Full-size terenówka na ramie do offroadu i na autostradę. Silnik benzynowy Mitsubishi 2.0 Turbo 267KM z miękką hybrydą 48V/10 kW. Napęd 4x4 z blokadami mostów przedniego i tylnego oraz międzyosiową. 8‑biegowy automat firmy ZF. Oto dane techniczne BAIC BJ60.
Największy model w gamie modelowej BAIC. Za atrakcyjną cenę terenówka segmentu E/F do offroadu. Samochód ma być sprzedawany w Polsce. Premiera roku 2024/2025.
BAIC BJ60 | ||
---|---|---|
Liczba drzwi / liczba miejsc | 5 / 5 lub 7 | |
Wymiary nadwozia | Długość | 5040 mm |
Wysokość | 1925 mm | |
Szerokość | 1955 mm | |
Rozstaw osi | 2820 mm | |
Bagażnik | Pojemność bez składania siedzeń | 972 l |
Pojemność po złożeniu siedzeń (do dachu) | 1836 l | |
Dzielność w terenie | Prześwit (przy pełnym obciążeniu) | 215 mm |
Kąt natarcia | 30 st. | |
Kąt zejścia | 24 st. | |
Głębokość brodzenia (jest wskaźnik aktualnej głębokości) | 750 mm | |
Masy | Masa własna | 2200-2320 kg |
Dopuszczalna masa całkowita | 2700-2920 kg |
Czterocylindrowy silnik benzynowy 2.0 Turbo 267KM by Mitsubishi. Miękka hybryda 48V/10kW - belt-generator starter (BSG). 8‑biegowa automatyczna skrzynia biegów ZF.
Pojemność zbiornika paliwa: 85 litrów
Rozmiary opon: 265/65R18 HT • 275/50R20 HT
2.0 Turbo 267KM MHEV Automat |
|
---|---|
Paliwo | benzyna + miękka hybryda 48V |
Liczba cylindrów | 4 |
Skrzynia biegów | 8-bieg. automatyczna firmy ZF (8HP50) |
Moc maks. | 196 kW/267 KM |
Miękka hybryda | Integrated starter generator o mocy 10 kW / 50 Nm |
Moment obrotowy | 406 Nm |
Prędkość maksymalna | 180 km/h |
Przyspieszenie 0‑100 km/h | 9,5-10,5 sek. |
Norma emisji | Euro VI |
Pod maską BJ60 pracuje silnik firmy Mitsubishi.
Wartości zużycia paliwa i emisji spalin mają cel porównawczy w odniesieniu do poszczególnych typów pojazdów. Wartości spalania i emisji uzyskiwane są w warunkach laboratoryjnych dla określonego typu pojazdu a nie jego indywidualnej wersji. Rzeczywiste zużycie paliwa zależne jest m.in. od wyposażenia pojazdu, stylu jazdy, warunków drogowych, zwiększonej masy własnej pojazdu a także sposobu korzystania z wyposażenia technicznego (np. klimatyzacji), itp.
Napęd 4x4 • Stały napęd na oś tylną • Dołączana oś przednia • Skrzynia rozdzielcza BorgWarner • Blokady przedniego, tylnego mostu i międzyosiowa • Reduktor • Tryby jazdy 2H, 4H, 4L • Pełzanie w warunkach offroad z prędkością 1‑12 km/h
Zawieszenie przednie: niezależne ze sprężynami śrubowymi i podwójnymi wahaczami • Zawieszenie tylne: wielowahaczowe multi-link, niezależne
Układ hamulcowy przód: tarcze wentylowane • Tył: hamulce tarczowe z wentylowanymi tarczami • Elektryczny hamulec postojowy EPB
Napęd Baika BJ60 obsługuje benzyny E5 i E10 z domieszką biokomponentów.
Koło zapasowe pełnowymiarowe, zamontowane na tylnych drzwiach, w osłonie.