BAIC BJ60 to pełnowymiarowa, luksusowa terenówka na ramie. Znakomite design i wykonanie. Mocny napęd benzynowy 267KM 4x4 z miękką hybrydą 48V i 8‑biegowym automatem firmy ZF. Ponadprzeciętna dzielność w terenie. Dobra ogólna funkcjonalność kabiny (masaż w fotelach, bateria schowków, gniazd USB‑C i 230V). Prognozowany doskonały stosunek ceny BJ60 do wyposażenia znajdującego się na pokładzie.
Kiedy BAIC BJ60 w Polsce? Najwcześniej w końcówce 2024 roku, a być może dopiero od 2025 roku. Wprowadzenie modelu do polskiej sieci autoryzowanych salonów nie jest pewne. Ale prawdopodobnie tak - tylko w przypadku tego modelu BAIC Polska napisał przed Targami Poznańskimi, że zamierza go wprowadzić na rynek. BAIC BJ60 jest świeżo po premierze w Państwie Środka i prezentacji na świecie.
Przypuszczenia co do ceny BJ60 - poniżej.
Wkrótce
Cena BJ60 może wynieść ok. 200 tys. zł z VAT / ok. 162 tys. pln netto. Tak czujemy. Porównujemy z SsangYongiem Rextonem, którego mamy w salonie.
BAIC Polska pisze: prognozowany dobry stosunek ceny do oferowanych walorów użytkowych.
Premiera i egzemplarz demonstracyjny BAIC BJ60 w polskich salonach najwcześniej od przełomu roku 2024 i 2025. Nie ma pewności, że model w ogóle trafi do sprzedaży w Polsce. Jednak spośród samochodów pokazanych w Poznaniu, tylko w przypadku BJ60 importer jasno napisał, że zamierza go wprowadzić na rynek.
W sprzedaży obecnie mamy BAIC 3, BAIC 5 i BAIC 7. Zapraszamy!
#
Rok prod. 2024 lub 2025. W standardzie m. in.:
Dzwoń! Autoryzowany dealer BAIC Warszawa / Raszyn (22) 716 30 20
Zadaj pytanie
Przemysław Zimnicki
Menedżer ds. sprzedaży - Samochody nowe BAIC
Klaudia Zasadni
Menedżer ds. sprzedaży - Samochody nowe BAIC
Agnieszka Rospędowska
Menedżer ds. sprzedaży flotowej - Samochody nowe BAIC
BAIC (Beijing Automotive Industry Holding Co.) jest jednym z najstarszych producentów samochodów w Państwie Środka - powstał w 1958 roku.
Koncern BAIC Group zainwestował w projekty badawczo-rozwojowe ok. 380 mln dolarów. Realizujemy je w Globalnym Centrum Research & Development w Pekinie, a także w centrach R&D zlokalizowanych m.in. w Dolinie Krzemowej w USA, w Hiszpanii, we Włoszech oraz w Niemczech.
65 lat doświadczenia, 31 milionów wyprodukowanych samochodów. Dziś zapewniamy komfortową i niezawodną podróż kierowcom i pasażerom w ponad stu państwach świata.
Terenówka BJ60 oferuje mega bogate wyposażenie w standardzie. Nie ma dodatkowej konfiguracji. Wybierasz tylko kolor. I gotowe!
Duży samochód do realizacji ambitnych marzeń. Koło zapasowe w pogotowiu na tylnych drzwiach, jednak w eleganckim "etui".
Szerokość konsoli środkowej daje pogląd na rozmiary Baika BJ60. Kierownica - koronkowa robota. Konsekwentny design rectangular.
Pokrętło napędu: 2H - napęd na tylną oś do jazdy po mieście, po autostradzie; niższe zużycie paliwa. 4H - na śliskie nawierzchnie (śnieg, deszcz, pochyłości). 4L - offroad, grząski piach, błoto, duże nachylenie. Są blokady przedniego i tylnego mostu oraz międzymostowa. Zegary wyświetlą również głębokość wody, w której brodzi samochód. Sprawdź kąt natarcia i zejścia w danych technicznych BJ60.
Kabina 5- lub 7‑miejscowa. Nawet przy siedmiu miejscach w kabinie, ciągle mamy przestrzeń bagażową.
W standardzie w Polsce elektrycznie odsuwane okno dachowe.
Mnóstwo miejsca na nogi w drugim rzędzie. Kanapa wzdłużnie przesuwana w zakresie 140 mm. Fotele są tu ogrzewane elektrycznie.
Mocna 4-cylindrowa benzyna 2.0 Turbo 196 kW/267 KM od Mitsubishi. Moment obrotowy 406 Nm. Technologia miękkiej hybrydy MHEV - silnik elektryczny o mocy 10 kW - wspomaga jednostkę spalinową podczas ruszania i przyspieszania. Skrzynia biegów automatyczna 8-biegowa 8HP50 firmy ZF.
Wymiary nadwozia plasują Baika BJ60 w segmencie E/F (SUV klasy wyższej). W realu jest to bardzo duże auto. Zobacz dane techniczne.
Ford Bronco • Jeep Wrangler • Jeep Grand Cherokee • Land Rover Defender • Toyota Land Cruiser.
W gęstym ruchu miejskim przydaje się wykrywanie ruchu poprzecznego (pieszy, rower, samochód) przed i za pojazdem. Nowość! System ostrzegający o zagrożeniu podczas opuszczania samochodu.
Samochód do offroadu - na ramie i z napędem 4x4. Masywne relingi - realna możliwość wożenia rzeczy na dachu. Opony 265/65R18-HT lub 20-calowe. Jest asystent podjazdu. Duże skoki niezależnego, komfortowego zawieszenia wielowahaczowego na sprężynach.
Elektrycznie wysuwane stopnie mogą ułatwiać wysiadanie/wsiadanie do Baika BJ60. Wysokość samochodu to 1925 mm.
Bagażnik BJ60 ma pojemność 972 l, a po złożeniu drugiego rzędu siedzeń - do 1896 litrów. Kanapa dzielona. Przestrzeń bagażowa jest łatwa do wyczyszczenia i umycia. W bagażniku gniazdko 230V.
Po odłączeniu przedniej osi jest to SUV na autostrady, obwodnice, drogi szybkiego ruchu. W standardzie w BJ60 mamy system redukcji szumów tła z czterema mikrofonami, następnie generujący z głośników falę dźwiękową o odwrotnej amlitudzie. Komfort akustyczny, cisza w kabinie.
Koło z oponą 275/50R20 XL. Są też koła 18". Reflektory i lampy tylne LED.
Samochód na ramie wzorowanej na pojazdach wojskowych. BJ60 jest dobry do off-roadu. Jednak zawieszenie jest wielowahaczowe ze specjalnymi sprężynami. Dzięki niemu potencjał skoku koła w dół (od pozycji normalnej) wynosi 145 mm. Rzadko więc dochodzi, jak na zdjęciu, do oderwania koła od podłoża i utraty przyczepności.