OPEL Al. Jerozolimskie

Szukasz salonu Opla wzdłuż Al. Jerozolimskich w Warszawie? Szczególnie rejon Skoroszy, Włochów, Ursusa, ul. Ryżowej? Dzieli cię od dealera Dixi-Car kilka minut jazdy samochodem. Kilkadziesiąt nowych Opli od ręki na placu, również samochody używane. Personel damsko-męski (jeśli lepiej ci się rozmawia z handlowcem określonej płci), lokalizacja przy trasie ekspresowej S2 - dogodny dojazd z dowolnego punktu Warszawy.

 

Warszawa

Salon Opel Dixi‑Car

WARSZAWA (Raszyn)
al. Krakowska 24A

tel. 22 716 30 20

Godziny pracy

 

Zadaj pytanie - formularz

 

Dealer Opel w rejonie Al. Jerozolimskich

Przed salonem Opel Astra V w kolorze czerwony Power, na drugim planie błękitny (Deep Sky) egzemplarz. Wejście do budynku dealerskiego z właśnie zamontowanym portalem z logo Opel - przeczytaj, jak do tego doszło.

Nowy samochód Używany samochód Klucz francuski Przedni prawy błotnik

Salon zlokalizowany jest ok. 8‑10 minut samochodem od skrzyżowania Al. Jerozolimskie/Ryżowa. Dojazd trasą ekspresową S8, potem S2.

Zobacz trasę na Mapach Google

 

Czym służymy?

 

Salon, serwis Opla w alei

Salon jest 2-poziomowy. Serwis w pewnym sensie też - klienci mogą usiąć z kawą na piętrze i nadzorować z góry naprawę swojego samochodu. Właśnie wyremontowaliśmy parking, elewację - od razu otrzymaliśmy tytuł najładniejszego dealera General Motors w Europie.

 

Modele w ofercie

Oraz używane Ople i samochody innych marek.

 

 

 

Nowe od ręki w Dixi‑Car

Mokka-e Ultimate Pack 136KM, batt. 50kWh

Mokka-e Ultimate Pack 136KM, batt. 50kWh

benzyna, skrzynia automat, kolor ZIELONY - MATCHA GREEN, '2021

Zobacz

Opel Vivaro 1.5d 120KM

Opel Vivaro 1.5d 120KM

Diesel, skrzynia manualna, kolor biały, '2021

Oferta dla Firmy

od 84900  zł   131000 zł cena netto

Zobacz

Astra V 5DR Edition F1.2SHR MT6 145KM Start&Stop

Astra V 5DR Edition F1.2SHR MT6 145KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor CZERWONY - PEPERONCINO RED S, '2019,   Samochód DEMONSTRACYJNY

4 lata gwarancji
od 72900  zł   91350 zł cena brutto

Zobacz

Corsa GS LINE 100KM Benzyna

Corsa GS LINE 100KM Benzyna

benzyna, skrzynia manualna, kolor CZerwony Metalik Czarny Dach, '2020,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 76900  zł cena brutto

Zobacz

Opel Corsa 1.2T 100KM Elegance

Opel Corsa 1.2T 100KM Elegance

benzyna, skrzynia manualna, kolor Pomarańczowy, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 79900  zł

Zobacz

Astra V 5DR Edition F1.2SHL MT6 110 KM Start&Stop

Astra V 5DR Edition F1.2SHL MT6 110 KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor SZARY - YOU DRIVE ME CRAZY M2, '2020

od 77900  zł   82900 zł cena brutto

Zobacz

Astra V 5DR Edition F1.2SHT MT6 130KM Start&Stop

Astra V 5DR Edition F1.2SHT MT6 130KM Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor CZERWONY - PEPERONCINO RED, '2021

od 83 900  zł   90000 zł cena brutto

Zobacz

Astra V 5dr Elite D14XFT MT6 150KM Start&Stop / światła Matrycowe LED

Astra V 5dr Elite D14XFT MT6 150KM Start&Stop / światła Matrycowe LED

benzyna, skrzynia manualna, kolor SZARY PEŁOWY, '2019,   Samochód DEMONSTRACYJNY

Zadbany, niski przebieg, w rękach jednej osoby | Polecamy!!

