Szukasz salonu Opla wzdłuż Al. Jerozolimskich w Warszawie? Szczególnie rejon Skoroszy, Włochów, Ursusa, ul. Ryżowej? Dzieli cię od dealera Dixi-Car kilka minut jazdy samochodem. Kilkadziesiąt nowych Opli od ręki na placu, również samochody używane. Personel damsko-męski (jeśli lepiej ci się rozmawia z handlowcem określonej płci), lokalizacja przy trasie ekspresowej S2 - dogodny dojazd z dowolnego punktu Warszawy.
Salon Opel Dixi‑Car
WARSZAWA (Raszyn)
al. Krakowska 24A
tel. 22 716 30 20
Przed salonem Opel Astra V w kolorze czerwony Power, na drugim planie błękitny (Deep Sky) egzemplarz. Wejście do budynku dealerskiego z właśnie zamontowanym portalem z logo Opel - przeczytaj, jak do tego doszło.
Salon zlokalizowany jest ok. 8‑10 minut samochodem od skrzyżowania Al. Jerozolimskie/Ryżowa. Dojazd trasą ekspresową S8, potem S2.
Salon jest 2-poziomowy. Serwis w pewnym sensie też - klienci mogą usiąć z kawą na piętrze i nadzorować z góry naprawę swojego samochodu. Właśnie wyremontowaliśmy parking, elewację - od razu otrzymaliśmy tytuł najładniejszego dealera General Motors w Europie.
Oraz używane Ople i samochody innych marek.
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 933 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Limitowana oferta specjalna!
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Rata od 959 zł/mc Kredyt z ratą stałą, 35% wpłaty, okres finansowania 96 miesięcy
Mogę być wyposażony w instalację LPG!
Przebieg al. Jerozolimskich przez Włochy i Ursus. Ulica Ryżowa na dziesiątym kilometrze licząc od Wisły w centrum Warszawy, gdzie Aleje biorą początek. Źródło: Wikipedia.
"Opel Al. Jerozolimskie" czy "opel al. Jerozolimskie"?
Obydwie formy niepoprawne :) Powinno być "opel Al. Jerozolimskie". Że "Al." wielką literą, to dlatego, że to nazwa własna - to są te konkretne aleje, w przeciwieństwie np. do alei Krakowskiej, którą już piszemy małą literą. "Opel" powinno być małą, bo to rzeczownik pospolity, chyba że na początku zdania. My na stronie piszemy wielką nawet w środku zdania z szacunku dla niemieckiej inżynierii ;) Inna rzecz, że się lepiej czyta.
Lepiej kupować samochód w dużym, czy małym salonie w Warszawie?
Nie mamy wyników badań na ten temat ;) Naszym zdaniem więcej przemawia za dużym salonem: miewa większy "stock" (większy wybór samochodów nowych od ręki). Zapewne też statystycznie lepszą dostępność części (dealer może doposażać nowy samochód tuż przed wydaniem go klientowi). Czasem większą elastyczność grafiku serwisowego (można wcisnąć drobne doposażenie czy naprawę na cito). Wyjątkowo wrażliwi na cenę klienci mogą spekulować, czy aby nie negocjuje się łatwiej w dużym dealerstwie, które walczy o różne bonusy importera i czasem pogodzi się z niższą marżą byle "zrobić plan".
Z drugiej strony, jeśli ktoś ceni rodzinne relacje, może myśleć, że w małym dealerstwie jest mniejsza rotacja personelu, zawsze ten sam doradca serwisowy, itp.
Czy Dixi-Car jest dużym salonem?
Tak o sobie myślimy. Utrzymujemy się na drugim-trzecim miejscu w Polsce jeśli idzie o "sztuki", liczbę sprzedanych nowych Opli. Salonów w Polsce jest kilkadziesiąt. Wśród warszawskich dealerów zajmujemy najczęściej drugie miejsce.
Dwie aleje Jerozolimskie w aglomeracji warszawskiej - czy to możliwe?
To prawda, wg niektórych źródeł mamy w warszawskiej metropolii dwie aleje o tej nazwie. Jedna to te główne, 14-kilometrowej długości Al. Jerozolimskie - ciągnące się od mostu Księcia Józefa Poniatowskiego w W-wie aż do miejscowości Reguły i Michałowice. Druga - to 2,5-kilometrowy odcinek Alej Jerozolimskich w Pruszkowie. Co pomiędzy nimi? Piastów, a tam wg niektórych map (np. "Warszawa - atlas miasta i okolic", Jokart, wyd. 2006) omawiana arteria nazywa się "ul. Królewska". Zaliczamy to jednak do kategorii pomyłek kartografa i traktujemy Al. Jerozolimskie jako jedną ulicę (18 km) od Wisły w Warszawie do wiaduktu ul. Poznańskiej w Pruszkowie. Zresztą obydwa odcinki są w ciągu jednej drogi wojewódzkiej nr 719.
