi-Car w weekend pojechała przez Górę Kalwarię za Wisłę, w mniej znane rejony Mazowieckiego Parku Krajobrazowego. Jeden z wilgotniejszych okołowarszawskich parków rzucił Insigni wyzwanie w dżdżyste przedwiośnie 2021 roku. Off-roadowy test Insignia zaliczyła, i podtrzymujemy zdanie, że stosunek właściwości jezdnych, pojemności nadwozia do kosztu zakupu i utrzymania jest tu jeden z najlepszych w gamie Opla.

Zobacz oferty Insigni w wirtualnym salonie. Zapraszamy!

 

Salon Warszawa / Raszyn

(22) 716 30 20 wew. 1

Salon Radom

(48) 360 98 26 wew. 2

 

 

Firmowo-rodzinnie: Vivaro Extra Long na wiślańskim wale

Samochód dostawczy 3.5t nad Wisłą, woj. mazowieckie

W dni robocze samochód biznesowy, w weekend rodzinna półterenówka. Wydłużone nadwozie Extra Long ma taki sam rozstaw osi, jak nadwozie Long, dzięki czemu garby pokonujemy normalnie.

Zdjęcie wykonaliśmy nad Wisłą w Regowie Starym, powiat kozienicki, woj. mazowieckie. Mamy takie Vivaro od ręki w Dixi‑Car.

Oferta Vivaro Extra Long

 

Gotowy? Zamów samochód dostawczy teraz:

Łukasz Kozioł

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Warszawa/Raszyn

tel. 605 900 089  WhatsApp

Łukasz Sosiński

Menedżer ds. sprzedaży. Samochody nowe osobowe i dostawcze.

Salon Raszyn k. Warszawy

tel. 601 340 336  WhatsApp

Krzysztof Chołuj

Specjalista ds. sprzedaży samochodów dostawczych

Salon Radom

tel. 603 750 325  WhatsApp

 

 

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Streszczenie: opel, salony firmowe, serwis, mazowieckie, województwo

 

 

OPEL Tychy i Gliwice: miękka hybryda i produkcja dostawczych 2021-2022

11.2020

Polskie fabryki Opla w Tychach i Gliwicach odpowiadają za trzon oferty Opla - produkują najpopularnieszy model w gamie - Opla Astrę V. Od września 2020 r. Tychy pracują na trzecią zmianę, ale naprawdę ciekawie dla polskiego klienta zapowiadają się lata 2021-2022.

Fabryka Opla w Gliwicach

Fabryka Opla w Gliwicach.

Fabryka w Tychach przygotowuje produkcję miękkiej hybrydy. W popularnych modelach osobowych Opla będzie dostępne wspomaganie jazdy prądem. Układ składa się z maszyny elektrycznej 48V (zastępującej alternator) i dodatkowego akumulatora 48V. Zaletą jest atrakcyjna cena takiego "elektryka". Miękka hybryda będzie opcją dostępną do popularnych silników benzynowych. Obecnie napęd elektryczny miękkiej hybrydy wspomaga przyspieszanie oraz pozwala "żeglować" na silniku elektrycznym (gdy zdejmujemy nogę z gazu). Docelowo miękkimi hybrydami będzie można jeździć w trybie zeroemisyjnym na określonym dystansie. Miękka hybryda nie wymaga ładowania - jest to więc rozwiązanie dla właścicieli mieszkań w budynkach wielorodzinnych.

Fabryka w Gliwicach - trwają przygotowania do produkcji dużych samochodów dostawczych OPEL w Polsce. Prace budowlane są na zaawansowanym, końcowym, etapie. Rozpoczął się montaż technologii, maszyn i urządzeń. Dzięki temu od połowy 2022 r. poprawi się dostępność Opli Movano w polskich salonach. Skróci się czas oczekiwania, gdy zamawiasz Movano do produkcji.

Jak zmienia się rynek i Opel?



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Promocja serwisu klimatyzacji, rabat na filtr przeciwpyłkowy