Warszawa (22) 716 30 20
Radom (48) 360 98 26
Na pierwszym planie jeden z najpopularniejszych małych SUVów w Polsce - Opel Mokka.
Szukasz salonu Opla w woj. mazowieckim? Jesteś z Warszawy, Radomia, Siedlec, Płocka, Ciechanowa, Ostrołęki? Z tych miast pochodzą klienci OPEL Dixi-Car. Zapraszamy po nowego Opla, na autoryzowany serwis, po samochód używany. Od 20 lat obsługujemy mieszkańców Mazowsza!
Salony Opel Dixi‑Car na Mazowszu
WARSZAWA (Raszyn)
Al. Krakowska 24A
tel. 22 716 30 20
RADOM
ul. Czarnieckiego 108
tel. 48 360 98 26
Wiodące salony firmowe Opel na Mazowszu. Łatwy dojazd z całego województwa. Rekomendują nas liczni klienci z mazowieckiego. Zapraszamy!
Centralny, mazowiecki dealer Opla. Oprócz nowych aut, czeka na ciebie klikadziesiąt samochodów używanych europejskich i dalekowschodnich marek (Renault, VW, Hyundai). Na elewacji przy wejściu naklejka Astry V - europejskiego samochodu roku.
Oraz używane Ople i samochody innych marek.
OFERTA DNIA
Jednostka 4 cylindrowa
OFERTA DNIA
oferta dla firmy / grupy zawodowej
OFERTA DNIA
dla firmy od ręki
Rata od 576 zł/mc Wpłata 24 900 / 96 rat
Rata od 1866 zł/mc
Czym się kierować wybierając salon Opla? Są lepsze i gorsze salony w Mazowieckiem?
Hala warsztatowa serwisu Dixi-Car, zlokalizowanego w centralnym Mazowszu. Na pierwszym planie Opel Insignia.
Wszystkie autoryzowane punkty na Mazowszu są pilnowane przez General Motors Polska - czytaj: trzymają poziom. Ale od importera nie bardzo zależy tzw. stock, czyli samochody nowe, które diler zgromadził na własnym parkingu i ma je dostępne od ręki. Jeden salon będzie miał ich więcej i lepiej dobrane pod aktualne preferencje klientów, zależy to od kompetencji salonowego logistyka.
Druga rzecz - liczba używanych na placu - i tak np. salony obsługujące floty firmowe (zaliczamy się do tego grona) - będą miały więcej ok. 3-letnich używanych - bo po trzech latach eksploatacji auta są wycofywane z flot firmowych, bo kończą się kontrakty leasingowe.
W kwestii serwisu, duże ASO (autoryzowana stacja obsługi), dysponujące znaczną liczbą stanowisk (u nas ok. 10 podnośników w głównym warsztacie w Raszynie k. Warszawy), zaoferują bardziej elastyczny grafik, np. udaje się umówić pilną naprawę nazajutrz.
Czy mieszkańcy małych mazowieckich miejscowości powinni jechać po samochód do Warszawy?
Jeśli z rekonesansu telefoniczno-internetowego wynika, że poszukiwany samochód jest tylko w konkretnym mazowieckim salonie, to jak najbardziej warto pofatygować się kilkadziesiąt, czy nawet sto kilometrów. Mamy klientów i z Podkarpacia.
Duże salony miewają lepiej zaopatrzone częściami magazyny (czyli szybsze zakończenie nietypowej naprawy), lepszą dostępność narzędzi specjalnych, a nawet bardziej umotywowany personel (niż punkty satelitarne).
Z drugiej strony ceny serwisu w Warszawie mogą być marginalnie wyższe niż w powiecie, choć nie koniecznie dotyczy to podstawowych Usług Błyskawicznych, które mają ceny wystandaryzowane w całej Polsce. Z kolei cenę samochodu nowego klient może wytargować lepszą w centralnie położonym (w Warszawie) mazowieckim salonie, który ma w promieniu 20 km konkurencję kilku innych.
Województwo mazowieckie drobnym biznesem stoi. Które salony specjalizują się w obsłudze małych firm?
Zatrudniamy średnio czterech konsultantów znających się na odliczeniach VAT, amortyzacji, kosztach i oczywiście na samochodach osobowych i użytkowych Opel. Kontakty do nich.
Czy Dixi-Car jest stąd? Czy jesteście lokalną firmą?
Tak, właściciele i pracownicy mieszkają na Mazowszu, podobają nam się mazowieckie klimaty.
Serce Mazowsza, Kampinoski Park Narodowy, urokliwe rozstaje z kapliczką, ale krajobraz po mazowiecku smutny. Wierzby.
Stóg siana na podmokłej, mazowieckiej łące. Wczesna wiosna.
Nowy, używany samochód? Serwis Opla? Części?
Zapraszamy,
tel. 22 716 30 20
Dzieje się. Specjalnie dla Mazowszan:
Streszczenie: opel, salony firmowe, serwis, mazowieckie, województwo
Wyprzedaż - Astra od 65 900 zł.
Ostatnie Astry z niemieckim silnikiem 4‑Cylindrowym - tylko w Dixi‑Car.
Najtańszej Astry, w cenie od 65 900 zł, mamy już tylko jedną sztukę. Od ręki w Dixi‑Car. W cenie m. in.: klimatyzacja dwustrefowa elektroniczna, multimedia 7", konsola-podłokietnik ze schowkiem, reflektory LED. Są to tzw. stare ceny (przed-covidowe).
Jako jedyny dealer w Polsce mamy duży wybór Astr z silnikami zarówno 3- jak i 4‑cylindrowymi.
Dlaczego mamy takie samochody? Spodziewaliśmy się, że wdrożenie nowych, 3‑cylindrowych, oszczędnych silników, zoptymalizowanych pod nowe normy emisji, nie spotka się tak od razu z entuzjazmem klientów. Zabepieczyliśmy stoki 4‑cylindrowych silników, by jak najdłużej dać naszym klientom wybór.
Zadzwoń: Salon Radom, (48) 360 98 26. Salon Wwa/Raszyn, tel. (22) 716 30 20.