4 lata gwarancji
od 84 900  zł   106900 zł

Zobacz

Corsa GS Line Plus F1.2XHL 100KM MT6 Start&Stop

Corsa GS Line Plus F1.2XHL 100KM MT6 Start&Stop

benzyna, skrzynia manualna, kolor SREBRNY - GRIS ARTENSE, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 86900  zł   93000 zł cena brutto

Zobacz

Movano Furgon FWD 2.3 BiTurbo 180KM Euro6d-temp RLM MT6

Movano Furgon FWD 2.3 BiTurbo 180KM Euro6d-temp RLM MT6

benzyna, skrzynia manualna, kolor SREBRNY - HALO SILVER S, '2021,   Samochód DEMONSTRACYJNY

od 99900  zł cena netto

Zobacz

Więcej samochodów od ręki

 

 

 

Pytania i odpowiedzi

 

Skrzyżowania Al. Jerozolimskie, Łopuszańska, Nowolazurowa, Ryżowa

Przebieg al. Jerozolimskich przez Włochy i Ursus. Ulica Ryżowa na dziesiątym kilometrze licząc od Wisły w centrum Warszawy, gdzie Aleje biorą początek. Źródło: Wikipedia.

"Opel Al. Jerozolimskie" czy "opel al. Jerozolimskie"?

Obydwie formy niepoprawne :) Powinno być "opel Al. Jerozolimskie". Że "Al." wielką literą, to dlatego, że to nazwa własna - to są te konkretne aleje, w przeciwieństwie np. do alei Krakowskiej, którą już piszemy małą literą. "Opel" powinno być małą, bo to rzeczownik pospolity, chyba że na początku zdania. My na stronie piszemy wielką nawet w środku zdania z szacunku dla niemieckiej inżynierii ;) Inna rzecz, że się lepiej czyta.

 

Lepiej kupować samochód w dużym, czy małym salonie w Warszawie?

Nie mamy wyników badań na ten temat ;) Naszym zdaniem więcej przemawia za dużym salonem: miewa większy "stock" (większy wybór samochodów nowych od ręki). Zapewne też statystycznie lepszą dostępność części (dealer może doposażać nowy samochód tuż przed wydaniem go klientowi). Czasem większą elastyczność grafiku serwisowego (można wcisnąć drobne doposażenie czy naprawę na cito). Wyjątkowo wrażliwi na cenę klienci mogą spekulować, czy aby nie negocjuje się łatwiej w dużym dealerstwie, które walczy o różne bonusy importera i czasem pogodzi się z niższą marżą byle "zrobić plan".

Z drugiej strony, jeśli ktoś ceni rodzinne relacje, może myśleć, że w małym dealerstwie jest mniejsza rotacja personelu, zawsze ten sam doradca serwisowy, itp.

 

Czy Dixi-Car jest dużym salonem?

Tak o sobie myślimy. Utrzymujemy się na drugim-trzecim miejscu w Polsce jeśli idzie o "sztuki", liczbę sprzedanych nowych Opli. Salonów w Polsce jest kilkadziesiąt. Wśród warszawskich dealerów zajmujemy najczęściej drugie miejsce.

 

Dwie aleje Jerozolimskie w aglomeracji warszawskiej - czy to możliwe?

To prawda, wg niektórych źródeł mamy w warszawskiej metropolii dwie aleje o tej nazwie. Jedna to te główne, 14-kilometrowej długości Al. Jerozolimskie - ciągnące się od mostu Księcia Józefa Poniatowskiego w W-wie aż do miejscowości Reguły i Michałowice. Druga - to 2,5-kilometrowy odcinek Alej Jerozolimskich w Pruszkowie. Co pomiędzy nimi? Piastów, a tam wg niektórych map (np. "Warszawa - atlas miasta i okolic", Jokart, wyd. 2006) omawiana arteria nazywa się "ul. Królewska". Zaliczamy to jednak do kategorii pomyłek kartografa i traktujemy Al. Jerozolimskie jako jedną ulicę (18 km) od Wisły w Warszawie do wiaduktu ul. Poznańskiej w Pruszkowie. Zresztą obydwa odcinki są w ciągu jednej drogi wojewódzkiej nr 719.

 

Tablica Miejski System Informacji Aleje Jerozolimskie Śródmieście

Tablica z numerem domu w Al. Jerozolimskich. Charakterystyczny błąd w nazwie dzielnicy. Nas interesuje jednak podwarszawski odcinek Alej - patrz mapa. Fot. Zu / Wikipedia.

Skąd nazwa Alej?