Tablica z numerem domu w Al. Jerozolimskich. Charakterystyczny błąd w nazwie dzielnicy. Nas interesuje jednak podwarszawski odcinek Alej - patrz mapa. Fot. Zu / Wikipedia.
Skąd nazwa Alej?
Pomyślałby ktoś, że dawniej Aleje Jerozolimskie wyprowadzały strudzonego wędrowca na drogę do Jerozolimy - miasta symbolicznego nie tylko dla chrześcijan - i stąd nazwa. Drogą analogii: Puławska - bo prowadzi do Puław.
Jednak Aleje Jerozolimskie opuszczają Warszawę na południowy-zachód, a nie południowy-wschód, gdzie leży państwo Izrael.
Al. Jerozolimskie wzięły swą nazwę od osiedla żydowskiego Nowa Jerozolima, które w XVIII w. istniało na ówczesnych przedmieściach Warszawy, w rejonie dzisiejszego placu Zawiszy. Bo i były wielkomiejskie Aleje ongiś krótsze - odcinek nas interesujący, czyli w rejonie osiedli Skorosze, Ursus, Włochy, Salomea, Opacz-Kolonia i przy ul. Ryżowej, był dawniej "drogą narolną idącą częściowo przez podmokłe grunta", o czym pisze E. Szwankowski w "Ulicach i placach Warszawy".
Czy warto kupować samochody używane w salonie dealerskim?
Warto. U dealera auta używane są bardzo dobrze sprawdzane pod względem technicznym. Te, które posiadają jeszcze gwarancję, są od razu naprawiane. Każdy samochód przed zakupem można obejrzeć korzystając z infrastruktury serwisu (np. podnośnik, ścieżka diagnostyczna, komputer).
Kupując samochód w salonie - czy to nowy, czy używany - praktycznie każdy samochód klienta zostanie przyjety w rozliczeniu - kwestia ustalenia ceny.
Salon nie zniknie z rynku tak szybko, jak może zrobić to mały komis - ważne, jeśli klient kupi wrak i wraca z reklamacją do sprzedawcy. W salonie na miejscu jest finansowanie (kredyt, leasing); w wielu komisach - nie. Większość używek w salonie ma albo gwarancję producenta, albo ochronę serwisową dealera, np. na 3 miesiące.
Nowy, używany samochód? Serwis Opla? Części?
Zapraszamy,
tel. 22 716 30 20
Klienci oglądają Astrę V w naszym salonie. Czerwony dywan - akurat mieliśmy premierę.
Kawa dla klientów. W dni powszednie niestety bez logo, ale z pianką.
Hala naszego warsztatu. Na pierwszym planie mechanik wymienia pasek rozrządu w Oplu Insignia.
W odróżnieniu od warszawskich Alej Jerozolimskich, reprezentacyjna arteria Jerozolimy (Yafo St.) na przeważającym odcinku wyłączona jest z ruchu samochodowego (tylko tramwaje).
Jerozolimski billboard z Oplem Corsą. Jedna szekla to z grubsza 1 zł. Ile kosztuje nowa Corsa w Izraelu? A ile w Polsce? Zobacz też używane Corsy.
Streszczenie: opel, al. jerozolimskie, salon, serwis, części, samochody nowe, auta używane
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka Automatu. Mamy to!
02.2023
78% Kupujących nowe auto wg Otomoto szuka auta z automatyczną skrzynią biegów. Mamy to! SsangYong to producent SUV‑ów i crossoverów z Korei. Każdy z modeli jest dostępny z automatem. Na Wyprzedaży rocznika 2024 upust do 40 000 zł.
I mamy te samochody - są w salonie Dixi-Car od ręki. SsangYong odnotował w Polsce w 2022 roku 400-procentowy wzrost sprzedaży. Co ciekawe, premiera 2023 - nowy Torres - został pokazany w Polsce jako pierwszym kraju w Europie.
Duża marka koreańska w Polsce. Na dodatek specjalizująca się w samochodach z automatycznymi skrzyniami biegów. Zgodnie z preferencjami kupujących nakreślonymi przez Otomoto na podstawie wyszukiwań w tym portalu.
SsangYong to najstarszy producent SUV-ów i crossoverów z Korei, a samochody nowe mają korzystne ceny i 5 lat gwarancji (na Musso i Torresa eVX - 7 Lat Gwarancji). Dodatkowo opcje 4WD, Automatyczna skrzynia, LPG (instalacja dedykowana do samochodu przez importera).
Źródło: Szukamy tanich, używanych samochodów i marzymy o nowych SUVach - OTOMOTO prezentuje motoryzacyjne trendy z 2022 roku. Otomoto.pl