Pomyślałby ktoś, że dawniej Aleje Jerozolimskie wyprowadzały strudzonego wędrowca na drogę do Jerozolimy - miasta symbolicznego nie tylko dla chrześcijan - i stąd nazwa. Drogą analogii: Puławska - bo prowadzi do Puław.

Jednak Aleje Jerozolimskie opuszczają Warszawę na południowy-zachód, a nie południowy-wschód, gdzie leży państwo Izrael.

Al. Jerozolimskie wzięły swą nazwę od osiedla żydowskiego Nowa Jerozolima, które w XVIII w. istniało na ówczesnych przedmieściach Warszawy, w rejonie dzisiejszego placu Zawiszy. Bo i były wielkomiejskie Aleje ongiś krótsze - odcinek nas interesujący, czyli w rejonie osiedli Skorosze, Ursus, Włochy, Salomea, Opacz-Kolonia i przy ul. Ryżowej, był dawniej "drogą narolną idącą częściowo przez podmokłe grunta", o czym pisze E. Szwankowski w "Ulicach i placach Warszawy".

 

Czy warto kupować samochody używane w salonie dealerskim?

Warto. U dealera auta używane są bardzo dobrze sprawdzane pod względem technicznym. Te, które posiadają jeszcze gwarancję, są od razu naprawiane. Każdy samochód przed zakupem można obejrzeć korzystając z infrastruktury serwisu (np. podnośnik, ścieżka diagnostyczna, komputer).

Kupując samochód w salonie - czy to nowy, czy używany - praktycznie każdy samochód klienta zostanie przyjety w rozliczeniu - kwestia ustalenia ceny.

Salon nie zniknie z rynku tak szybko, jak może zrobić to mały komis - ważne, jeśli klient kupi wrak i wraca z reklamacją do sprzedawcy. W salonie na miejscu jest finansowanie (kredyt, leasing); w wielu komisach - nie. Większość używek w salonie ma albo gwarancję producenta, albo ochronę serwisową dealera, np. na 3 miesiące.

 

 

Dlaczego u nas?

  • łatwy dojazd do salonu z odcinka Al. Jerozolimskich w rejonie osiedla Skorosze, ul. Ryżowej, Ursusa, Michałowic, Opaczy, Piastowa - wystarczy zjechać na trasę ekspresową S8, patrz mapa,
  • Damsko-męska, mocno zaangażowana ekipa handlowców - wybierasz płeć, którą preferujesz, ew. popierasz dealera z "parytetem" ;)
  • Salon piętrowy - można zrzucić zbędne kilogramy ;) i obejrzeć również rzadsze modele, wersje, jak nowa Insignia, minivan Zafira Life. Nie wszystkie salony eksponują te modele,
  • Dixi ma z reguły pełną ofertę samochodów Demo (do jazd testowych), np. jako nieliczni mamy Vivaro w wersji osobowej. W przypadku Insigni z silnikiem Diesla staramy się mieć wersje ze skrzynią biegów automatyczną i manualną,
  • Blisko Centrum Handlowe Janki, park, basen. Zobacz, co jeszcze robić w wolnym czasie.

 

Nowy, używany samochód? Serwis Opla? Części?
Zapraszamy, tel. 22 716 30 20

 

 

Wnętrze salonu Opel, klienci oglądają Astrę

Klienci oglądają Astrę V w naszym salonie. Czerwony dywan - akurat mieliśmy premierę.

 

Kawa z logo Opel. Pianka.

Kawa dla klientów. W dni powszednie niestety bez logo, ale z pianką.

 

Opel Insignia w autoryzowanym warsztacie

Hala naszego warsztatu. Na pierwszym planie mechanik wymienia pasek rozrządu w Oplu Insignia.

 

 

Ciekawostka - jerozolimskie klimaty inaczej

Główna aleja Jerozolimy. Tramwaj.

W odróżnieniu od warszawskich Alej Jerozolimskich, reprezentacyjna arteria Jerozolimy (Yafo St.) na przeważającym odcinku wyłączona jest z ruchu samochodowego (tylko tramwaje).

Jerozolimski billboard reklama Opel Corsa

Jerozolimski billboard z Oplem Corsą. Jedna szekla to z grubsza 1 zł. Ile kosztuje nowa Corsa w Izraelu? A ile w Polsce? Zobacz też używane Corsy.

 

 

 

 

Ogłoszenie

Update: lipiec 2021

Jak kupować nowy samochód Latem 2021?

Kilka obserwacji szefa sprzedaży:

—Produkcja samochodów ruszy może za kilka miesięcy, może za pół roku. Brakuje półprzewodników. Problem dotyczy większości marek obecnych na polskim rynku. W Dixi‑Car mamy jeszcze kilkadziesiąt samochodów nowych od ręki.

  • Samochody dostępne od ręki w Dixi-Car są fabrycznie nowe, ale już zarejestrowane - masz 30 dni na przerejestrowanie!
  • Są jeszcze samochody z silnikami 4-cylindrowymi.
  • To ostatnia szansa, żeby kupić fabrycznie nową Astrę z naprawdę ciekawym 4-cylindrowym silnikiem.
  • Problem z dostępnością nowych samochodów dotyczy większości popularnych marek.
  • Im później, tym mniejszy wybór nowych samochodów.
  • Covidowy rok 2020 Dixi-Car zaczynał ze stockiem na poziomie 280 samochodów, obecnie mamy już tylko ok. 43 nowych aut od ręki na placu. U innych dealerów jest podobnie.
  • Samochody osobowe się praktycznie nie produkują. Możesz zamówić auto nowe do produkcji, ale czas oczekiwania na odbiór to co najmniej kilka miesięcy. Nikt dealerowi nie obieca, ile dokładnie.
  • Samochody dostawcze się produkują, ale nie w takich liczbach, jakie Dixi-Car zamawia w fabrykach.
  • Wróciły akcesoryjne systemy audio (montujemy je w serwisach Dixi-Car). Zamówienie wersji bez radia to sposób, żeby samochód dostawczy się wyprodukował ;)
  • Warto się pospieszyć i kupić jeden z ostatnich nowych samochodów osobowych lub dostawczych od ręki.
  • Odbiór z salonu Dixi‑Car tego samego dnia!

Lista samochodów

Wywiad: Czy kupować w 2021/2022 [Taniej nie będzie]?

 

 

 

 

Wypełnij formularz, a dostaniesz ofertę na nowy samochód z dobrą ceną! Lub zadzwoń!

Masz pytanie?
Potrzebujesz ofertę?
Prosimy - Wypełnij formularz!
Czekamy niecierpliwie!


Jeśli odpowiesz na poniższe pytania, otrzymasz bardziej precyzyjną odpowiedź lub korzystniejszą ofertę:

Mam już Opla (lub ma ktoś z rodziny, lub ma moja firma)
Prowadzę działalność gospodarczą
Czy należysz do jednej z preferowanych grup (np. lekarz, policjant, wojskowy, taksówkarz, niepełnosprawny - lista)?
Czy chcesz pozostawić używany samochód w rozliczeniu?
Czy chciałbyś odbyć jazdę testową?
Czy planujesz skorzystać z kredytu/leasingu?
 
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

Naciskając przycisk "Wyślij" potwierdzasz zapoznanie się z treścią Informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych.

 

 

Streszczenie: opel, al. jerozolimskie, salon, serwis, części, samochody nowe, auta używane

 

 

Czy braki półprzewodników spowodują wzrost cen samochodów?

02.2021

Linia produkcyjna Opel Insignia po liftingu

"Citroën, Opel, Peugeot oraz Renault zatrzymują produkcję nowych samochodów. Powodem brak komponentów" – piszą portale motoryzacyjne. Po chwili dodają "na kilka dni". A my pytamy: czy braki na rynku półprzewodników wywrą presję na ceny samochodów?

Oto cytaty z tekstu Tomasza Nowickiego z 6 lutego 2021, na francuskie.pl:

  • Wszystko z powodu niedoboru półprzewodników na całym świecie. Są one niezbędne m.in. w układach sterowania silnikiem i systemach wspomagania kierownicy.
  • Pandemia COVID-19 spowodowała gwałtowny wzrost popytu na podzespoły elektroniczne używane w laptopach, telefonach komórkowych oraz w samochodach.
  • sytuację utrudniają również amerykański sankcje, nałożone na Chiny
  • Brak półprzewodników dotyka cały przemysł samochodowy.
  • Przestój będzie trwał co najmniej kilka dni.

Niedługo.

Ale - jak niedobory półprzewodników wpłyną na ceny samochodów?

Przypominamy: w Dixi-Car są jeszcze samochody od ręki w "starych cenach".

Zobacz



 

 

Podziel się:
Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

Wyprzedaż Opel Grandland X